Citat:
Ursprungligen postat av
YungSosa
En av de absolut sämsta formuleringarna till att man hejar på ett lag någonsin. Du tycker om spelarna, och inte klubben, du har nog aldrig sett en match live och du har förmodligen inte ens en City-halsduk. Du nämner ingenting om vad du anser om klubbens identitet eller supportersskap. Sen finner jag det komiskt att du påpekar din ålder som att du vore 60+ men sedan skriver du att din farsa fixade Viasat hemma 2010. Antar att du hejar på AFC Eskilstuna också?
Åh nej vad ledsen jag blir över att du inte fick en sådan formulering du ville ha, herre gud hur ska du nu kunna sova i natt?
Så vitt jag vet är det väl bara Aguero och Kompany som fortfarande är kvar i klubben sen den tiden jag började titta på dom så där sprack din bubbla.
Att jag skriver som jag vore 60+ tror jag inte, anser att det finns minst 100 personer som är aktiva här som skriver riktigt bra, jag är inte en utav dom. Så för att min farsa fixade fotbolls kanaler skulle jag inte titta? Ok är så ledsen igen.
Vad ska jag med en halsduk till? Känns ju lagom löligt om folk tar på sig en halsduk när de sitter i ett annat land och ser på matchen igenom tvn. AFC eskilstuna? Nej Jag följer inte svensk fotboll och vet inte ens vilka som spelar i högsta ligan, intresset för svensk sport har aldrig funnits hos mig.
Jag la ner energi och tid på att svara på ett inlägg du eftersökte, ska du fortsätta med din dryga attityd så blockar jag dig här för att slippa se dina värdelösa inlägg i en så annars bra del utav detta forum.