2017-10-03, 16:03
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Obduktionsrapporten viser stiksår på Kim Walls kønsorganer
*
Der er ifølge obduktionsrapporten flere skader på torsoen, der viser tegn på vold kort før dødens indtræden.*
Det drejer sig om et stik på brystkassens forside, ti*stiksår på ydre kønsdele og fire stiklæssioner i vagina, fortæller anklageren, der understreger, at de pårørende i sagen er underrettet og orienteret.*
*
Derudover er der påført arme, ben og hoved amputeret med en sav, viser rapporten.*
*
Kim Walls DNA er fundet på*Peter Madsens højre hånd,*i hans nakke og ved hans næsebor*med en sandsynlighed på 1: 1000000, som man normalt definerer som et sikkert bevis.*

Ovedersäglig bevisning, PM är sååå rökt!
Citera
2017-10-03, 16:03
Medlem
Clay Allisons avatar
Gentlemannen Peter Madsen.
Citera
2017-10-03, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
En filmsmak som anstår en gentleman.
Ja visst. Men vissa här tror han fortfarande är oskyldig. Jag har inga ord längre. Vilket jävla äckligt svin han är. Lås in honom och kasta nyckeln.

Ingen med självbevarelsedrift skulle neka häktning. Ingen.
Senast redigerad av Picasso2 2017-10-03 kl. 16:09.
Citera
2017-10-03, 16:09
Medlem
alltså fy fan, det här var värre än jag väntat mig, nu lutar det ju åt att han torterat henne? Om sticken alltså skett innan hon dött? Danska rapporteringen tolkar jag lite mer flytande på den punkten ("Et stik på brystkassens forside og i alt 14 stik i underlivet. Disse er påført 'omkring dødens indtræden eller kort tid efter," - kring döden eller kort därefter, eller översätter jag fel?).. Att han kollat på tortyrklipp, och halshuggningar och usch.

Mår dåligt fan, instängd med den galningen, stackars Kim
Citera
2017-10-03, 16:10
Medlem
Och nu skyller han på praktikanten. Mår illa på den jäveln. Var det praktikanten som styckade henne också? Antagligen.
Citera
2017-10-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Och de har hittat videos ang äkta mord på kvinnor. Vilket jävla äckel!

Ja, han är en sinnessjuk jävla äckel ...hoppas att Merwinna lär sig nåt nu iallafall!
Citera
2017-10-03, 16:12
Medlem
"Jeg hæfter mig desuden ved, at der er en del af obduktionsrapporten, som anklageren ikke har fremlagt. Blandt andet det her blå mærke, som er kommet før døden er indtruffet, som understøtter min klients forklaring, om at der er sket en ulykke, siger Betina Hald Engmark. "

Blåmärket som hon fått innan hon dött är alltså ett tecken på att han talar sanning. Herregud tar man det tillsammans med stickskadorna visar det ju bara på ett väldigt våldsamt förlopp som knappast kommer från att man ramlar...
Citera
2017-10-03, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Och nu skyller han på praktikanten. Mår illa på den jäveln. Var det praktikanten som styckade henne också? Antagligen.
Ja exakt, och dessutom länkar han sin hemmadator till just den hårddisken som praktikanten fyllt med tortyrfilmer, VILKEN SLUMP
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
alltså fy fan, det här var värre än jag väntat mig, nu lutar det ju åt att han torterat henne? Om sticken alltså skett innan hon dött? Danska rapporteringen tolkar jag lite mer flytande på den punkten ("Et stik på brystkassens forside og i alt 14 stik i underlivet. Disse er påført 'omkring dødens indtræden eller kort tid efter," - kring döden eller kort därefter, eller översätter jag fel?).. Att han kollat på tortyrklipp, och halshuggningar och usch.

Mår dåligt fan, instängd med den galningen, stackars Kim

Jag får det till dödsögonblicket eller kort därefter...TORTYR!! så vill han inte vara med de andra intagna, för han är så rädd...usch stackars Kim...mår så dåligt , får faan ångest ...RIP KIM <3
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hela inlägget:
"Han (Jacob Buch-Jepsen) förklarar dock att det finns vissa skador på hennes kropp som man kan konstatera. Bland annat så finns det ett stick på bröstkrogen som har uppstått innan dödens inträde."

Från Aftonbladets liverapportering i textform: http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Mz84o/nya-bevis-ska-starka-mordteorin-som-ska-falla-peter-madsen

Varken Ekstrabladet eller BK har skrivit ut "innan dödens inträde". Konstigt att båda DANSKARNA har missat det, då.
Citera
2017-10-03, 16:15
Medlem
GasGlads avatar
Hur kan någon tro på denna narcissistiska man, han lever i ett parallellt universum tydligen...
Citera
2017-10-03, 16:15
Medlem
Ursprungligen postat av Merwinna

"Men - har du fortfarande inte förstått att det inte spelar någon roll hur djupt den kan dyka med människor ombord, när den ändå ska sänkas? Det var ju det vi diskuterade. Ska den sänkas för att dölja en brottsplats, så är det ju bara en fördel ju mer den går sönder, så att bevismaterialet fortare sprids ut och förstörs." Slut citat

Cellplast ställde en fråga ursprungligen ang. 5 st testdjup som jag tror att hen missförtod som att jag menade att PM bara dykt 5 ggr. Därför berättade jag lite om testdyk. I en intervju så säger PM- Men jag tror att hon (Nautuilus) ska klara dyk på 200 m. Sedan hittade jag annan info (för rätt ska ju vara rätt Merwinna. Vi vill ju inte medvetet sprida desinformation,eller hur?) som jag länkade till avsändaren vilket ju inte var du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in