2017-10-07, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Man har hittat KW's huvud. Det finns inga frakturer på kraniet.

Där satt spiken i PM's kista.

Där dog luckteorin
Han styckade henne i kögebukten mellan ca 04.00 och ca 08.00 som jag förstod danskan.
Jag har trott hela tiden att styckningen pågick där efter kl 01.00 på natten. 4 timmar
ända till ca kl 08.00. Han måste ha stressat! Förstår att han såg så belåten ut när han traskade i
Dragör. Här föll många bitar på plats.
Nu förstår man också att han sänkte Nautilus. Han hann inte få undan alla spår och bevis i tid.
Det var nog inte hans plan utan en nödlösning pga tidsbrist.
Nu ska det bara bevisas att det var mord.
Citera
2017-10-07, 10:17
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Inga skador på det funna huvudet!

Nu är han körd.
Citera
2017-10-07, 10:18
Medlem
TantLinns avatar
Har har även stripsat fast järnrör på hennes ben.
Citera
Medlem
aliasjomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uttsi
Är väll inte säkert de har hunnit undersöka allt än, så pass gammal kropp som legat i vatten. Lär väll ta ett tag innan dödsorsaken är fastställd. Om den ens går fastställa

råkade citera ditt inlägg av misstag, men tack för svaret ändå!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
14 knivhugg i underlivet borde väl ta kål på dom flesta? Eller har jag missat något sista tiden, stämmer inte dom 14 knivhuggen i underlivet?

Fick en äcklig tanke om att hon kanske fortfarande varit vid liv då. Att han liksom "knullat" henne med kniven och fått utlopp för sin sjuka sexuella fantasi på det sättet.. fy fan. Nånstans hoppas jag att hon slapp känna något men sannolikheten för det är väl ganska låg tyvärr. vilken fruktansvärd skräck.
Citera
2017-10-07, 10:20
Medlem
Ingen brudd på hodeskallen....viser at alt er løgn...som var ventet. Hva kommer pm til å si nå da?
Citera
2017-10-07, 10:20
Medlem
Jag är verkligen inte hemma på hur döda kroppar fungerar i olika miljöer, så min fråga kanske är totalt "dum i huvudet". Men ändå:

Kan det vara så att Mördarmadsen försökt "lufta ur tarmarna" inför sänkningen? Tror iofs att han är besinningslös i sitt hat mot kvinnor (människor) och just "livmodern/vaginan är väl klassiskt, men ändå.

Många stick på en relativt liten yta.

Vilket jävla as han är. Ge medfångarna på Danmarks värsta fängelse fri tillgång till honom, asp.
Citera
2017-10-07, 10:21
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noblehorse
Otroligt att likhundar gjorde fynden. Vilket djup låg sakerna på?

Skönt för efterlevande att huvudet hittades, jag tror det är ganska viktigt för sorgarbetet.

10-12 meter sa han.
Citera
2017-10-07, 10:22
Medlem
Rangvalds avatar
Nu är mina anatomikunskaper begränsade, men kan en hård smäll i huvudet orsaka kramper och att det blöder kraftigt, utan att det blir fraktur på kraniet?
Jag vet att det finns en del blodkärl osv mellan kraniet och skalpen, och att det helt klart kan spekuleras om att PMs story är lögn, men kan det medicinskt bevisas?
Citera
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nu är han körd.
Om huvudet har legat 2 månader i vattnet så finns det enligt leif GW betydande risk att dödsorsak ej kan fastställas. Du minns väl hur det var med mats alm. Kroppen hade legat i sommarmiljö någon månad och därmed kunde inte dödsorsak fastställas.
Citera
Medlem
vitapumpss avatar
Efter det nya fyndet måste det ju bli ställt utom rimligt tvivel att Peter Madsen bragt Kim Wall om livet. Undrar bara vad han själv kommer med för en ny förklaring nu när detta med luckan inte håller.

Inte klokt vad detta är otäckt! Men ändå skönt att kroppsdelarna hittades.
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Fynden gjorda ca 1000m från där hundarna markerat. Det är ändå en bit.

Oskönt jobb det måste vara att hantera såna här fynd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in