2017-10-05, 00:44
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Hade han blodfäckar i baken på overallen också? Hade han suttit på henne eller vad var det någon skrev häromdagen? Vad använde han för såg? En handsåg eller kanske en motorsåg? Det måste ha varit ett fasligt oväsen i ubåten under själva mördandet, men han kanske hade hörselskydd eller liknande.

Blodfläckarna kan ju inte vart uppenbart synliga om det avser overallen han bar när han kom i land, där var ju journalister och polis. Men en väska som bärs i axelrem kan tänkas att det hamnar just där om man har lång axelrem som man bär tvärsöver, så själva väskan ligger mot höften/ryggen.
Citera
2017-10-05, 00:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Blodfläckarna kan ju inte vart uppenbart synliga om det avser overallen han bar när han kom i land, där var ju journalister och polis. Men en väska som bärs i axelrem kan tänkas att det hamnar just där om man har lång axelrem som man bär tvärsöver, så själva väskan ligger mot höften/ryggen.
Han hade ju liksom "badat" innan han kom iland, så att det inte var stora blattar med blod som lyste är ju inte så konstigt.
Citera
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Madsen kör med "stupid style"- han har som "vanliga stupids" hållit tyst -han tror han är smart nu .

Sámtidigt som han i början ljög. Han beter sig som den där typen av folk-
de börjar med att ljuga och sedan när han konfronteras med fakta och sanningar -så är han tyst, vet ingenting om nån styckning, vet ingenting om våldsfilmerna i datorn.
Madsen har ingen stake, han beter sig som en tonårig gangster.
NU efter alla bevis som kommit fram-han fortsätter visa sitt barnsliga trots.

Eftersom han under många år har njutit av att bli sedd som det smarta och självlärda geniet, så har han nog oerhört svårt att inse att han nu helt plötsligt blir motbevisad i allt han säger. Och då tiger han.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Han kan säkert ha stoppat upp ett micro-SD kort i röven och filmat det hela det är inte alls omöjligt. Eller så har han laddat upp det på nätet någonstans, det är inte så troligt att han delat det öppet det tror jag inte, men kanske någon privat sida där han kan logga in för att titta på det.

Tack för att någon svarade konstruktivt iallafall.
Jag är så dåligt insatt i den mörka sidan av nätet så jag förstår ju inte det.
Så därför har jag funderat på hur PM skulle kunna göra det utan att Polisen får åtkomst åt det.
Det är ju bevismaterial i allra högsta grad. Tydligen är det en självklarhet för alla på FB hur han gjorde
det utom för mig.. Men de håller inne med den informationen i så fall.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-10-05 kl. 00:57.
Citera
2017-10-05, 00:51
Medlem
Citat:

Det innehållet motsäger ju hans utsaga om att Kim Wall slängdes överbord i helt skick. Är delarna(innehållet) DNA bestämda?
Citera
2017-10-05, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det innehållet motsäger ju hans utsaga om att Kim Wall slängdes överbord i helt skick. Är delarna(innehållet) DNA bestämda?

Selvsagt, vi er i 2017 nå
Citera
2017-10-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han hade ju liksom "badat" innan han kom iland, så att det inte var stora blattar med blod som lyste är ju inte så konstigt.

Blodfläckar brukar inte vara det lättaste att få bort. Visserligen syns det kanske sämre på kamoflagefärgad overall men det skulle nog märkas om han hade en blaffig drypande rödbrun fläck i röven.
Citera
2017-10-05, 01:04
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Blodfläckar brukar inte vara det lättaste att få bort. Visserligen syns det kanske sämre på kamoflagefärgad overall men det skulle nog märkas om han hade en blaffig drypande rödbrun fläck i röven.

Kan man se hans ryggtavla i något av filmklippen när han stigit i land och filmades av media?
Citera
2017-10-05, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Kroppsdelarna är väl DNA bestämda, redan där motsägs väl hans utsaga? Jag har inte sett någon uppgift om vävnadsresterna är DNA bestämda, av uppgifterna så verkar det som att de fortfarande höll på att analyseras (i det avseende de använder "mulig" men de verkar fått klsrt att det är muskel- och fettvävnad samt benrester).
Citera
2017-10-05, 01:07
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ska man skämmas och be om ursäkt för att man tror folk om gott? För att ens tankar inte direkt går till söndertrasade underliv?

Jag brukar ha god människokännedom. Men Madsen var för smart för mig. Och för Kim också, och till och med för alla människor som känt honom i verkligheten under lång tid. Så jag tänker inte skämmas för att jag blev duperad av hans filmer och texter.
Oj! Inte bara du, Kim också. Är/var ni på samma nivå? och blev duperade båda...eller är du kanske lite glad att du inte är på samma nivå som KW, inte bokade en intervju eller tackade ja till en provtur med Nautilus. Det hade inte varit konstigt, med tanke på vad som hände. Det konstiga är att du sedan dess underhållit oss med dina tankar om att det var KWs eget fel att hon lät sig bjudas på provtur. Att hon borde förstått att P Madsen är farlig, trots att DU inte fattat det själv.
Du hade lika gärna kunnat bli hans offer om inte Kim Wall kommit emellan och du är svartsjuk att hon tog din plats!?
Samtidigt har dubhela tiden hånat henne ockäv tyckt hon hade sig själv att skylla.
Citera
2017-10-05, 01:08
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Har följt nyhetsrapporteringen på danskt tv, och det är en oberörd Madsen som konfronterats med
obducenternas utlåtanden, det visar på att grovt sexuellt våld har skett.
Även svenska reportern som tagit del av informationen idag -ansåg att detaljerna var för grova för att
återges
Sjuk man den där Madsen.
Håller helt med!
Citera
2017-10-05, 01:08
Medlem
Citat:

Det räcker med en mikroskopisk pyttefläck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in