2017-10-03, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigturk
Jag hittade skytten i en infowars video. Är inte det här skytten så säg !?
https://youtu.be/pZvbA4vnhtw?t=193

Inte ens i närheten av att vara likt. Kolla bilden i svd-artikeln jag länkade på förra sidan.
Citera
2017-10-03, 12:42
Medlem
Citat:
Jag hittade skytten i en infowars video. Är inte det här skytten så säg !?
https://youtu.be/pZvbA4vnhtw?t=193

Nja, jämför stillbilderna på filmen och den bilden där han sitter med asiatiskt sällskap, öronen är faktiskt inte ett dugg lika.
Citera
2017-10-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luton
Nja, jämför stillbilderna på filmen och den bilden där han sitter med asiatiskt sällskap, öronen är faktiskt inte ett dugg lika.

Jo då, om du lägger på några kilon så är det han, helt säkert
Citera
2017-10-03, 12:43
Medlem
Troians avatar
Citat:
Enligt Alex Jones källor så sköts han av swat teamet, och att de hittade antitrump lektyr och antifa grejer

Enligt mina källor är Alex Jones spritt språngande galen.
Citera
2017-10-03, 12:45
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Enligt Alex Jones källor så sköts han av swat teamet, och att de hittade antitrump lektyr och antifa grejer
Ja enligt många på fb är det typ bara så himla superviktigt att han var muslim eller vänster. Vit man som mördar utan att vara det ena eller det andra. Nä omöjligt. För det har ju liksom aldrig hänt förr.

Alex Jones är en opålitlig konspirationsteoretiker, precis som en stor del av klientelet i denna tråd.
Citera
2017-10-03, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luton

Om du lägger på några kilo på han, och die hard skägg och lite mer hår så är det han, helt säkert
Citera
2017-10-03, 12:47
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Enligt polisen var ett eller flera vapen dessutom monterade på stativ. It makes sense när det gäller tyngre vapen, men vem monterar en AR15/M16 på ett stativ?

Tror inte på lätt karbin med trummagasin.

Vi har ju uppggifter på att det var en AK47 som var stativmonterad:

Citat:
Enligt källuppgifter till Washington Post ska Paddock även ha varit beväpnad med minst ett helautomatiskt vapen, en AK-47, med ett tillhörande stativ.

Jag kan inte tänka mig M60 med patronbälte. Jag tycker inte det låter alls som en KSP på filmerna och dessutom tror jag andelen döda i förhållande till skadade skulle varit klart högre med så tung kaliber.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Enligt mina källor är Alex Jones spritt språngande galen.
Länka gärna till någon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Ja enligt många på fb är det typ bara så himla superviktigt att han var muslim eller vänster. Vit man som mördar utan att vara det ena eller det andra. Nä omöjligt. För det har ju liksom aldrig hänt förr.

Alex Jones är en opålitlig konspirationsteoretiker, precis som en stor del av klientelet i denna tråd.

Nu rullar FEMA in och tar alla vapen. Om inte det här räcker så aktiverar de bara en till satanisk super soldat. Vi kommer också få våran beskärda del.
Citera
2017-10-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageWhiteMan
Länka gärna till någon.

https://youtu.be/biqql4js8lo

Han får tipset direkt från en ur swat teamet
Citera
2017-10-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Men han använder väl inte KSP utan automatkabin , eller någon slags semi automatisk vapen.

Om man bemödar sig att läsa vad jag svarat på så framgår det att jag bemötte ett felaktigt påstående om att man inte kan montera ljuddämpare på automatvapen.
Citera
2017-10-03, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
1. Påstår i alla fall "grävaren".

2. Ja

3. Ungefär 7 timmars resväg eller något. Men för att vara intellektuellt hederlig så bör det ju också nämnas att SP ha ett hus i Reno, så han verkar ju ha band dit.

4. Väldigt få bilder på SP som cirkulerar, tycker jag. Den enda nya bild som jag sett blundar han på... Likt – ja. Men i staden Reno, med sina ≈240 000 invånare, så är det sannolikt ett hundratal personer som också påminner lite om SP. Han har ett ganska så vanligt utseende för vita män i 60-årsåldern.

5. Kanske är jag som hör dåligt, men jag uppfattar inte tydligt att någon säger "Hi Steve". Man bör nog också hålla öppet för att ljudet kan vara pålagt.
Jag säger inte säkert att det är han, men ju fler slumpvisa omständigheter som sammanfaller, desto mindre sannolikhet att de är slumpvisa. Därför tycker jag att man ska redovisa helheten, så får var o en bilda sin egen uppfattning.

Om någon hade lagt på ljud skulle det nog vara ännu tydligare att de säger Hi Steve. Den första kvinnans hälsning tycker i alla fall jag är väldigt distinkt. Men man får lyssna noga, för det är mycket störande bakgrundsljud. Det tycker jag talar för äktheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in