Citat:
Ursprungligen postat av
ikkenicke
Alltid älskat detta program men gud vad tråkigt det blivit. Riktigt tråkiga karraktärer och varje avsnitt ska det vara någon som "inte känner att det är rätt" osv.. Är man med i ett dejtingprogram får man fan acceptera att det är lite spel för galleriet ibland annars är det väl bättre att använda sig av någon dejtingsida. Också så jävla tröttsamt att alla ska gå iväg med bonden och "tala ut" och få lite extratid. De frågar ju ändå bara "hur känns det" varpå bonden svarar "ja det är lite speciell situation"...
Fokusera mer på själva dejtandet och se till att det är genomtänkta gruppdejter som kan bjuda på lite roliga situationer. Kareoketävling, logedans, irländs julafton, matlagning ihop eller liknande, vafan som helst. En tävling mellan två grupper i bonderelaterade saker vore också kul. Inte bara se några stå ute på en åker i regn eller äta skinka i en lada.
Det har ältats till förbannelse i tråden redan (och rundgång blir ju tråkigt för alla att läsa) hur man ska göra för att få tillbaka den rätta känslan och alla är ense om att det önskas tillbaka till den genuina bondekänslan.
Gruppdejterna hade denna säsong kunnat bli roligare men en höststorm mitt i sommaren satte ju p för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
arallaupptagna
Den sävlige tjockisen Jörgen hade dessutom mage att motivera sitt beslut med att han ville ha en driven kvinna som var tajt i kroppen.

Detta fick han ju rejält med kritik för också. Med all rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Så tolkar jag det också, att hade det inte varit för operationen så hade hon valt den andra killen istället.
Han sken dock upp lite extra när den där kvinnan med svartfärgat hår gjorde entré.
Instämmer. Kom på mig själv att mer se fram emot webbavsnittet än det ordinarie nu när jag hade kollat ikapp.
Tycker även att det är synd att inte Erik och Wille är i det ordinarie programmet istället. Undrar hur TV4 tycker såhär i efterhand? Många på Facebook har i alla fall varit sura över att Erik inte fick en plats i det ordinarie programmet.
Så var det tveklöst, jag undrar dock vad det är för operation han skulle göra. En fotoperation vet jag men säg att den tagit några timmar och han kunnat vara tillbaka dagen efter? Då kunde han medverkat igen. Förvisso rejält mörbultad men är det inget "värre" fungerar det ju med kryckor etc.
Många sådana där hand/fotoperationer går ju fort och man kommer hem samma dag.
Givetvis kan smärtan etc ställa till det dock och jag kritiserar honom verkligen inte för hans val, hälsan går före allt.
Webb-versionen är överlägsen såhär långt, nu har jag inte mest med tid men att göra avsnitten 30 min iaf vore trevligt. Mest tror jag såhär långt på Erik & Alma däri, men bara därför väljs hon väl inte ens ut till gruppdejt...
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
Det börjar bli lite jobbigt nu med alla plötsliga avhopp, det blir snarare regel än undantag att just bryta mot reglerna. Kalla mig konservativ om ni vill. Hur som helst, det ska bli intressant ändå att följa böndernas äventyr på gården, en hel del dramatik blir det nog. Joacim får nog fullt upp med att hålla styr på damerna.
Jocke verkar iaf vara säker på vad han söker och faller förhoppningsvis inte (bara) för utseendet utan kan gå djupare in på kvinnorna och finna en själsfrände.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Ja okej, tyckte Linda sa att han inte hade några brevskrivare kvar i trailern inför nästa vecka.....
Han hade ju de facto inga kvar när han valde bort sin dejt men det kommer ju in fler om några dagar, möjligt därmed att ingen var kvar vid inspelningstillfället.