2017-10-13, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens.

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.

Instämmer helt. Jag är inte direkt snygg men ser inte avskyvärd ut heller.
Har humor,är smart,sköter mig,är i bra form osv men har ingen framgång på kvinnofronten. För ca 7-8 år sedan gick det mycket bättre och jag vet inte varför.Det är som att jag är HELT ointressant. På dating-sidor får jag nästan aldrig några svar och INGEN har någonsin startat en konversation utan det har alltid varit jag som har startat konversationen. Kollar man på nån på stan så kollar de sällan tillbaka utan de stirrar rakt ut i tomma intet. Många bekanta och släktingar frågar varför jag inte har nån tjej och undrar varför jag inte dejtar. Det är som att de inte fattar att jag inte får kontakt med någon. Hade jag haft noll kompisar och inga fritidsintressen hade jag antagligen varit i nåt drogträsk för flera år sedan. Jävlar vad deppigt det här låter.

Har ingen aning om hur man ska lösa detta men jag känner igen mig i det du skriver till 100%.
Citera
2017-10-13, 00:52
Bannlyst
Ja, det är så, jag har pratat om detta länge. Innan flashback diskuterade jag om det med nära och bekanta och på amerikanska internetforum, det är samma sak där.

Jag får knulla rätt mycket nu också, men det är bara för att jag lägger upp bra bilder online och är väldigt finslipad då jag förlorade oskulden för 16 år sedan.

Det är fortfarande en markant i skillnad i kvinnors beteenden idag jämfört med 10 år sedan. De är helt enkelt inte särskilt intresserade av att prata, de har för mycket stimulering som kommer från alla håll och kanter, ständigt nya killar på tinder.

Jag är så himla glad att jag fick uppleva de sista åren utan social media och allt för mycket feminism, jag kan säga er att det var en dröm som kille för 15 år sedan, glada och roliga tjejer överallt, man kunde snacka i telefon med dom i flera timmar utan att något störde, en STARK "connection" fick man.

Nu är det bara krogen och knulla fort som fan, eller tinder och knulla.

Romantiken är död, gentlemen. Detta kommer inte sakna ner, såklart, det är full fart in i väggen som gäller nu. Kvinnan kommer såklart inte göra något åt det, kvinnan är kvinna, hon har aldrig tagit några initiativ till samhällsförändring, hon bara selekterar män som hon har åtkomst till. Kvinnlig attraktion och kärlek är en illusion som skapas när mannen är bättre än henne, högre upp i hirearkin - är han inte högre upp och/eller bättre så slås dessa mekanismer aldrig igång.

I dagens samhälle är en större del av män på samma eller lägre plan än kvinnan, således blir hon inte attraherad av dessa.

Hur ska vi lösa detta? Det går antagligen inte, systemet kräver en re-start, ett krig eller något. Tills dess rekommenderar jag män att söka sig till länder där en vanlig man med ett hederligt jobb fortfarande uppskattas, det finns många, där kommer ni få kvinnlig kärlek, sex och uppmärksamhet.

En överväldigad majoritet av svenska tjejer har ballat ur totalt, så är det bara.
Citera
2017-10-13, 00:56
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningen22
Tjejer som blir sexuellt ofredade våldtagna av invällare tappar suget till sex, vill ni ha mus skydda tjejerna mot invällarna.

Captain save a ho. Snälla.

Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Samhällsstrukturen slår ut majoriteten av männen.

Kvinnor behöver inte män längre. Varken för ekonomin eller reproduktion (insemination är gratis tack vare våra politiker).

Tills män blir gräsätare eller går MGTOW. Jag menar vem ska betala för allt när männen inte vill?

Citat:
Ursprungligen postat av HotFreak
skriv till mig, jag svarar.

senaste året har dem flesta brudar blivit FEMINISTER. ugh jag hatar det ordet......... Men så är det! tyvärr.

