2017-10-11, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Philomenia
Hur gick det? Blev dom utvisade igår?

7 av 17 terrorister blev utvisade. Ett litet steg i rätt riktning och hela dramat kring spektaklet plus kostnaderna kommer att få SD att växa så det knackar när media tar upp det. Man får tacka den svenska fega polisen och batikhäxorna för valarbetet de gör för SD.

#SD2018
#TerroristFriaGator
Senast redigerad av Becknaren100 2017-10-11 kl. 09:46.
Citera
2017-10-11, 10:02
Medlem
FiffelMonas avatar
Det är såklart vidrigt att regim och största vänstermedia (Aftonbladet) inte rapporterar om det här och att de helt håller tyst om #vivillhakuk-gänget bråkar och stökar med polisen. Men det är väl ändå ett steg i rätt riktning att de inte skyddar oxh hyllar drägget. Det brukade väl ske för ett par år sedan när liknande aktioner skedde? Eller hur ser ni på den saken?

Edit: Läste tråden lite mer noga nu, det verkar ändå som att media har rapporterat rätt flitigt.. Men jag såg inget om det på svt nyheter imorse och inget på ab när jag kollade
Senast redigerad av FiffelMona 2017-10-11 kl. 10:08.
Citera
2017-10-11, 10:17
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Ryska utvisningar

Otroligt att så många Kommunister och Batikhäxor kan ta ledigt från jobbet och tillbringa en hel dag med att göra sig till allmänt åtlöje.
Gillar vänsterfolk inte att Sverige blir ett säkrare ställe för våra Flickor och unga Kvinnor, skrämmande i så fall.
Många av häxorna "jobbar" ju med att ordna husrum och mat åt dessa vuxna barn. De har alltså en 30-åring hemma, får feta bidrag för det och slipper åka till Gambia som de var tvugna att göra förut. Inte konstigt att de blir arga när lagen måste efterlevas, hela det falska och skeva sättet att leva sitt liv försvinner och de måste gå tillbaka till sjukskrivning och ensamhet, för varken en man eller arbetsgivare vill ta i dem med tång. Advokaterna som "kämpar för barnen" hovar inte grova pengar på Cirkus Sweden också och få gå tillbaka till att representera snattare och fyllerister.

De håller igång med sitt kämpande enbart av egoistiska skäl, de bryr sig förmodligen inte alls om dessa afghaner. Fyfan :sick:
Citera
2017-10-11, 10:19
Bannlyst
Här erbjuder tidningen Nya Tider att anställa en afghan i utbyte att en "skicka mig istället"aktivisterna flyttar till afghanistan. https://www.nyatider.nu/ingen-av-skicka-mej-istallet-aktivisterna-ville-bli-skickad-istallet/
Citera
2017-10-11, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vanis
Så uppfriskande att se en svensk man som vågar stå upp för sina åsikter.
Om ni har missat det, se denna:
https://www.youtube.com/watch?v=0YSNDEH1tQM

Notera hur man försöker svartmåla honom när de inte har några motargument.
"Man får söka asyl flera gånger"

Han har mage nog att ställa motfrågor och det blir översatt till att "Du sprider hat".

All heder till denna man.

Är det inte lite märkligt att Fatemeh prioriterar att hånflinande gå i polemik med den här mannen, när hennes landsmän ska skickas till tortyr, misär och en säker död?

Det här känns mer som en lek, för henne och hennes anhang, än en fråga om liv och död.
Citera
2017-10-11, 10:24
Medlem
Hur mycket har denna utvisning av sju personer kostat svenska skattebetalare? Räcker 20 miljoner? Är det meningsfullt, är det bra användning av skattemedel?
Citera
2017-10-11, 10:26
Medlem
Igår kväll gick jag förbi demonstrationen på Centralstationen i Stockholm. Högst 75 personer satt där. Var det allt? Några hundra sittdemonstranter i hela Sverige? Är det inte lite mycket uppmärksamhet kring det här? Nassarnas demonstration följdes av tusentals motdemonstranter och ett enormt polisuppbåd — mediebevakningen var mer motiverad.
Citera
2017-10-11, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Hur mycket har denna utvisning av sju personer kostat svenska skattebetalare? Räcker 20 miljoner? Är det meningsfullt, är det bra användning av skattemedel?
Eftersom dom kostar en miljon per år så har vi tjänat in det på tre år.
Citera
2017-10-11, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Eftersom dom kostar en miljon per år så har vi tjänat in det på tre år.

Det kostar dom inte alls. På borgarnas tid, med rövarkapitalismen som satte priserna på flyktingboenden gjorde de kanske det. Dessutom skapar de arbetstillfällen och ökad omsättning i butikerna.
Citera
2017-10-11, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
SVT play med en nyhetssändning där de visar från spektaklet....

https://www.svtplay.se/video/15536525/lokala-nyheter-vast/svt-nyheter-vast-10-okt-21-46-1?start=auto

Sätt nu inte morgonkaffet i vrångstrupen.....
Tack som fan för länken, sicket jävla gäng, skratta så jag grina, mitt uppe i allt kommer en lirare med dragspel på ryggen, Hahahaha, gamla ungmöar och skilda övergångsålders kärringar och en och annan man (hen figur) med hästsvans, Hahahaha herre min en sån samling, ger mig fan på att afghanerna hoppade in frivilligt i bussen när dom fick syn på dessa pedofiler, Hahahaha TYP: Kör mig till flyget NU!!!!!
Citera
2017-10-11, 10:35
Medlem
Citat:

Vad jag förstår betalar Frontex, EU:s gränskontrollorgan, flör flygningen - men polisinsatsen i Göteborg och för en månad sedan i Märsta får Sverige förstås betala själv.

20 miljoner är nog en grov överdrift f ö.
Citera
2017-10-11, 10:36
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Kortsiktigt så är det väl inte jättebra rent ekonomiskt, men det tar nog inte många år innan vi har tjänat in det. Dessutom så skickar det bra signaler till andra människor som befinner sig här illigalt, ni kommer att bli hemskickade till det skräpland ni tillhör.

Stämmer uppgiften att dessa får 30k per person när de åker här ifrån? Jag vet att det pratades om att man fick en summa pengar om man åkte här ifrån frivilligt, men gäller det även om polisen får kasta ut dem? Det är ju isf helt jävla sjukt, om de ska få något så är det en räkning. Inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in