2017-10-03, 16:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoicblend
Det är ju helt fruktansvärt.
Google translate översätter dock danska ”underlivet” till buken på svenska men det kanske nån danskaexpert kan svara på.

Nej, det är underlivet...

EDIT: slog upp det i lexikon och det kan vara både ock.
Citera
2017-10-03, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Varken Ekstrabladet eller BK har skrivit ut "innan dödens inträde". Konstigt att båda DANSKARNA har missat det, då.
I anslutning till eller strax efter. Ge dig för fan!
Citera
2017-10-03, 16:17
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
I anslutning till eller strax efter. Ge dig för fan!

Jo, jag ger mig. Ni hade rätt. Det där hade jag aldrig trott...
Citera
2017-10-03, 16:18
Medlem
Citat:
Varken Ekstrabladet eller BK har skrivit ut "innan dödens inträde". Konstigt att båda DANSKARNA har missat det, då.
Jeg må blot konstatere, at vi har nogle skader, som er påført omkring eller kort tid efter dødens indtræden, siger Jakob Buch og nævner igen, at hun er blevet stukket 14 gange i underlivet.

Räcker det för dig Merwinna!? Eller ska du förklara bort detta också?
Citera
2017-10-03, 16:18
Medlem
Citat:
Jeg må blot konstatere, at vi har nogle skader, som er påført omkring eller kort tid efter dødens indtræden, siger Jakob Buch og nævner igen, at hun er blevet stukket 14 gange i underlivet.

Räcker det för dig Merwinna!!!????

Danske medier rapporter innen dødens inntreden
Citera
2017-10-03, 16:19
Medlem
Citat:
De har skrivit "Disse er påført 'omkring dødens indtræden eller kort tid efter," Kring dödens inträde, alltså inte några timmar efter. 14 stickskador i underlivet, varför skulle han göra det precis när hon ramlat ner i luckan tror du?

Jag orkar seriöst inte diskutera det mer, om du fortfarande tror PM är oskyldig i det här så får du göra det, jag mår fysiskt illa av det här nu
Citera
2017-10-03, 16:19
Medlem
GasGlads avatar
Fortsatt häktad, vem kunde tro något annat, raket-Madsen är rökt för all framtid, han kan ju alltid söka asyl i Nordkorea efter avtjänat straff....
Citera
2017-10-03, 16:20
Medlem
Smhfs avatar
Susanna Nygren
8 min sedan
Peter Madsen skyller på en praktikant. Datorn som polisen har undersökt menar han har varit i händerna på andra. - Jag vill gärna precisera att datorn som ni har tagit om hand inte är min. Vi har bland annat haft en praktikant inneboende.

Nu är inte datorn hans när det kom fram obehagliga sidor på datorn, när polisen ville titta i hans dator så sa ju PM att han ville sitta bredvid för att det var hemliga dokument som han inte fick/ville avslöja.
Citera
2017-10-03, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Danske medier rapporter innen dødens inntreden

Ja. Men vissa här tror inte på det. T o m Madsens morsa hade nu trott att han både dödat och styckat henne. Samt stuckit 14 ggr i Kims underliv. Men inte Merwinna.
Citera
2017-10-03, 16:21
Medlem
Dommeren har besluttet, at der fortsat er et mistankegrundlag mod Peter Madsen
"Og jeg mener også, at betingelseren for fortsat fængsling er opfyldt," sluttede hun.*
*
Peter Madsen varetægtsfængsles i yderligere fire uger.*
*
*
Berlingske slutter live-dækningen her. Læs mere på b.dk fra retsmødet i aften.
Citera
Medlem
Citat:
Detta är värre än jag trodde. Min fantasi har verkligen inte räckt till. Så ruggigt. Jag vill inte vända mig till någon speciell här inne i forumet, då blir jag avstängd. Men jag hoppas att vi slipper försvarstalen ang Madsen nu.

Förundersökningen fortsätter, och PM blev väl omhäktad!?

Man måste skilja på känslor och fakta. Jag tänker inte föra någon tes åt något håll just nu, när det kryllar av spekulationer och känslosprut bland en del, återkommer senare.
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Du känner inte lite att du klamrar dig fast vid halmstrån?

"Et stik på brystkassens forside og i alt 14 stik i underlivet. Disse er påført 'omkring dødens indtræden eller kort tid efter."

Edit: såg att du backade. Inte ofta man ser det på FB. Cool.
Senast redigerad av Clay Allison 2017-10-03 kl. 16:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in