2017-10-14, 21:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag har försökt att gå tillbaka lite i tråden för att se vad som stått om henne tidigare år och finner att i princip för varje år har saker eskalerat av någon anledning. Det hon bölade och klagade på ett år innan är glömt och något nytt tar vid året efter men jag tror hon tar priset nu den senaste tiden med både härjandet med Arga snickaren, sonens lagföring vid tingsrätt och hovrätt och nu BL-vinsten med allt vad det innebär.
Vi ser en mycket trasig människa som nu vid närmare 50 är ett stort barn och en familj som är i behov av massor med hjälp och stöd för att kunna leva ett fullvärdigt liv.
Jag har sagt det förut men hon måste ta några steg tillbaka och ägna mer tid åt sina barn som helt har tappat greppet kring värderingar och hur man beter sig i samhället. Situationen är tragisk och tyvärr kommer det att bli värre för varje dag.
Citera
2017-10-14, 21:56
Medlem
nickomyras avatar
Jag vet bestämt att jag har läst att Anna har sagt att hon blev psykiskt eller fysiskt misshandlad av sitt ex ... men nu kan jag inte hitta någonting om det ? ( högst troligt en lögn som allt annat .. eftersom att hon inte har pratat om det senaste 10 åren ) Hon verkar vara en sådan person , har någon varit med om något hemskt , så har hon varit med om något 10 ggr värre .
Citera
2017-10-14, 22:10
Medlem
enfindams avatar
Det sägs många elakheter om denna kvinna men man kan inte komma ifrån att hon har en enorm energi och kämpaglöd. Jag förstår inte hur folk orkar reta sig på henne, hon är väl en ganska harmlös figur?
Citera
2017-10-14, 22:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det sägs många elakheter om denna kvinna men man kan inte komma ifrån att hon har en enorm energi och kämpaglöd. Jag förstår inte hur folk orkar reta sig på henne, hon är väl en ganska harmlös figur?

Jag förstår inte hur man inte kan reta sig på henne
Citera
2017-10-15, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Live på G - inne på andra timmen nu.
Hon rensar bland gammalt krafs, gråter av saknad efter föräldrarna ...igen.
Är fullständigt manisk pga en låda hon inte får ut och... det här trodde jag ALDRIG att jag skulle skriva/uppleva ...Hon visar upp sina BH:ar, sätter dem på huvudet och leker "amish"

Jag kom in lite snabbt när dom var helt lyriska över att hon visat upp sina ben och Anna då säger att hon nu får visa upp hela sin kropp och det sista hon inte visat ännu var sin muff och visade hon den nu live skulle hon bli avstängd från instagram och det ville hon inte...

Sen kom det en kommentar från henne om att Morgan var äcklig som sprang runt med rinnande snus ur käften hela tiden och då loggade jag ur...

Får säga att hon rört om i grytan rejält, kom ut från jobbet idag och det stod en klunga kärringar utanför och diskutera om Anna högljudd och inget positivt om henne alls...
Citera
2017-10-15, 02:53
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Kalla småtjejer som hennes son våldtagit för smuts är ju ganska harmlöst.
Citera
2017-10-15, 05:45
Medlem
ICA Maxi i Ängelholm har ett schlagerevenemang i Lindab Arena. Eliten är där och uppträder för utsålda hus tre kvällar i rad: Carola, Pernilla Wahlgren, Lagayla Frasier, Jessica Andersson, Lasse Holm, Tommy Nilsson, Micke Rickfors m fl, m fl. Konstigt, men Anna Book var inte där...
Citera
2017-10-15, 06:43
Medlem
enfindams avatar
Det sägs många elakheter om denna kvinna men man kan inte komma ifrån att hon har en enorm energi och kapacitet. Jag förstår inte hur folk orkar reta sig på henne, hon är väl en ganska harmlös person?
Citera
2017-10-15, 09:36
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Det sägs många elakheter om denna kvinna men man kan inte komma ifrån att hon har en enorm energi och kapacitet. Jag förstår inte hur folk orkar reta sig på henne, hon är väl en ganska harmlös person?

Hon är en kärring (attention whore) men inte värd att bry sig om imho.
Citera
2017-10-15, 09:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Kalla småtjejer som hennes son våldtagit för smuts är ju ganska harmlöst.

Det var en tjej som blev arg för att hon försvarade sonens våldtäkt (och försökte skylla på 13-åriga offret ) som hon kallade smuts och till och med hotade "Passa dig lilla flicka"!!
Väldigt obehagligt att se faktiskt. I den liven är hon absolut påverkad av ngt
Citera
2017-10-15, 10:12
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:

Är du helt jävla efterbliven eller? Hur i helvete kan man tycka att Anna Book är en harmlös person! Hon är ju för i helvete ond och elak och en jävla mobbare rakt igenom! En egoistisk jävla fet kossa! Hon har en utav Sveriges fulaste personligheter! Hon är riktigt ful inuti! Och ännu fulare utanpå nu! En vuxen kvinna som bland annat mobbar andra och trycker ner människor! Har så stort ego så att hon glömmer sina egna barn! Så att hennes son blir pedofil! Egoistisk jävla häxa va hon är!
Citera
2017-10-15, 10:18
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
https://www.expressen.se/noje/book-o...forandringen-/ Har ni sett detta klippet?? Otroligt sevärt speciellt när hennes man kommer in Vad jobbar han som btw? Man blir ju lite nyfiken.

Men nu måste väl Ann BOOKS tid i rampljuset va slut på länge? Hennes son har förtusan åkt dit för våldtäkt och andra kändisar har även ¨börjat reagera över hennes beteende?
Alltså hon är ju helt otrolig. Hon pratar som om hon har vunnit vm-guld i någon idrott, när vad hon har gjort är att banta i ett par månader. Innan dess har hon gjort flera operationer men likförbannat inte lyckats hålla sig smal. Hon kommer förmodligen inte lyckas den här gången heller. Jag tror hon kommer försvinna från media ett tag, gå upp i vikt, komma tillbaka och skylla på nån psykisk sjukdom och prata i tv om att hon "äntligen lärt sig vara nöjd med den hon är, jag behöver inte vara smal. Jag är jag BAAM BAAM!"

Hon tackar kanalen för att de "trodde på henne" och aldrig slutade ringa. Människan har absolut ingen självinsikt. De slutade inte ringa för att de visste att om de tog med cirkus Anna så kommer de få artiklar skrivna om sitt program, annars hade ingen brytt sig. Folk följer programmet för att skratta åt henne, absolut inget annat. Hon är ett skämt för folket helt enkelt.

Edit: Alltså när hennes man kommer in... Är det någon som kan sitta och titta utan att vända bort huvudet eller pausa? Så jävla pinsamt. Hon verkar tro att det är något fint och positivt "titta på oss, vi älskar varandra. Fattar ni? Vi knullar och är kära. HALLÅ VI HAR INGA PROBLEM I ÄKTENSKAPET". Pinsamt.

Han verkar ju vara livrädd för Tunnan, bara jag som får det intrycket?
Senast redigerad av FiffelMona 2017-10-15 kl. 10:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in