Citat:
Jag kände inte igen henne.
För övrigt så var det en iskall stämning mellan Marcus tjejer när de väntade på att han skulle hämta upp dem. Särskilt den längre tjejen som kallade Marcus för "kortis" verkar ha lite bitchiga tendenser, vilket man även såg i trailern inför nästa vecka.
Hon yrade något om att han var "lugn och trygg" också. Själv uppfattar jag Jörgen som en högst osäker person som hela tiden försöker kompensera sin bristande självkänsla med överdriven kaxighet.
Man kan ju både göra saker OCH lära känna varandra.
Detta var dock inte en sådan typ av dejt.
För övrigt så var det en iskall stämning mellan Marcus tjejer när de väntade på att han skulle hämta upp dem. Särskilt den längre tjejen som kallade Marcus för "kortis" verkar ha lite bitchiga tendenser, vilket man även såg i trailern inför nästa vecka.
Hon yrade något om att han var "lugn och trygg" också. Själv uppfattar jag Jörgen som en högst osäker person som hela tiden försöker kompensera sin bristande självkänsla med överdriven kaxighet.
Man kan ju både göra saker OCH lära känna varandra.
Detta var dock inte en sådan typ av dejt.Nej, okej men lär ju visa sig nästa vecka vem hon är
.Ja den unga tjejen i Marcus gäng verkar ha lite attityd och det är ju frågan om hur Marcus ser på det. Antingen väljs hon bort från gården rätt snabbt eller så dras han till det mer och mer och hon blir slutvalet. Han verkade ju redan nu dras mest till henne, hon fick ta hans sovrum, han sa att hon var väldigt snygg. Sen på kvällspromenaden så la han ju armen om henne trots att dem andra två gick bredvid.
Ja jag vet inte alls var hon menar med att Jörgen skulle vara "lugn och trygg", han är väl så långt ifrån det man kan komma. Man får ju hoppas att hon inser hur Jörgen är bakom fasaden och då kanske det är han som blir bortvald istället
. Tycker fortfarande att det är konstigt att hans brevskrivare kommer en i taget? Då kommer en ny nästa vecka med? Jo det är sant, hon kunde ju valt minigolf, eller fiske, det är ju aktiviteter där man även kan prata och få bra kontakt. Men hon verkade ju mest ute efter att få se killarna kämpa om hennes gunst verkade det som.