2017-09-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Vilka svenska spelare kommer Östersund att försöka värva inför nästa säsong?

Det är det jag ser som den stora utmaningen för ÖFK nu (har skrivit om det i Östersundstråden).

Alla vet att dom har pengar nu (bara efter Hertha-matchen trillade 3,5 mille in om skrivs det ju om), vilket kommer leda till att alla spelare blir dyrare.

Med tanke på nivån man är på nu kan man inte heller plocka lirare från division 2 på samma sätt.

Utmaningen ligger i att hitta spelarna som kan spela andrafiol bakom Ghoddos, Sema, Papagiannopoulos alternativt gå in och ersätta dom rakt av. Hur många felköp har man råd med? Hur dyrt blir det att ersätta toppspelarna? Hur går det när FCK plockar Potter?
Citera
2017-10-03, 12:24
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Vilka svenska spelare kommer Östersund att försöka värva inför nästa säsong?

HBKs målvakt.
Citera
2017-10-03, 14:25
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afrodisiak
HBKs målvakt.

Är det inte troligare att Isak går till Göteborg om Dahlberg sticker till FCK?
Citera
2017-10-03, 14:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Tror han hamnar i Norrköping. Mitov Nilsson lär röra på sig och Jens Gustafsson lär ha en fördel gentemot resten.
Citera
2017-10-06, 05:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Eddahri till Qatar eller Turkiet. Om Une-Larsson går Fällman in istället? Återger fritt vad jag hörde Disco säga i 3-5-2. Fällman till Dif känns ju given, kan jag tycka.
Citera
2017-10-06, 06:15
Medlem
Julinhos avatar
Någon boråsare som kan lämna status på Adam Lundqvist?

Kontraktslängd?
Rykten?
Citera
2017-10-06, 09:56
Avslutad
Då verkar det vara klart, Larsson till MFF.

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/succespelaren-har-skrivit-pa-for-mff/

Blir ingen förläggning med Anton då. Ser framemot att se Larsson, hört mycket gott om honom.
Citera
2017-10-06, 12:25
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Då verkar det vara klart, Larsson till MFF.

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/succespelaren-har-skrivit-pa-for-mff/

Blir ingen förläggning med Anton då. Ser framemot att se Larsson, hört mycket gott om honom.

En mer begåvad fotbollsspelare än Tinnerholm, i mitt tycke. Inte samma riv och slit, men mycket bra med bollen.
Citera
2017-10-06, 12:56
Medlem
Cruachans avatar
Tinnerholm är mer än en fotbollsspelare, på så sätt är det omöjligt att ersätta honom. Med det sagt, så tror jag att det blir mycket bra med Larsson. Med tanke på åldern så lär han väl, förutsatt att det inte blir dundersuccé, stanna för ett bra tag framåt också. Känns stabilt.
Citera
2017-10-06, 19:46
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Tror han hamnar i Norrköping. Mitov Nilsson lär röra på sig och Jens Gustafsson lär ha en fördel gentemot resten.
En sak är säker iallafall han blir inte kvar i HBK.
Citera
2017-10-06, 22:02
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Tinnerholm är mer än en fotbollsspelare, på så sätt är det omöjligt att ersätta honom. Med det sagt, så tror jag att det blir mycket bra med Larsson. Med tanke på åldern så lär han väl, förutsatt att det inte blir dundersuccé, stanna för ett bra tag framåt också. Känns stabilt.
Vad menas?
Citera
2017-10-06, 22:58
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Tinnerholm är mer än en fotbollsspelare,
Är han ens en fotbollsspelare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera