Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
PMs tändningsmönster är inte sex, han tänder på Makt och Kontroll över offret och få bekräftelsen att han innehar det via Skräck i offrets ögon, vilket är vilket sexualmördare eftersträvar - endast det leder till njutning och utlösning, Inget Annat.
Misstaget återkommer gång på gång, att man inbillar sig att PM reagerar som vilken man som helst bara att han tappade fattningen. Problemet ÄR att PM inte alls gör det!
Ja så tänker vi och jag vet att sexövergrepp, våldtäkter och mord handlar om förövarens makt och kontroll-behov.
Men jag tror att Madsen inte tänker som oss. Hans förklaring blir nog att han ville "ta henne"
han har umgåtts med köpta kvinnor på sådana premisser, där det är han som vill -ske min vilja liksom om du förstår. Och det fungerar perfekt med kvinnor som han köpt för ett ändamål.
Han har nog tappat nyanserna -i kontakten med vanliga främmande kvinnor-
men det här kommer att bli tydligt, för polisen utreder och försöker kartlägga hans beteende -hur han betett sig mot kvinnorna han haft kontakt med.
EN typ av sexmissbrukare tycks han ha varit- nya kickar -nya utlevelser.
Tror inte att jag tänker som Madsen- vet egentligen inte hur han tänker- men kan förstå ungefär eftersom brottet har utförts på ett sexual-sadistiskt sätt. Utifrån hans agerande kan man förstå hans tankegång eller hur?