Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
1. Påstår i alla fall "grävaren".
2. Ja
3. Ungefär 7 timmars resväg eller något. Men för att vara intellektuellt hederlig så bör det ju också nämnas att SP ha ett hus i Reno, så han verkar ju ha band dit.
4. Väldigt få bilder på SP som cirkulerar, tycker jag. Den enda nya bild som jag sett blundar han på... Likt – ja. Men i staden Reno, med sina ≈240 000 invånare, så är det sannolikt ett hundratal personer som också påminner lite om SP. Han har ett ganska så vanligt utseende för vita män i 60-årsåldern.
5. Kanske är jag som hör dåligt, men jag uppfattar inte tydligt att någon säger "Hi Steve". Man bör nog också hålla öppet för att ljudet kan vara pålagt.
Jag säger inte säkert att det är han, men ju fler slumpvisa omständigheter som sammanfaller, desto mindre sannolikhet att de är slumpvisa. Därför tycker jag att man ska redovisa helheten, så får var o en bilda sin egen uppfattning.
Om någon hade lagt på ljud skulle det nog vara ännu tydligare att de säger Hi Steve. Den första kvinnans hälsning tycker i alla fall jag är väldigt distinkt. Men man får lyssna noga, för det är mycket störande bakgrundsljud. Det tycker jag talar för äktheten.