2017-10-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ja och de senaste fynden underbygger ju påståendet att madsen även är nekrofil. För obduktionen torde påvisa att sperman i kroppen hamnat där efter rigor mortis.
Wait, jag är ganska säker på att de inte hittade några spår av PM i KW, eller har jag grovt missuppfattat något?
Citera
2017-10-03, 16:53
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det var inte lite åklagaren kom med.., och de där 14 sticken i underlivet. Det är ju sådant man skulle ha förväntat sig att höra ifrån en Ted Bundy dokumentär..

Jag gillar inte att använda ordet "hat", och ännu mindre "kvinnohat"..(går inflation i det enligt mig), men-men.., att ge sig på könsorganen såpass intensivt höjer nog ögonbrynen hos mig. Förefaller att vara en riktigt ful fisk, Peter dvs..

Jag fattar inte ens varför man skulle VILJA göra det? Vad får man ut av det? En våldtäkt går ju i alla fall att förstå, vad en man får ut av det.
Citera
2017-10-03, 16:54
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men ändå lite underligt att det inte märkts några sådana tendenser. I vart fall inte av vad tidigare flickvänner sagt (eller så har det märkts och de inte yttrar det offentligt men kanske delgett polis?). Jag har svårt att föreställa mig att någon sätter igång så helt plötsligt?

Någon form av "Dr Jekyl, Mr Hyde" låter väl troligt. Kanske har tagit "baby steps" fram till nu (med S & M), och detta var "examen", fantasin skulle bli till verklighet. Fanns ju stygga saker på pc`n..
Citera
2017-10-03, 16:56
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag fattar inte ens varför man skulle VILJA göra det? Vad får man ut av det? En våldtäkt går ju i alla fall att förstå, vad en man får ut av det.

Tänder bara på standard vanilj-sex, så allt "sånt här" är på för djupa vatten för mig att begripa.
Citera
2017-10-03, 16:56
Medlem
Citat:
Någon form av "Dr Jekyl, Mr Hyde" låter väl troligt. Kanske har tagit "baby steps" fram till nu (med S & M), och detta var "examen", fantasin skulle bli till verklighet. Fanns ju stygga saker på pc`n..
Mmmm... nåt sånt. Rimligt antagande.
Citera
2017-10-03, 16:58
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Därför att han är sjuk i huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Psykopat...

Ja, han är ju uppenbart det.

Citat:
Ursprungligen postat av GoofyGuy222
Ane lär ju bli singel efter det här om någon vill lägga in en stöt. .

Man undrar ju hur HON mår nu. Det där hade ju faktiskt kunnat hända henne! Men jag får inte ihop det. Bara några dagar innan detta, satt M tillsammans med sin SVÄRMOR och sydde fast linor på bromsskärmen! Och skrev rara saker om sina katter! Det går alltså inte att lita på NÅGON?!

Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ja och de senaste fynden underbygger ju påståendet att madsen även är nekrofil. För obduktionen torde påvisa att sperman i kroppen hamnat där efter rigor mortis.

De hade inte hittat någon sperma. Det var inga spår av M:s DNA i K:s underliv, och inga spår av hennes DNA på hans penis.
Citera
2017-10-03, 16:58
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men hur kunde han vara så cool vid landstigningen? Pratglad och avspänd?

Fast så uppfattade jag inte honom. På videon där han går iland från båten hänger ett skosnöre löst och han snubblar på det. Ändå knyter han det inte utan hela vägen in slänger detta runt skon. Hans tal är också forcerat - så jag uppfattade honom i allafall som ordentligt stressad och uppskruvad. (videon som visade hela förloppet från det han steg i land, tills han satte sig i polisbilen.)
Citera
2017-10-03, 17:00
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Tänder bara på standard vanilj-sex, så allt "sånt här" är på för djupa vatten för mig att begripa.

Samma här... Det här gör ju också att jag kommer att vara ännu mer på min vakt mot alla människor som överhuvudtaget befinner sig i S/M-miljöer, på sexklubbar, swingersklubbar o.s.v.. Måste prata med min dotter om det också...
Citera
2017-10-03, 17:00
Medlem
allegragellers avatar
Vad tusan är detta? Från BT:s liverapportering:

"Anklager fortæller, at man også har fundet en pose med mulige vævsrester. Helt præcist er der fundet muskel, knogle og fedtvæv samt muligt hår og fibre. Tøjstykket stammer fra kedeldragt, som Peter Madsen har haft på i forbindelse med anholdelsen. Der også spor af blod på lænden og ryggen."

"Karina Svensgaard"
Citera
2017-10-03, 17:01
Medlem
Snapcounts avatar
När man lite ser tillbaka på Peter`s liv så blir det som så, att han sätter inte gränser för sig.

-Bygger Ubåt
-Skall ut i rymden med egen raket
-Och nu, detta med Kim..
Citera
2017-10-03, 17:02
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Vad tusan är detta? Från BT:s liverapportering:

"Anklager fortæller, at man også har fundet en pose med mulige vævsrester. Helt præcist er der fundet muskel, knogle og fedtvæv samt muligt hår og fibre. Tøjstykket stammer fra kedeldragt, som Peter Madsen har haft på i forbindelse med anholdelsen. Der også spor af blod på lænden og ryggen."

"Karina Svensgaard"

Wtf? Detta går långt bortom mina värsta farhågor.
Citera
2017-10-03, 17:02
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
När man lite ser tillbaka på Peter`s liv så blir det som så, att han sätter inte gränser för sig.

-Bygger Ubåt
-Skall ut i rymden med egen raket
-Och nu, detta med Kim..

Du menar att detta skulle vara den ultimata "komma undan med"-grejen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in