2017-10-03, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vilken j-vla tur att hennes torso hittades, och så snabbt efter försvinnandet!

Annars hade det nog varit svårare att verkligen få så pass konkreta bevis på hur brutalt mordet verkligen var. Och gud förbjude att PM hade riskerat att komma undan

Det här stärker ju tesen att ha måste ha begått andra våldsbrott tidigare, väldigt svårt att tro att någon begår en sådan våldsam och tortyrliknande handling som förstagångsförövare i 40-årsåldern.

Inte undra på att han bevakade datorn som en hök.
Citera
2017-10-03, 16:43
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det var inte lite åklagaren kom med.., och de där 14 sticken i underlivet. Det är ju sådant man skulle ha förväntat sig att höra ifrån en Ted Bundy dokumentär..

Jag gillar inte att använda ordet "hat", och ännu mindre "kvinnohat"..(går inflation i det enligt mig), men-men.., att ge sig på könsorganen såpass intensivt höjer nog ögonbrynen hos mig. Förefaller att vara en riktigt ful fisk, Peter dvs..

Men fy, då verkar det ju inte vara spridda stick här och där enbart för att det inte ska bli gasbubblor.
Citera
2017-10-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vilken j-vla tur att hennes torso hittades, och så snabbt efter försvinnandet!

Annars hade det nog varit svårare att verkligen få så pass konkreta bevis på hur brutalt mordet verkligen var. Och gud förbjude att PM hade riskerat att komma undan

Det här stärker ju tesen att ha måste ha begått andra våldsbrott tidigare, väldigt svårt att tro att någon begår en sådan våldsam och tortyrliknande handling som förstagångsförövare i 40-årsåldern.
De lär nog noggrant syna andra danska mord.
Citera
2017-10-03, 16:45
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men hur kunde han vara så cool vid landstigningen? Pratglad och avspänd?
Psykopat...
Citera
2017-10-03, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Därför att han är sjuk i huvudet.
Ja, hade jag haft en medpassagerare som dog i en olycka och kastade henne ombord. Då hade jag gråtit när jag kom tillbaka till hamnen.

Själv tror jag som jag tidigare skrev att Kim styckades levande. Har man fortfarande inte hittat Huvud, Ben och Armar? Letar man efter dessa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Vil Deidre fortsatt gifte seg med Madsen ?
Ane lär ju bli singel efter det här om någon vill lägga in en stöt. .
Citera
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det vore onekligen intressant att höra Merwinna kommentera de 14 sticken i Kims underliv och Mördarmadsens vurm för snuff-movies.
Ja och de senaste fynden underbygger ju påståendet att madsen även är nekrofil. För obduktionen torde påvisa att sperman i kroppen hamnat där efter rigor mortis.
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Självklart. De måste ju alltid få veta.
Så är det, och det blir ju parodiskt då advokaten börjar yra om ett blåmärke som skulle tala för hennes klient, att blåmärket skulle bevisa att det skett en olycka men att hon helt bortser från sticken i underlivet. Efter vad som framkommit av tortyrfilmer på PMs hårddisk är jag övertygad om att KW levde då han stack henne.
Citera
2017-10-03, 16:47
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ja och de senaste fynden underbygger ju påståendet att madsen även är nekrofil. För obduktionen torde påvisa att sperman i kroppen hamnat där efter rigor mortis.
Hur skulle man påvisa det?
Citera
2017-10-03, 16:48
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Vilken sperma?
Citera
Medlem
Citat:

Kilde ???
Citera
Avslutad
Antagligen drämde han luckan i huvudet på henne när hon skulle gå ner, sedan var det fritt fram för Madsen att härja med KW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in