Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
En orsak till att många svenska killar inte får ligga som är värd att nämna är att många av dem begränsar sig till just svenskor. Det är lättare att få till det om man inte begränsar sig på detta sätt. I de flesta delar av världen har man faktiskt fortfarande hög status just för att man är vit, och även i Östeuropa är man eftertraktad som svensk man om man ser någorlunda bra ut, även om det inte är på samma nivå som under 90-talet.
Menar du även MENA/latina tjejer då? Jag har inget emot dem men är bara inte intresserad, en anledning är för att religionen har satt sina spår och sen är det något som gör att nej, jag är bara inte intresserad. Dessutom intalar jag mig att latinor ofta inte är så vassa på språket, där känner jag att intresset flyger all världens väg, jag dömer inte men tro mig, det kan bli SÅ jävla jobbigt om språket inte klickar. Oavsett situation. Den ångesten vill inte jag utsätta någon för, och inte heller behöva bli utsatt för själv.
Dras inte så mycket till gula tjejer heller, mycket pga. att de ofta har problem med språket. För mig känns det fel att börja försöka ragga då, får skuldkänslor, känns bara inte okej på nåt sätt.