2017-10-15, 16:39
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Män kan inte välja att tillverka barn om dom nu inte våldtar vilket givetvis inte är tillåtet. Dom sitter inte på äggen, maktkåta hjärndöda användbara idiot.
Män kan inte välja att tillverka barn? Har du koll på att sex mellan en man och en kvinna kan leda till att en spermie befruktar ett ägg varav ett foster börjar växa med hälften av mannens genetiska uppsättning?

Mannen för in sin snopp i kvinnans vagina och sprutar han oskyddat har han valt möjligheten att ett barn tillverkas. Även med preventivmedel finns möjligheten.
Så män kan alltså välja både att ha sex och att tillverka barn.
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Män kan inte välja att tillverka barn om dom nu inte våldtar vilket givetvis inte är tillåtet. Dom sitter inte på äggen, maktkåta hjärndöda användbara idiot.
Menar du att du nu tror att inga män får sex frivilligt? Att alla måste våldta. Mycket i ilska i dig du.
Senast redigerad av Ziaya 2017-10-15 kl. 16:44.
Citera
2017-10-15, 16:58
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Fast det låter som att väldigt många jobbar på sig själva men ändå inte får till det. Det ser man inte bara här utan lite överallt. Får dessa andra näring? Även om du inte får näring så visar du förakt.
Jag känner förakt ja. Min verklighet är inte er. I min verklighet är inte sex och relationer med kvinnor omöjligt och kvinnor är människor.

Jag förstår att det här är en slags uppsamlingsplats för killar och män som har misslyckats med dejting och tjejer. Jag föraktar deras gnäll, deras ovilja att vända blicken mot sig själva och deras offerkoftor. Jag vill ge dem tips och har försökt men många frodas i sin offerroll och det blir värre här.
Citat:
Men det löser inte sex biten.
Att leva i celibat löser inte sex biten.
Precis. Så de får försöka jobba med sig själva och är det omöjligt får de nöja sig och skaffa sig en real doll eller runka. För sex är ingen rättighet och vill ingen kvinna så är det så.
Citat:
Jaha. Så en man som inte får sex är sjuk och behöver gå i terapi?
Det bästa är att lära sig hur majoriteten av kvinnor funkar och acceptera verkligheten. Något som både kvinnor och vita riddare är emot. Det är nästan som så att ni inte vill att deras chanser ska öka till att få sex.
En man som spottar ur sig sitt hat mot ALLA kvinnor när felet tveklöst ligger hos honom är sjuk, ja.
Citera
2017-10-15, 18:08
Medlem
Honeyvoices avatar
Även om en man beslutar sig för att köpa sex krävs det ju ett samtycke. Om tjejen är en fri företagare bestämmer hon ju själv vem hon vill ha som kund precis som vem som helst som säljer en tjänst/vara bestämmer vem de vill sälja den till. Svårt att komma ifrån att det krävs ett visst beteende hos mannen för att få komma till lixom.

Eller så kan man ju gilla oss som vi är och uppskatta skillnaderna. Jag gillar killar precis som de är. All ilska här känns ju bara som felanvänd passion får en kille rätt på det blir det ju lika skitbra som det var skitdåligt innan. Helt underbart att vara mottagare av en sådan kraft när den är positiv.

Se Darth Vader och Luke Skywalker…en film men säger mycket om felanvänd energi if you know what I am sayin?
Citera
2017-10-15, 18:21
Medlem
Det finns en anledning till att samhället traditionellt har verkat för att kontrollera kvinnors sexualitet. Det är helt enkelt inte förenligt med ett välfungerande kollektiv eftersom enbart ett fåtal av männen premieras, tidigare har kvinnor varit beroende av män för att klara sig men nu när det är helt "fria" att göra vad de "vill" så kommer samtliga att dra sig till alfahannar. Män kan som bekant befrukta hur många kvinnor som helst medan den senare rent krasst är selektiva. När kvinnor dessutom tenderar att dra sig till stökiga skräpmänniskor som inte tillför samhället någonting positivt så blir det än mera tydligt.

På sikt är det såklart ohållbart för samhället i stort då betacucksen fortfarande förväntas jobba och betala skatt(inte sällan för att försörja dessa kvinnor och deras bastarder efter att alfahanen har tömt pungen). Det kommer på sikt, i kombination med att vi släpar in rasfrämlingar(mestadels unga män till på köpet) såklart, leda till inbördeskrig.

