Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Ska man skämmas och be om ursäkt för att man tror folk om gott? För att ens tankar inte direkt går till söndertrasade underliv?
Jag brukar ha god människokännedom. Men Madsen var för smart för mig. Och för Kim också, och till och med för alla människor som känt honom i verkligheten under lång tid. Så jag tänker inte skämmas för att jag blev duperad av hans filmer och texter.
Oj! Inte bara du, Kim också. Är/var ni på samma nivå? och blev duperade båda...eller är du kanske lite glad att du inte är på samma nivå som KW, inte bokade en intervju eller tackade ja till en provtur med Nautilus. Det hade inte varit konstigt, med tanke på vad som hände. Det konstiga är att du sedan dess underhållit oss med dina tankar om att det var KWs eget fel att hon lät sig bjudas på provtur. Att hon borde förstått att P Madsen är farlig, trots att DU inte fattat det själv.
Du hade lika gärna kunnat bli hans offer om inte Kim Wall kommit emellan och du är svartsjuk att hon tog din plats!?
Samtidigt har dubhela tiden hånat henne ockäv tyckt hon hade sig själv att skylla.