2017-10-30, 14:05
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
De engelska ungdomslandslagen har gjort rätt hyfsat ifrån sig i mästerskapen i år får man ändå säga.

U21: Semifinal
U20: Mästare
U19: Mästare
U18: Mästare (Toulon)
U17: Final mot Spanien på lördag.

Den stora frågan nu är väl hur man sen ska få spelarna att ta det där stora klivet in i a-landslaget.

phil foden är grym! vald till turneringens bästa spelare. 17 år och redan med i citys a-lagstrupp. England vände 0-2 till seger i finalen mot spanien.
Citera
2017-10-30, 18:00
Moderator
zanteras avatar
Özil > KDB. Den senare har dock fördelen av att spela med spelare som vet hur man sätter bollarna i mål.
Citera
2017-10-30, 18:49
Medlem
Scrip7s avatar
Imponerande. United har haft en egen produkt med i sin matchtrupp sen 30 oktober 1937. Firar alltså 80 år idag. Eller 3882 matcher i rad med en egen produkt i truppen.
Citera
2017-10-31, 01:34
Medlem
Stora-Gardiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Chances created this season:

De Bruyne: 30
Özil: 30

Den ene blir ständigt hyllad medan den andre blir bespottad och hånad.

Från samma källa:
Mesut Ozil Kevin de Bruyne
6 Tackles 16
5 Interceptions 8
25 Recoveries 61

Det kan inte ha med defensiven att göra? Jag gillar statistik, men det är lätt att vända den till sin fördel. Özil är inte i närheten av de Bruyne. Förmodligen hade han varit det om han brytt sig det minsta. Det är inställningen det är fel på. Är man så loj som Özil har man inget i ett topplag att göra, oavsett talang.
Citera
2017-10-31, 23:16
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stora-Gardiner
Från samma källa:
Mesut Ozil Kevin de Bruyne
6 Tackles 16
5 Interceptions 8
25 Recoveries 61

Det kan inte ha med defensiven att göra? Jag gillar statistik, men det är lätt att vända den till sin fördel. Özil är inte i närheten av de Bruyne. Förmodligen hade han varit det om han brytt sig det minsta. Det är inställningen det är fel på. Är man så loj som Özil har man inget i ett topplag att göra, oavsett talang.

inte ens pep kan få fart på benzo-özil. killen vill ju inte.
Citera
2017-11-01, 02:33
Medlem
Concubines avatar
Haha, benso-Özil. Själv brukar man bli mer viljestark av sådant. Men det finns missnöje även från Wenger nu eller? Samt hört att han ska lämna till United i vinter?

Har begränsad koll pga Pool-sympatier och att jag följt ligan på allvar ett par år bara, men insuper gärna mer kunskap.
Citera
2017-11-01, 08:21
Medlem
Wolverhampton Wanderers top of the league igen efter gårdagens victoria på Carrow Road.
32 pinnar efter 15 omgångar...detta kan ju gå.
Främst Cardiff och Blades som hängt på,men jag undrar om de har nödvändigt djup i trupperna för att palla fulla 46 omgångar?
Citera
2017-11-01, 11:09
Medlem
Ryktas i Expressen att vår manager Nuno Espirito Santo skall vara på väg till Everton.
Det tror jag inte på,den ljusare framtiden finns hos Wolves i en direkt jämförelse och nog tror jag att Nuno inser detta också.
Vi borde kunna passera Everton i klubbhierarkin inom ett par säsonger redan.Vi har ägare som är beredda att casha ut på annat sätt än vad thai mäktar med i Everton.
Citera
2017-11-01, 11:20
Medlem
Everton skulle naturligtvis satsa på Big Fat Sam.
Han har ju bevisat gång på gång att han klarar av att hålla haltande klubbar uppe och han har uttryckt intresse för att ta Evertonjobbet.
Citera
2017-11-01, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Han har ju bevisat gång på gång att han klarar av att hålla haltande klubbar uppe och han har uttryckt intresse för att ta Evertonjobbet.

Sean Dyche var också ett namn som dök upp i går. Ett rykte som det förmodligen bara är ett rykte.
Citera
2017-11-01, 11:39
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Sean Dyche var också ett namn som dök upp i går. Ett rykte som det förmodligen bara är ett rykte.
Så länge det bara är tillfälligt för att rädda kontraktet så. En klubb som everton borde satsa på mer ambitiösa managers än engelska dinosaurier som dyche och allardyce tycker jag. Dem hör hemma i bolton och burnley med sin stenåldersfotboll.
Citera
2017-11-01, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Så länge det bara är tillfälligt för att rädda kontraktet så. En klubb som everton borde satsa på mer ambitiösa managers än engelska dinosaurier som dyche och allardyce tycker jag. Dem hör hemma i bolton och burnley med sin stenåldersfotboll.

Jag tror att Koeman var tillräckligt ambitiös. Man att bli av med Lukaku och inte få in en ersättare som tänkt, då blir det svårt. Olivier Giroud var på gång, men tackade nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in