Men hjärtat. Varför tycker du så?
Citera
2017-10-13, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rubator
Instämmer helt. Jag är inte direkt snygg men ser inte avskyvärd ut heller.
Har humor,är smart,sköter mig,är i bra form osv men har ingen framgång på kvinnofronten. För ca 7-8 år sedan gick det mycket bättre och jag vet inte varför.Det är som att jag är HELT ointressant. På dating-sidor får jag nästan aldrig några svar och INGEN har någonsin startat en konversation utan det har alltid varit jag som har startat konversationen. Kollar man på nån på stan så kollar de sällan tillbaka utan de stirrar rakt ut i tomma intet. Många bekanta och släktingar frågar varför jag inte har nån tjej och undrar varför jag inte dejtar. Det är som att de inte fattar att jag inte får kontakt med någon. Hade jag haft noll kompisar och inga fritidsintressen hade jag antagligen varit i nåt drogträsk för flera år sedan. Jävlar vad deppigt det här låter.

Har ingen aning om hur man ska lösa detta men jag känner igen mig i det du skriver till 100%.

Ja, de flesta känner igen sig i vad han skriver, men alla har inte "stake" nog att acceptera det, återigen, som TS säger så är det tabu att inte få tjejer, det ses som manlig svaghet så man vill inte erkänna det, således diskuteras heller aldrig problemen.

Jag har en vän, han ser OK ut, 6a av 10, ingen modell med LÅNGT ifrån ful, helt vanlig hederlig kille. Trevlig, han är civilingenjör nu, han hade hoppats på att det skulle ge mer sex ... nej du, icke sa nicke, samma dåliga respons som vanligt, han har gått utan sex i typ 8 år nu.

Grejen är denna:

Inte BARA är det svårt för vanliga killar att få en vanlig tjej till att ligga med, men när det kommer till förhållande, hur ska vanliga män kunna sålla bort såna tjejer som inte passar? Det går inte, för man tar VARJE CHANS MAN FÅR, således accepterar man det mesta och kvinnan kan i stort sett betee sig hur hon vill, mannen går med på allt - detta, ironiskt sett, ses som svaghet från kvinnans håll vilket resulterar i att hon snart dumpar och/eller är otrogen.

Problemet är stort, allvarligt och finns i hela landet (och större delar av väst), män måste göra något åt saker, reformera systemet, kvinnor kommer inte göra ett dugg.
Senast redigerad av Roidornot 2017-10-13 kl. 00:59.
Citera
2017-10-13, 00:58
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Alltså det är inte svårare än såhär:

När en man har höga testosteronhalter utsöndrar han (hanen) i det här perspektivet, en lukt som hjärnan snabbt registrerar. Detta går omedvetet förbi.

(slå upp feromoner på google)

En hög testosteronhalt ger förmanligande egenskaper. Du blir stark, har lägre kortisolhalter, får bättre självförtroende. Hela din organism utvecklas och du blir vital.

Vad vill evoulotionen? Para ihop oss med någon svag som inte kan försvara oss? Njaaeee

En stark individ = En bra avkomma

Bevisen finns i praktiken. Ta bad guy fenomenet tex.

Eller fråga vem som helst: Ligger du helst med Williams Spetz eller Paulo Roberto?

Innerst inne från hjärtat. Tror inte någon svarar de första alternativet.

Intelligens har givetsvis också med ett finger i spelet, så machomän som spelar ut sig torskar på att dem är korkade bara.

Killar som aldrig får knulla måste våga bli män

De är okej för män att gråta, böga, allt sånt, missförstå mig inte, men naturen visar ingen hänsyn.

En sjuk, eller en svag människa, är aldrig attraktiv. Punkt slut. Det
Är jättehemskt, men så är det.

En vital man sitter på tillgångar och driftuppfyllelse.

Ditt inlägg är /Tråd.

