Citat:
Men snälla. Roid pratar om fenomen på samhällsnivå, hur ett helt kön biologiskt fungerar. Gång på gång så svarar du på kommentarer här och diskuterar dem på individnivå. Förstår du inte att det inte handlar om individnivå?
Sen är det kvinnorna som väljer att dras till dessa män, så det är inget som någon man enskild har valt att få för sig.
Du nämner även att att dedär inte leder till lycka och låt mig vidareutveckla antagligen inte är speciellt värdefulla attribut i slutändan, vilket är precis exakt det som försökts förmedlas i trådarna här på flashback. Kvinnor dras i stor utsträckning till ytliga attribut som inte kommer göra någon lycklig, vilket skapar frustration hos män som faktiskt har vett att inte eftersträva dessa.
Sen är det kvinnorna som väljer att dras till dessa män, så det är inget som någon man enskild har valt att få för sig.
Du nämner även att att dedär inte leder till lycka och låt mig vidareutveckla antagligen inte är speciellt värdefulla attribut i slutändan, vilket är precis exakt det som försökts förmedlas i trådarna här på flashback. Kvinnor dras i stor utsträckning till ytliga attribut som inte kommer göra någon lycklig, vilket skapar frustration hos män som faktiskt har vett att inte eftersträva dessa.
Det är väldigt tydligt här på forumet att det handlar om just individnivå. Det är inte vetenskapsmän som sitter i relationsforumet och skriver inlägg om hur svårt det har blivit att ragga på krogen, och det är inte vetenskapsmän som sitter och sörjer att de inte hittar någon att älska, som älskar dem tillbaka. Det är högst mänskligt och på individnivå, och vetenskapliga teorier i all ära men ibland behövs något så jordnära som övning, träning, att våga sig ut på en jävligt svag gren och lära sig klara av att den ibland brister också.
Diskutera "kvinnor" du med dina hemsnickrade teorier, så diskuterar jag hur man kan träffa folk på individnivå och i verkligheten genom att ändra beteende och se saker från andra håll än det gamla vanliga. Du behöver inte alls känna dig tvungen att läsa mina inlägg om det irriterar.