Citat:
Ursprungligen postat av
Finkan
Är det bara jag som får känslan av att något inte riktigt stämmer med hela denna historia?
- Stephen Paddock jobbade tidigare för både lockheed martin och NASA
- Ingen i hans omgivning har märkt av något
- Mystiskt besök av okänd person strax innan skjutningen
- Bilder på gärningsmannen liggandes död på rummet blev läckta bara några timmar efter skjutningen
- Dan Bilzerian har en video på sin twtter där man klart och tydligt ser att någon skjuter från 10:e våningen.
- Någon har sökt statister i Las Vegas på Craigslist någon vecka innan skjutningen.
Tycker att det luktar planerad false-flag....
Du menar Dan Blizzerian som stod bredvid en kvinna som blev skjuten och där Dan Blizzerian sedan såg "hjärnor flyga". Dan Blizzerian denna supermilitär som alltid har vapen, som så modigt sprang därifrån.
Jag läste dina punkter med viss skepsis till att du tog upp din idol Dan Blizzerian, som för varje sund människa framstår som en narcissist med stora mytomaniska tendenser.
MEn det finns ju faktiskt trådar för er false-flaggare, varför använder du inte den..
Varför skulle någon i hans omgivning märka av något? Tror du på fullaste allvar att alla är så där lagom like-fixerade som du och dina jämngamla? Breivik planerade i 10 år och gick då inte och berättade för någon. Jag vill inte verka svår (som en snowflake) men jag har personlig inte svårt att tänka mig att någon som verkligen har gått in för något klarar av att hålla tyst. Men nu är vi där igen, du (ni) har svårt att relatera, så därför...