Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
https://www.expressen.se/noje/book-o...forandringen-/ Har ni sett detta klippet?? Otroligt sevärt speciellt när hennes man kommer in

Vad jobbar han som btw? Man blir ju lite nyfiken.
Men nu måste väl Ann BOOKS tid i rampljuset va slut på länge? Hennes son har förtusan åkt dit för våldtäkt och andra kändisar har även ¨börjat reagera över hennes beteende?
Alltså hon är ju helt otrolig. Hon pratar som om hon har vunnit vm-guld i någon idrott, när vad hon har gjort är att banta i ett par månader. Innan dess har hon gjort flera operationer men likförbannat inte lyckats hålla sig smal. Hon kommer förmodligen inte lyckas den här gången heller. Jag tror hon kommer försvinna från media ett tag, gå upp i vikt, komma tillbaka och skylla på nån psykisk sjukdom och prata i tv om att hon "äntligen lärt sig vara nöjd med den hon är, jag behöver inte vara smal. Jag är jag BAAM BAAM!"
Hon tackar kanalen för att de "trodde på henne" och aldrig slutade ringa. Människan har absolut ingen självinsikt. De slutade inte ringa för att de visste att om de tog med cirkus Anna så kommer de få artiklar skrivna om sitt program, annars hade ingen brytt sig. Folk följer programmet för att
skratta åt henne, absolut inget annat. Hon är ett skämt för folket helt enkelt.
Edit: Alltså när hennes man kommer in... Är det någon som kan sitta och titta utan att vända bort huvudet eller pausa? Så jävla pinsamt. Hon verkar tro att det är något fint och positivt

"titta på oss, vi älskar varandra. Fattar ni? Vi knullar och är kära. HALLÅ VI HAR INGA PROBLEM I ÄKTENSKAPET". Pinsamt.
Han verkar ju vara livrädd för Tunnan, bara jag som får det intrycket?