2017-09-28, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Vad tycker du/ni om Tankovic hittills?
Besvikelse.
Citera
2017-09-28, 14:20
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Besvikelse.

Imad måste väl vara en större besvikelse?
Tanko har ju trots allt fortfarande potential att bli något.
Arnor började ju svajjigt hos er men har ryckt upp sig, enligt min mening, den här säsongen.
Citera
2017-09-28, 14:30
Medlem
pissoars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
Arnor började ju svajjigt hos er men har ryckt upp sig, enligt min mening, den här säsongen.

Ser inte Tankovic lite otränad och seg ut? Har långtifrån sett alla matcher han spelat men har tyckt att han verkat ganska slö i vändningar och löpningar. Nu är det väl inte riktigt där hans kvalitet ligger men skulle han inte må bra av en rejäl försäsong i kroppen?
Citera
2017-09-28, 15:07
Medlem
Citat:
Jo, men extremt att jämföra med Imad då han är en av de största besvikelserna de senaste säsongerna.

Får hoppas att en försäsong och lite mer tid i klubben kan göra att Tankovic kan leverera mer nästa säsong.
Citera
2017-09-28, 15:18
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Jo, men extremt att jämföra med Imad då han är en av de största besvikelserna de senaste säsongerna.

Får hoppas att en försäsong och lite mer tid i klubben kan göra att Tankovic kan leverera mer nästa säsong.

Jag är säker på att Tankovic kommer att leverera i allsvenska mått och dessutom ge en bra avkastning sett till investerat kapital.
Nästa säsong så tror jag definitivt att han kommer att ha huvudet rätt på skaft och ha hittat en balans som han kommer trivas i.

Hur lång tid har Imad kvar på kontraktet nu igen?
Citera
2017-09-28, 16:05
Medlem
ZlatanManias avatar
Ett år till med Nisse. Mycket trevlig nyhet
Citera
2017-09-28, 16:51
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Jag är säker på att Tankovic kommer att leverera i allsvenska mått och dessutom ge en bra avkastning sett till investerat kapital.
Nästa säsong så tror jag definitivt att han kommer att ha huvudet rätt på skaft och ha hittat en balans som han kommer trivas i.

Hur lång tid har Imad kvar på kontraktet nu igen?
Imad har till 2019 så han kanske kan kan slå Jawo. Tankovic har visat mer på ett par månader än Imad gjort på 2 år. Kan inte hjälpa det men funderar fortfarande om det sett annorlunda ut om han fått spela matchen efter Falkenberg. Kom in då tidigt när Israelsson(?) blev skadad och var på bäst på plan. Sen bänken igen. Minns att jag tänkte att "nu vänder det". när han kom var han för fet... nu måste det vara kvalité och inställning? Måste vara vek mentalt.
Citera
2017-09-28, 23:07
Medlem
321js avatar
Vilka svenska spelare kommer Östersund att försöka värva inför nästa säsong?
Citera
2017-09-29, 07:05
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Vilka svenska spelare kommer Östersund att försöka värva inför nästa säsong?

De är tydligen sugna på Carvalho i MFF. Hans kontrakt går ut nu.

Men Buya Turay i AFC kanske?
Citera
2017-09-29, 09:09
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Imad

Måste ändå vara total ångest att vara så kall att bli utlånad från Bajen till BP i Superettan.
Antar han kanske får allsvensk speltid nästa säsong, beroende på hur låneavtalet ser ut.
Citera
2017-09-29, 16:53
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Vad tycker du/ni om Tankovic hittills?

Jag tycker han bitvis glänser till men att han inte riktigt får till det. Och ibland faller han bort helt. Men jag tycker det är tidigt ännu. Är egentligen inte besviken ens. En ung kille som måste få lite tid på sig att prestera. Fortsätter han som nu även nästa säsong kan man börja tala om besvikelse. Men för tillfället ser jag det mer som att han behöver mer tid på sig.

Khalili är ju, som sagt, framsidespojken för besvikelser. Kanske den värsta värvningen sedan jag började följa Hammarby närmare runt 2009 eftersom han inte presterar på plan och tydligen bidrar med kass attityd utanför också.
Citera
2017-09-29, 17:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
De är tydligen sugna på Carvalho i MFF. Hans kontrakt går ut nu.

Men Buya Turay i AFC kanske?

Målvakten i AFC skulle nog kunna bli en bra andramålvakt istället för Andersson. Turay är bra men han lyckas bli varnad ganska ofta.

Skulle Carvalho funka som anfallare det är en riktig krampa och bra på huvudet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in