Kvinnors sexuella frigörelse och rösträtt är egentligen grunden till alla de större övergripande problem som existerar i vårat samhälle idag.
Senast redigerad av Periodic 2017-10-15 kl. 18:26.
Citera
2017-10-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Även om en man beslutar sig för att köpa sex krävs det ju ett samtycke. Om tjejen är en fri företagare bestämmer hon ju själv vem hon vill ha som kund precis som vem som helst som säljer en tjänst/vara bestämmer vem de vill sälja den till. Svårt att komma ifrån att det krävs ett visst beteende hos mannen för att få komma till lixom.

Eller så kan man ju gilla oss som vi är och uppskatta skillnaderna. Jag gillar killar precis som de är. All ilska här känns ju bara som felanvänd passion får en kille rätt på det blir det ju lika skitbra som det var skitdåligt innan. Helt underbart att vara mottagare av en sådan kraft när den är positiv.

Se Darth Vader och Luke Skywalker…en film men säger mycket om felanvänd energi if you know what I am sayin?

"Om tjejen är en fri företagare" där har du hela essensen av problemet. Frigjorda kvinnor är helt enkelt inte förenliga med ett kollektivt samhälle och det kommer på sikt leda till hela västvärldens förfall. Sodom & Gomorra.
Citera
2017-10-15, 18:27
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
"Om tjejen är en fri företagare" där har du hela essensen av problemet. Frigjorda kvinnor är helt enkelt inte förenliga med ett kollektivt samhälle och det kommer på sikt leda till hela västvärldens förfall. Sodom & Gomorra.
I rest my case
Citera
2017-10-15, 19:04
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
I rest my case
Måste va tufft för dig att leva i det moderna samhället. Hur klarar du dig? Känns det jobbigt att inte få brudar?
Citera
2017-10-15, 19:06
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Jag är fullständigt emot att man använder abort istället för preventivmedel, men för rätten till abort om man ändå blir gravid och inte vill ha barn.
Blir man gravid så får man ta ansvaret att föda det. Vet du inte hur barn blir till? Googla. Som du säger så är det alltid en risk att bli gravid. Ta ansvar.

Citat:
Att göra abort om man inte kan ge barnet ett bra liv tycker jag är att ta ansvar. Däremot är det grymt ansvarslöst och idiotiskt av både kvinnor och män att inte skydda sig vid sex om de inte vill ha barn, eftersom det är så man tillverkar barn.
Håller med, jag tycker det är även djupt oansvarigt att tillverka barn om bara ena parten vill.

Citat:
Nej, mannen är inte ute ur bilden om han väljer att tillverka ett barn, då blir han ju pappa och delaktig i sitt eget barns uppväxt. Om han inte är en korkad, ansvarslös typ förstås som inte förstår att barn blir till genom att han placerar sin sperma i kvinnans vagina, och sedan återigen är ansvarslös nog att överge sitt eget barn.
Mannen ska knappast ansvara för ett beslut som kvinnan tar. Som du skriver ovan så är det ansvarslöst att tillverka ett barn om man inte kan ge barnet ett bra liv. Vi kan nog vara överens om att ett barn borde ha 2 föräldrar som vill ha det och inte bara ena föräldern. Det är de facto ansvarslöst av kvinnan att föda om mannen inte vill ha barnet.
Jag undrar om kvinnor vet om hur barn blir till.

Citat:

Om mannen inte vill bli pappa så bör han alltså inte tillverka barn. Vad är det du inte förstår, det är ju väldigt logiskt att inte tillverka något som man inte vill ha? Av vilken anledning anser du inte att män klarar av att ta ansvar för sina egna val och handlingar?

Det är inte mannen, det är kvinnan som tillverkar barnet. Vad är det du inte förstår? Hon avgör om det blir abort eller inte.
Citera
2017-10-15, 19:13
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Jag känner förakt ja. Min verklighet är inte er. I min verklighet är inte sex och relationer med kvinnor omöjligt och kvinnor är människor.

