2017-10-13, 21:20
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oss
Varför svarar du sådär? Är du en av dem som aldrig får? Jag förstår inte er, ni vill ha ändring på situationen men när man är konkret och säger som det är, då vill ni plötsligt inte ha hjälp, vill ni eller vill ni inte förbli virgins?

Dit inlägg bevisar ju varför jag inte vill ha "svar".
Citera
2017-10-13, 21:22
Medlem
osss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Dit inlägg bevisar ju varför jag inte vill ha "svar".

Jaha. Menar du att jag har fel? Då kan väl du berätta hur man ska få till väga? Har du en plan, en uttänkt strategi eller?
Citera
2017-10-13, 21:26
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Sen underlättar det såklart om man inte tar droger eller har psykiska besvär. Kan bli svårt också om man ser ut som Russel Crowe i Romper Stomper. Så om nån ser ut som honom, se då till att personligheten, hur du är, INTE motsvarar Crowe's karaktär. Humor underlättar enormt!

Vad snackar du för goja? Att vara knarkare och ha psykiska problem (förutom autism/aspergers) verkar underlätta om något . Det är sällan knarkare som klagar över att de aldrig får ligga, utan de verkar ha det lättare än de flesta om något. Jag tror att det beror på att knarkare känner sig nöjda för att de redan är höga, och således inte känner sig lika desperata efter sex.
Senast redigerad av Roidbert 2017-10-13 kl. 21:29.
Citera
2017-10-13, 21:28
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Jaha. Menar du att jag har fel? Då kan väl du berätta hur man ska få till väga? Har du en plan, en uttänkt strategi eller?

Vad menar du?
Citera
2017-10-13, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91
Ni som klagar på att ni aldrig får ligga, går ni bara efter snygga och intellektuella tjejer? Ni kanske ska prova att ge en överviktig, normalbegåvad tjej en chans 😊
Frågade en fet ful tjej från tinder om träff. Hon raderade mig
Citera
2017-10-13, 21:32
Medlem
osss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Vad snackar du för goja? Att vara knarkare och ha psykiska problem (förutom autism/aspergers) verkar underlätta om något . Det är sällan knarkare som klagar över att de aldrig får ligga, utan de verkar ha det lättare än de flesta om något. Jag tror att det beror på att knarkare känner sig nöjda för att de redan är höga, och således inte känner sig lika desperata efter sex.

Ja, inom vissa kretsar underlättar det definitivt, inte i det stora hela dock. Finns folk som diggar BDSM också, har svårt att tro att det är något de flesta går igång på. Väldigt svårt ska sägas.

Vet en kille med Asperger som har haft flera förhållanden f.ö.
Citera
2017-10-13, 21:33
Medlem
osss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Vad menar du?

Ja, du vet väl hur man får jäntor? Hur gör man då?
Citera
2017-10-13, 21:35
Medlem
Roidberts avatar
En orsak till att många svenska killar inte får ligga som är värd att nämna är att många av dem begränsar sig till just svenskor. Det är lättare att få till det om man inte begränsar sig på detta sätt. I de flesta delar av världen har man faktiskt fortfarande hög status just för att man är vit, och även i Östeuropa är man eftertraktad som svensk man om man ser någorlunda bra ut, även om det inte är på samma nivå som under 90-talet.
Citera
2017-10-13, 21:38
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ja, inom vissa kretsar underlättar det definitivt, inte i det stora hela dock. Finns folk som diggar BDSM också, har svårt att tro att det är något de flesta går igång på. Väldigt svårt ska sägas.

Vet en kille med Asperger som har haft flera förhållanden f.ö.

Det är skillnad på vad kvinnor säger och gör. Finns många som tycker att det är dåligt att supa eller knarka, men ändå är tillsammans med en suput/knarkare. Tar själv knappt någonting kvinnor säger på allvar. Det är handlingar som räknas, inte ord.

Och ja, självklart kan man få till det som aspergare, men det underlättar knappast att ha den diagnosen. Inte lika coolt som att vara psykopat direkt.
Citera
2017-10-13, 21:40
Medlem
osss avatar
Citat:
En orsak till att många svenska killar inte får ligga som är värd att nämna är att många av dem begränsar sig till just svenskor. Det är lättare att få till det om man inte begränsar sig på detta sätt. I de flesta delar av världen har man faktiskt fortfarande hög status just för att man är vit, och även i Östeuropa är man eftertraktad som svensk man om man ser någorlunda bra ut, även om det inte är på samma nivå som under 90-talet.

Menar du även MENA/latina tjejer då? Jag har inget emot dem men är bara inte intresserad, en anledning är för att religionen har satt sina spår och sen är det något som gör att nej, jag är bara inte intresserad. Dessutom intalar jag mig att latinor ofta inte är så vassa på språket, där känner jag att intresset flyger all världens väg, jag dömer inte men tro mig, det kan bli SÅ jävla jobbigt om språket inte klickar. Oavsett situation. Den ångesten vill inte jag utsätta någon för, och inte heller behöva bli utsatt för själv.

Dras inte så mycket till gula tjejer heller, mycket pga. att de ofta har problem med språket. För mig känns det fel att börja försöka ragga då, får skuldkänslor, känns bara inte okej på nåt sätt.
Citera
2017-10-13, 21:41
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Frågade en fet ful tjej från tinder om träff. Hon raderade mig

Hur frågade du henne? Som att hon borde känna sig jävligt tacksam för att du sänkte dig till hennes nivå?
Citera
2017-10-13, 21:41
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:

Man behöver inte ens åka till östeuropa. I Danmark, Tyskland och Finland är det lättare att skaffa ett ragg på krogen än i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in