Citat:
Ursprungligen postat av
vitbmw
Jag respekterar att du tar din tid och kommer med mycket förslag men för en kille som jag, som faktiskt ändå gått igenom mycket, så känns det mer som att det inte spelar någon roll vad man än gör.
Att gå på danskurser bara för att få en kvinna är inte bäddat att lyckas. Inte heller att gå på krogen med förhoppningen att få ligga.
Det har blivit en helt annan sak sedan sociala medier och smartphones kom.
Tjejer har redan sina killar de är beredda att studsa på och konkurrensen har blivit oändlig. Tinder har käkat upp alla dessa arenor som du pratar om. Är man dessutom i yngre 20 årsåldern så blir det ännu svårare om du inte är särskilt snygg då tjejer redan har sina 10 potentiella ligg i fickan.
Nu är jag för ung för att kunna jämföra hur köttmarknaden fungerade för tio år sedan men jag kan tänka mig att det way mycket enklare då. Nu kan ju tjejer leva ut sina sexuella drömmar tillfullo och det finns inga sexuella restriktioner för honan. Jag var ute igår och flertalet kvinnor tog upp sina mobiler i krogen och det skrevs för fullt. Om det var med en tjej eller kille vet jag inte om, men det skulle inte förvåna mig om det var killar.
Krogen har inte blivit en arena för att skaffa partner, inte heller de danskurser du nämner. Det har blivit såpass enkelt för tjejerna att de redan är färdiga med samlevnadsbiten och har hittat sina backups om de blir kåta.
Inget sker spontant längre och det finns ingen charm längre.
Hur kul är det att göra saker, åka ut och resa när man aldrig fått till det? Jag själv saknar helt energi idag p.g.a. obefintligt sexliv.
Jag tycker att du ska ta det här med att tjejer lever ut sina sexuella drömmar hela tiden med killar de träffar på krogen med en stor nypa salt. Jag vet att det skrivs mycket om det här på forumet, men det är något så otroligt överdrivet så det anar du inte, med allt snack om hur tjejerna går in på toan hur lätt som helst med badboyhunken bara han vinkar med lillfingret och kommer ut alldeles rosiga om kinderna en kvart senare.
Någon tjänar pengar på att vi ska tycka att vi inte duger, det är en jätteindustri. Någon tjänar också en jävvla massa på att vi tror att alla andra har sex hela tiden, och på att (delvis därmed) göra hela generationer porrberoende. Man har gjort sex till det viktigaste i hela världen, nästan det enda som räknas, och den som inte har det till dålig, inte tillräckligt duglig.
I själva verket är väldigt många tjejer osäkra och rädda för att de inte duger, de också. Bara så du vet.
Tråkigt att din energi har övergett dig helt pga obefintligt sexliv. Genom historien har det annars varit så att visa män och kvinnor har gett som råd att man ska utöva avhållsamhet, gärna till hundra procent, just för att få mer energi. I vilket fall som helst, hoppas jag att du hittar det du söker snart.