Jag förstår att det här är en slags uppsamlingsplats för killar och män som har misslyckats med dejting och tjejer. Jag föraktar deras gnäll, deras ovilja att vända blicken mot sig själva och deras offerkoftor. Jag vill ge dem tips och har försökt men många frodas i sin offerroll och det blir värre här.
Fast dessa tips verkar inte ens hjälpa. Och förövrigt så är du emot hjälp där män faktiskt får en högre chans att ligga. Men det dömer du ut som kvinnohat. Hatar man verkligen kvinnor om man gör allt man kan för att få till det? Skulle fan inte tro det.

Citat:
Precis. Så de får försöka jobba med sig själva och är det omöjligt får de nöja sig och skaffa sig en real doll eller runka. För sex är ingen rättighet och vill ingen kvinna så är det så.
Absolut.

Citat:
En man som spottar ur sig sitt hat mot ALLA kvinnor när felet tveklöst ligger hos honom är sjuk, ja.

Hur har det blivit så tror du? Är det för att dom har följt dina tips och ser att det inte funkar?
Citera
2017-10-15, 19:30
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Fast dessa tips verkar inte ens hjälpa. Och förövrigt så är du emot hjälp där män faktiskt får en högre chans att ligga. Men det dömer du ut som kvinnohat. Hatar man verkligen kvinnor om man gör allt man kan för att få till det? Skulle fan inte tro det.
Hur har det blivit så tror du? Är det för att dom har följt dina tips och ser att det inte funkar?
De har uppenbarligen inte följt några ordentliga tips då deras intresse ligger i att gnälla med offerkoftan på. De läser The Game, Red Pill och sjåar sig på Tinder. Blir inte mycket av det För då skulle de inte lipa här.

Jag fattar. Det är hårt att inte funka bland folk. Att inte kunna snacka med tjejer.
Citera
2017-10-15, 19:46
Medlem
osss avatar
Sluta nån gång, gå ut och prata med tjejerna och behöver ni lära er hur man gör, kolla på folk som kan det hela och gör som dem. Tror ni på fullaste allvar att gnälla såhär ska leda nånstans?
Citera
2017-10-15, 19:56
Medlem
Citat:
Blir man gravid så får man ta ansvaret att föda det. Vet du inte hur barn blir till? Googla. Som du säger så är det alltid en risk att bli gravid. Ta ansvar.
Som jag skrev, att göra abort om man inte kan ge barnet ett bra liv tycker jag är att ta ansvar. Men jag tycker det är grymt ansvarslöst och idiotiskt av både kvinnor och män att inte skydda sig vid sex om de inte vill ha barn, eftersom det är så man tillverkar barn. Det enda helt säkra preventivmedlet är avhållsamhet.

Citat:
Håller med, jag tycker det är även djupt oansvarigt att tillverka barn om bara ena parten vill.
Vill man inte bli förälder så skyddar man sig vid sex och placerar inte sperman i vaginan, hur svårt är det att förstå?

Citat:
Mannen ska knappast ansvara för ett beslut som kvinnan tar. Som du skriver ovan så är det ansvarslöst att tillverka ett barn om man inte kan ge barnet ett bra liv. Vi kan nog vara överens om att ett barn borde ha 2 föräldrar som vill ha det och inte bara ena föräldern. Det är de facto ansvarslöst av kvinnan att föda om mannen inte vill ha barnet.
Jag undrar om kvinnor vet om hur barn blir till.
Frågan är väl om mannen vet hur barn blir till, om han väljer att spruta i en kvinna fast han inte vill bli pappa...

Citat:
Det är inte mannen, det är kvinnan som tillverkar barnet. Vad är det du inte förstår? Hon avgör om det blir abort eller inte.
Försök förstå nu. Mannen bör ansvara för sina egna val och sina egna handlingar. Om mannen väljer att tillverka ett barn (det sker alltså genom att han sprutar i kvinnans vagina) så bör han ta ansvar för den handlingen.

Om du behöver information kring hur barn blir till så kan du googla det, annars får du helt enkelt tro mig när jag säger att ingen kvinna kan tillverka ett barn utan mannens spermier. Ingen kvinna kan alltså vare sig föda eller döda sitt barn utan att en mans spermier befruktat hennes ägg.

För att återknyta till trådens ämne så får vi väl hoppas att det är de korkade, oansvariga männen som blir utan sex, och att alla smarta, ansvarsfulla män får ligga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in