2017-10-10, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Så 10 stycken.

Hmm.., och vad är ca kostnaden per månad för 10 stycken vs. charterkostnaden för denna tur.., någon som vågar sig på en gissning ?

(då tar jag ej i beräkningen något, att afganerna skulle ha fått rätt på familjeåterförening om något år)
Dom kostar väl var och en 1 milj. kr/år? Så vad än resan kostar så är det en stor vinst. Inte bara i pengar utan i lidande för våra svenska flickor ( och även pojkar i vissa fall) som slipper bli våldtagna.
Citera
2017-10-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Även om det ska på fler i Wien tycker jag en 767:a är lite väl stort för en sådan liten grupp, eller de sitter med 10 raders lucka och 12 vakter var?

Det är ett lyxplan av privat regi, VIP kunder osv använder de där planet. Så det är inget vanligt Boeing 767 där man sitter som packade sillar i stolarna.

Så notan är nog inte å leka med,, kom från London nu i kväll.
Citera
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
TYP: Boeing 767-35D(ER)
ÄGARE: Privilege Style.*
KOSTNAD: Mycket.
VEM BETALAR: Skattebetalarna.

*) "Privilege Style operates charter flights on behalf of other airlines, tour operators, sports teams and other VIP customers."

Torde vara billigare att ge dem en helikoptertur Pinochet-style.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Till nästa omgång föreslår jag att vi lägger ut det på anbud. Den som får iväg flest personer för den lägsta kostnaden får uppdraget. Jag är säker på att ryssarna eller kineserna skulle kunna fixa det till ett riktigt bra pris.

Vad som behövs är att det kostar något på riktigt för batiktanter och proffsaktivister att ständigt lägga sig i och obstruera för myndigheternas rättsäkert fattade beslut. Hit them where it hurts.

Sant naturligtvis, att Batikmaffian, UngiSverige, SJWs mfl drivs ut ur den massmediala ekokammare där deras proaganda är kung och förvrider huvudet på många svenskar,
Citera
2017-10-10, 23:35
Medlem
gadjomans avatar
Citat:
https://www.facebook.com/vistarinteut/posts/475962202787944

Tack, gör mig förbannad att se deras jävla tjafs om "ungdomar" men gläder mig verkligen att se deras lessna emojis. Jag hatar dessa kräk från djupet av mitt hjärta.
Citera
2017-10-10, 23:36
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Om migrationsverket har beslutat att dessa individer ska utvisas så ska det beslutet respekteras. Blir så trött på aftonbladet och andra medier som ska förstora allt. Migrationsverket vet vad dem sysslar med och uppenbarligen så finns det goda skäl till att inte bevilja dessa människor asyl.

Vanligtvis håller jag med dig, men i kväll har tabloiderna redan glömt dem:

Aftonbladet: De fem första rubrikerna rör kvällens fotbollsmatch, nästa rapporterar en trafikolycka, och nästa handlar om rökning på stranden i Thailand. Avvisningen är inte ens med bland de 4-5 skärmar jag scrollade igenom.

Expressen: Även här berör de fem första fotbollen, därefter tre om Katalonien, och först på 7:e plats avvisningen.
Citera
2017-10-10, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Torde vara billigare att ge dem en helikoptertur Pinochet-style.
Smartast och billigaste vore att inte släppa in dom alls. Stäng Öresundsbron helt och hållet så slipper vi sådana här stora kostnader i framtiden.
Citera
2017-10-10, 23:38
Medlem
Orobanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, som ickemuslimer och som hazarer lever dom i livsfara.

"De dödas både på grund av sitt ursprung och sin religion. Hazarer är shiamuslimer och majoriteten människor i Afghanistan, inklusive talibanerna, är sunnimuslimer. Fruktansvärda hatbrott utförs dagligen mot hazarer överallt i Afghanistan. De anses smutsiga och otrogna och många dödas på öppen gata. Det görs heller ingen skillnad på vuxna eller barn – alla faller offer för våldet." Etc

https://www.etc.se/debatt/vi-maste-protestera-mot-migrationsverkets-utrensning

"Faktum är att den övervägande majoriteten av de afghanska flyktingarna i Sverige idag kommer från ett minoritetsfolk, hazara, som under lång tid trakasserats, förföljts och utsatts för vad som beskrivs som ett tyst folkmord i Afghanistan och i grannländerna." Etc

https://www.etc.se/debatt/vart-ska-hazarerna-ta-vagen

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Bullshit! De kommer från Iran och det är där deras släktingar bor. Men vill stanna för att ta hit alla sina släktingar. Du är verkligen helt kocko! Jag har ingen som helst lust att mina skattepengar ska gå till ekonomiska flyktingar. Inte en spänn! Vi har asyllagar som ska följas. Att hazarerns ljuger om både ålder och härkomst. Nej tack!

Rymdlavett
Citera
2017-10-10, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Det är ett lyxplan av privat regi, VIP kunder osv använder de där planet. Så det är inget vanligt Boeing 767 där man sitter som packade sillar i stolarna.

Så notan är nog inte å leka med,, kom från London nu i kväll.

Är det inte FRONTEX som står för notan ? men jag kanske är ute och cyklar.

Hur som helst hur mycket det än kostar är en bagatell jämfört med vad dessa skäggbarn skulle fortsätta att kosta om de var kvar här med PUT och fick ta hit klanen med typ minst 5 var.
Citera
2017-10-10, 23:42
Medlem
Begntts avatar
Förutom alla miljonärer detta spektakel skapar så verkar det vara lite väl mycket knulla, sex och våldtagna med och runt dessa "barn"
Sker det med samtycke så visst kan dessa morsor, tanter, batikhäxor och ungar knulla runt bäst de vill.
Men mycket tyder på att väldigt unga svenska flickor har sex, våldtas eller utnyttjas av dessa äldre barnen.
Det verkar som barnen också utnyttjas av svenska kvinnor.
Det känns inte som flower power å 1969 sexualrevolution över det hela. Snarare tvärt om.

#ViHebefilier
#Visomknullarvårasöner
#Visomknullarmassaminderårigatjejer

För övrigt så är det väl ändå dåligt att de utvisas.
Senast redigerad av Begntt 2017-10-10 kl. 23:50.
Citera
2017-10-10, 23:45
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Vi ber om ursäkt att vi inte uppdaterade under några timmar. Det var enormt tungt och vi behövde stötta varandra på plats när bussen rullade iväg från Sagåsen och även efteråt.

Många av dessa fruntimmer känner inte ens dessa fullvuxna män utan protesterar bara för att dom TROR att dom är goda.

Herregud. Jävla dumknullade kärringar.

Inte så konstigt att dom inte vill att Nationalism ska få växa fram. Säkert 100-200 tusen svenskar skulle bli tvångsintagna på mentalsjukhus om nationalister fick makten.

Bara att hoppas att det blir verklighet.
Citera
2017-10-10, 23:45
Avslutad
En kommentar i gruppen på facebook:

"Hur ser möjligheterna ut att gifta sig, mamma har hand om en kille som fått åldern uppskriven till "över 18" och är desperat nu.
Är det en bra sista utväg? Risker? Problem?"

Han snackar alltså om att hans mamma ska gifta sig men en av dessa flyktingar.
Sverige 2017. #jagpallarinte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in