Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Citationstecken? Du citerade inte mig när du skriver "äckliga". Jag kan lämna källa om jag haft ork att lyssna igenom ett par timmars livesändning. Men det är söndagkväll och det orkar jag inte just nu. Jag tycker du skall själv läsa på. Det tycker jag fortfarande. Du kan inte förvänta dig att få allt i ärendet Madsen serverat på fat. Däremot kanske du kan gå in på förstasidan här i tråden där moderatorn gjort ett formidabelt jobb att lägga ut en ruggig massa länkar. Tillbringa kvällen med att läsa igenom dom och bli lite mer påläst. Då slipper du också bli frustrerad pga okunnighet.
Jag har följt tråden från början, och "citerat" en del ( det kan du enkelt kolla genom att klick på Whyback....). Så tyvärr, jag har följt tråden från början.
Och nej, jag skrev bara ett citat, och försökte förmedla din känsla, det blev mitt problem.....
Nu var det inte det som var själva frågan, som du försöker rymma ifrån varje gång, är bara det som du skrev, att polisen vet att de kan möta/är inte ett dugg oroliga över att PM, som är den enda som vet, inte kan komma med en ny historia.
Jag tror nämligen att du kan ha missuppfattat, och inte kan dra rätt slutsatser, så om du bara vill vara så snäll att ge källor till mitt första inlägg, där du drog slutsatser utan källor, så kan detta lösa sig. Vill du inte, så är frågan död, du har självklart det valet.