Återigen, de senaste 7 åren har jag märkt enorm skillnad på online-dating.
Om jag förut fick "bra" respons där tjejen investerar och är intresserad, c:a 30-40% av gångerna (vilket är en rätt bra siffra som kille), så får jag idag bra respons kanske 10% av gångerna, investerar och är intresserad i konversationen kanske hon är 5% av gångerna.
Och det har inget med att jag blivit "fulare" att göra, har testat använda mina gamla bilder, går till och med ännu sämre då så om något ser jag lite bättre ut nu.
Marknaden är körd, jag minns runt 2010 när jag började snacka med en SJUKT HET tjej på facebook där jag skrev till henne sonika för hon bodde i samma stad, hon blev glad och skrev som fan, ville ha mitt nummer, började smsa mig hela dagarna och så fort jag inte svarade blev hon nojjig. Snart föreslog hon träff där hon i princip våldtog mig, detta var alltså en 8/10 med stora jävla tuttar och grymt ansikte.
Lycka till med det idag säger jag bara

Till och med FULA TJEJER, 4/10 och mindre, är EXTREMT svåra att få igång ett samtal med, "hej", "okej", "nä", "höh", "

", "ok", "aa" .. så går responsen, i princip.
Vad som fungerar NÅGORLUNDA bra är att dryga med dom, kalla dom konstiga och fula, vara sexuell extremt snabbt och säga man ska knulla skiten ur dom, bestämma träff SNABBT, när man väl ses är det pang på röbetan så fort man kommer innanför stängda dörrar. DÅ kan det fungera någorlunda, men bara då, och med "någorlunda" menas fullkomligt värdelöst jämfört med 7-10 år sedan.
Förändringen är enorm, det är STOR STOR skillnad, tro mig.