Biologi, vad kan man göra. Inget. Acceptera hur det ligger till helt enkelt.
Citera
2017-10-13, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Ja, det är så, jag har pratat om detta länge. Innan flashback diskuterade jag om det med nära och bekanta och på amerikanska internetforum, det är samma sak där.

Jag får knulla rätt mycket nu också, men det är bara för att jag lägger upp bra bilder online och är väldigt finslipad då jag förlorade oskulden för 16 år sedan.

Det är fortfarande en markant i skillnad i kvinnors beteenden idag jämfört med 10 år sedan. De är helt enkelt inte särskilt intresserade av att prata, de har för mycket stimulering som kommer från alla håll och kanter, ständigt nya killar på tinder.

Jag är så himla glad att jag fick uppleva de sista åren utan social media och allt för mycket feminism, jag kan säga er att det var en dröm som kille för 15 år sedan, glada och roliga tjejer överallt, man kunde snacka i telefon med dom i flera timmar utan att något störde, en STARK "connection" fick man.

Nu är det bara krogen och knulla fort som fan, eller tinder och knulla.

Romantiken är död, gentlemen. Detta kommer inte sakna ner, såklart, det är full fart in i väggen som gäller nu. Kvinnan kommer såklart inte göra något åt det, kvinnan är kvinna, hon har aldrig tagit några initiativ till samhällsförändring, hon bara selekterar män som hon har åtkomst till. Kvinnlig attraktion och kärlek är en illusion som skapas när mannen är bättre än henne, högre upp i hirearkin - är han inte högre upp och/eller bättre så slås dessa mekanismer aldrig igång.

I dagens samhälle är en större del av män på samma eller lägre plan än kvinnan, således blir hon inte attraherad av dessa.

Hur ska vi lösa detta? Det går antagligen inte, systemet kräver en re-start, ett krig eller något. Tills dess rekommenderar jag män att söka sig till länder där en vanlig man med ett hederligt jobb fortfarande uppskattas, det finns många, där kommer ni få kvinnlig kärlek, sex och uppmärksamhet.

En överväldigad majoritet av svenska tjejer har ballat ur totalt, så är det bara.
Nästa steg är att vi män startar en rörelse som belyser de här frågorna. Kanske inte just starta rörelse men i alla fall våga prata om det i offentliga rummet.

Tror faktiskt det är betydligt mer män än man tror, som är riktigt jävla bittra över sin situation och som verkligen mår skit över vart samhället banat iväg. Men det är som sagt tabu att prata om att man inte har kvinnor i sitt liv för då stämplas man som en loser och bitter man av kvinnorna. Men det dessa kvinnor inte förstår är att det finns extremt många män som tänker likadant men som inte vågar säga något.

Det är ungefär som debatten om invandring. Snackade du skit om invandringspolitiken 2002 eller 2006 så stämplades du som rasist på en gång. Idag är det ändå okej att säga som det är och de flesta svenskar är öppna med att de inte gillar invandringen. Det hade man aldrig gjort för 10 år sedan, men man gör det nu för att det blivit mindre tabu och SD blivit stora.

I det stadiet där man inte fick snacka skit om invandringen, i det stadiet ligger frågan om mäns obefintliga sex-närhetsliv. Förhoppningsvis kommer det bli mindre tabu som med invandringen.

Vi män måste ställa krav vi med på samhället, för det är vi som är motorn i allt. Ta bort män och samhället kommer vara förstört. Ta bort kvinnor och det kommer ändå fungera så länge männen klarar sig utan fitta men det är en annan femma. Huvudsaken är att mannen kan åstadkomma allt.

Aldrig i helvete att jag kommer kriga vid händelse av krig för att få kvinnorna att leva trygga. Varför ska jag offra mitt liv när jag under hela livet inte fått ett skit från kvinnor?
Citera
2017-10-13, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Alltså det är inte svårare än såhär:

När en man har höga testosteronhalter utsöndrar han (hanen) i det här perspektivet, en lukt som hjärnan snabbt registrerar. Detta går omedvetet förbi.

