Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Tack för att någon svarade konstruktivt iallafall.
Jag är så dåligt insatt i den mörka sidan av nätet så jag förstår ju inte det.
Så därför har jag funderat på hur PM skulle kunna göra det utan att Polisen får åtkomst åt det.
Det är ju bevismaterial i allra högsta grad. Tydligen är det en självklarhet för alla på FB hur han gjorde
det utom för mig.. Men de håller inne med den informationen i så fall.
Nej, ingen håller inne med info. Men tror folk överlag börjar bli less på att det ska hittas/komma på mer eller mindre troliga scenarion allteftersom. Borde öppnas någon allternativ tråd där folk som tror dom har mer fantasirikedom än andra kan sitta och fantasikukmäta. Nej, ni har inte större fantasi/tänka utanför boxen än de flesta andra här. Det som däremot skiljer åt är förmågan att värdera hur troliga ens fantasier är, och väga in det mot de fakta som finns.
Skulle vilja påstå att det mesta pekar mot ett ej planerat mord, mer omständigheter som fick denna händelse att utspela sig just där och då. Att då få för sig att det är troligt att han gjort en snufffilm av det hela och laddat upp det mot nån typ av molntjänst eller liknande eller kört upp ett sd minne i röven..
Hans beteende och handlingar som gjorts under denna tid tyder inte direkt på att han haft någon större kontroll på situationen, slarv, ogenomtänkta lögner osv osv
PM en normalbegåvad person och kanske i vissa områden övermedelbegåvd, har handlat som en svagsinnad idiot och det tyder inte på en sinnesnärvaro att hålla på med att ladda upp snufffilmer.
Visst ska det finnas spelrum för teorier och det gör det.