Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Ja,men han kan ju inte ha skickat iväg filmen från sin vanliga abonemangsmobil för då hade polisen hittat
filmen i hotmails servrar.
Därför måste han i så fall haft en engångsmobil med ett kontantkort samt skickat den till en användare som också hade en engångsmobil med kontantkort. Sedan förstörs båda mobilerna.
Annars hade det ju gått att spåra filmen i hotmails servrar. Och de är ju allvarligt graverande bevis.
Jag bara tänkte att man köper ju inte en smartfon för 8000 spänn för att använda en gång.
Men det finns billiga som man kan videofilma med för ca 800 kr. Sedan dumpade självklart Madsen sin och KW:s mobil så fort som möjligt för att ubåtens position inte skulle pejlas från mobilmaster i land.
Sedan är jag inte insatt i Darknet och Tor. De överlägsna här på FB tiger om den infon.
Du kan ha rätt-att han köpt en engångsmobil- men det förutsätter att Madesen redan innan mördandet
vidtagit försiktighetsåtgärder.
Det var nog inte så Madsen tänkte, han hade aldrig räknat med "fastna" för det här.
Jag tror han filmade, om han hunnit sända iväg filmen, är mera osäkert.
Men klart han filmade hela tiden, han gillar att titta på sånt och den här filmen hade han säkerligen tänkt att han skulle titta vidare på när han kommit i land, och få lite extra kickar av att återuppleva en annan människas skräck och utsatthet.
Han går igång på sånt, och ingår i ett gäng som kollar dylika filmer. Han skulle ha filmen som en extra fjäder i hatten, en sexual sadistiskt mordfilm överträffar hans u-båtbyggande med hästlängder.
Hans likaledes morbida vänner, borde också låsas in för gott.
Darknet o Tor intresserar inte mig. Kan inte förstå att vanliga personer kan dras till sån skit.
Den där svenska strippan som lät sig utnyttjas i Madsens verkstad- lever hon?
Eller försvann hon på nåt mystiskt sätt?