(slå upp feromoner på google)

En hög testosteronhalt ger förmanligande egenskaper. Du blir stark, har lägre kortisolhalter, får bättre självförtroende. Hela din organism utvecklas och du blir vital.

Vad vill evoulotionen? Para ihop oss med någon svag som inte kan försvara oss? Njaaeee

En stark individ = En bra avkomma

Bevisen finns i praktiken. Ta bad guy fenomenet tex.

Eller fråga vem som helst: Ligger du helst med Williams Spetz eller Paulo Roberto?

Innerst inne från hjärtat. Tror inte någon svarar de första alternativet.

Intelligens har givetsvis också med ett finger i spelet, så machomän som spelar ut sig torskar på att dem är korkade bara.

Killar som aldrig får knulla måste våga bli män

De är okej för män att gråta, böga, allt sånt, missförstå mig inte, men naturen visar ingen hänsyn.

En sjuk, eller en svag människa, är aldrig attraktiv. Punkt slut. Det
Är jättehemskt, men så är det.

En vital man sitter på tillgångar och driftuppfyllelse.

Alla kan inte vara macho, alla kan per definition inte vara på toppen och "alfa". Ett modern samhälle KRÄVER att den stora majoriteten är beta-män som sliter på jobbet och betalar skatt.

Ett bra samhälle är ett samhälle där dessa män får en fru och familj att försörja, vilket ökar motivationen till att bidra.

Samhället var uppsatt på det sättet i många decennier, "förr i tiden", vilket fungerade rätt bra.

Idag får tjejer enormt mycket uppmärksamhet, de får stöd av staten om så behövs i form av bidrag, de kan bli insiminerade, de behöver inte män för något annat än "rå djurisk sex" några dagar per månad då de känner sig som kåtast och då tar de valfri supersnygging från tinder (som alltid ställer upp, då män biologiskt är sextokiga).
Citera
2017-10-13, 01:05
Bannlyst
Jag kan väl erkänna att jag själv är desperat som fan bara den att jag kanske inte visar det i riktiga livet. Men på tinder pratade jag med en riktigt fet jävla tjej. Ful som stryk var hon också. Men man tager vad man kanske kan få.

Vi snackar, addar henne på snap. Sen frågar jag om träff, raderad från snap och tinder.
Citera
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Alla kan inte vara macho, alla kan per definition inte vara på toppen och "alfa". Ett modern samhälle KRÄVER att den stora majoriteten är beta-män som sliter på jobbet och betalar skatt.

Ett bra samhälle är ett samhälle där dessa män får en fru och familj att försörja, vilket ökar motivationen till att bidra.

Samhället var uppsatt på det sättet i många decennier, "förr i tiden", vilket fungerade rätt bra.

Idag får tjejer enormt mycket uppmärksamhet, de får stöd av staten om så behövs i form av bidrag, de kan bli insiminerade, de behöver inte män för något annat än "rå djurisk sex" några dagar per månad då de känner sig som kåtast och då tar de valfri supersnygging från tinder (som alltid ställer upp, då män biologiskt är sextokiga).

Ja, precis så är det.

Men varför går medelklassmannen med på detta?

Vi betalar vår egen undergång.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Nästa steg är att vi män startar en rörelse som belyser de här frågorna. Kanske inte just starta rörelse men i alla fall våga prata om det i offentliga rummet.

Tror faktiskt det är betydligt mer män än man tror, som är riktigt jävla bittra över sin situation och som verkligen mår skit över vart samhället banat iväg. Men det är som sagt tabu att prata om att man inte har kvinnor i sitt liv för då stämplas man som en loser och bitter man av kvinnorna. Men det dessa kvinnor inte förstår är att det finns extremt många män som tänker likadant men som inte vågar säga något.

Det är ungefär som debatten om invandring. Snackade du skit om invandringspolitiken 2002 eller 2006 så stämplades du som rasist på en gång. Idag är det ändå okej att säga som det är och de flesta svenskar är öppna med att de inte gillar invandringen. Det hade man aldrig gjort för 10 år sedan, men man gör det nu för att det blivit mindre tabu och SD blivit stora.

I det stadiet där man inte fick snacka skit om invandringen, i det stadiet ligger frågan om mäns obefintliga sex-närhetsliv. Förhoppningsvis kommer det bli mindre tabu som med invandringen.

Vi män måste ställa krav vi med på samhället, för det är vi som är motorn i allt. Ta bort män och samhället kommer vara förstört. Ta bort kvinnor och det kommer ändå fungera så länge männen klarar sig utan fitta men det är en annan femma. Huvudsaken är att mannen kan åstadkomma allt.

Aldrig i helvete att jag kommer kriga vid händelse av krig för att få kvinnorna att leva trygga. Varför ska jag offra mitt liv när jag under hela livet inte fått ett skit från kvinnor?

Frågan är vad som kan komma av att diskutera det, en diskussion utan fysisk praktisk förändring ger inget. Kvinnor kan inte bara slå på en knapp och helt plötsligt bli attraherade av män lägre än de själva i hirerarkin.

De måste behöva något av honom, respektera och i många fall se upp till honom, vara stolt över sin man, för att känna kärlek och attraktion. Det är naturens väg.

Som det ser ut nu så är det bara rätt in i väggen som gäller, det krävs någon form av storskalig konflikt eller något, jag ser inte hur detta ska åtgärdas på annat sätt.
Citera
2017-10-13, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Ja, precis så är det.

Men varför går medelklassmannen med på detta?

Vi betalar vår egen undergång.

Hunsad, rädd att visa sig som vag, rädd att bli kallad sexist och loser.

Män har en inre stolthet och inbyggd mekanism som gör att de ogärna vill klaga, för klaga gör barn och kvinnor (svagare), en man som klagar ses per automatik - instinktivt - som svag. Kvinnor använder: "bitter (ofta vit) man", "privilegad rövgubbe!" etc etc, för att hålla honom nere - mannen blir rädd, "oj oj, kvinnorna gillar inte detta, bäst jag sätter mig i hörnet och är tyst!".

Män måste börja inse sitt värde, att utan dem så finns inget civiliserat samhälle längre. Män har byggt i stort sett allt vi har i världen, de har försvarat gränser och erövrat, skapat och förstört, det är män som bygger civilisationer.

Kvinnan har sedan ett (enormt) värde i sin sexualitet, det är starkare än någonting annat - den manliga driften för sex/ägg.

Mannen brukade ha ett värde i sin ekonomi och vad han kunde bidra med för resurser (Som kvinnan saknade), nu har han inte det längre, då står mannen utan värde, samtidigt som kvinnan har kvar sitt enorma sexuella värde, resultatet blir extremt desperata män, kvinnor som är bitchiga, egoistiska och bittra, splittrade familjer och ett jävla hönshus, helt enkelt, ett sämre samhälle med noll samhörighet, kylighet, bitterhet och uppgivenhet.
Citera
2017-10-13, 01:10
Bannlyst
Citat:
Frågan är vad som kan komma av att diskutera det, en diskussion utan fysisk praktisk förändring ger inget. Kvinnor kan inte bara slå på en knapp och helt plötsligt bli attraherade av män lägre än de själva i hirerarkin.

De måste behöva något av honom, respektera och i många fall se upp till honom, vara stolt över sin man, för att känna kärlek och attraktion. Det är naturens väg.

Som det ser ut nu så är det bara rätt in i väggen som gäller, det krävs någon form av storskalig konflikt eller något, jag ser inte hur detta ska åtgärdas på annat sätt.
Japp. Får hoppas det fan blir tredje världskrig. Kim får skicka några missiler. Ända chansen för att återskapa den balanserade könsdynamiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in