2017-10-01, 09:41
Bannlyst
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=rute81&s=9#.WdCcAzxeCEd

Harry Kane is one of your own!
Citera
2017-10-01, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jo, Man U vore nog förstaklubben om han ska stanna i England. Men nu har de köpt Lukaku. Så den dörren känns lite stängd.

Engelsmän brukar vilja stanna i England trots pengarna och prestigen i andra ligor. Därför tror jag att han stannar i England om han byter klubb.

Klubben måste sälja också...

Carrick var egentligen det senaste exemplet när detta skedde, Walker var ersättningsbar.
Citera
2017-10-01, 11:56
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Citys backlinje har kritiserats och varit det man varit orolig över men tycker dom gör det bra, Stones växer och Otamendi (han må vara ett wildcard) men det funkar.

Men jag undrar om inte Ederson har en jäkligt stor del att det ändå ser så pass bra ut i backlinjen som det faktist gör. Han är totalt orädd, han ger ett jäkla lugnt intryck, det känns som om det smittar av på backlinjen. Känns som ett extremt bra köp av City. Med en annan sorts målvakt så tror jag att det varit betydligt mer osäkert med nuvarande backlinjen.

Sen att Ederson ser ut som en gangster ifrån nån av Rio de Janeiros favelor det är ju en helt annan historia.....
Citera
2017-10-01, 13:53
Medlem
InnesIs avatar
Bilic köper sig mer tid. Efter den katastrofala inledningen, visserligen med tre matcher i rad på bortaplan) har West Ham börjat rätta till det. Men det var en riktigt tråkig match igår nästan chanslöst med bara ett par undantag. Inget lag såg bra ut även om West Ham var vassare i att komma fram till målområdet. 1-0 i 90'e minuten. Visserligen förtjänt efter ett bra försök av Carroll strax innan, men detta kunde lika gärna ha varit 0-0 utan att det hade känts orättvist.

West Ham tappar en hel del eftersom Lanzini inte kan gå för fullt men bytena har inneburit förbättringar i de två senaste matcherna. Igår Sakho (målskytt) och Masuaku. Skönt att höja sig över den absoluta botten. West Ham har en för bra trupp för att ligga där de ligger, frågan är om Bilic kan få ordning på detta eller om det krävs en ny tränare?
Citera
2017-10-01, 15:29
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Men jag undrar om inte Ederson har en jäkligt stor del att det ändå ser så pass bra ut i backlinjen som det faktist gör. Han är totalt orädd, han ger ett jäkla lugnt intryck, det känns som om det smittar av på backlinjen. Känns som ett extremt bra köp av City. Med en annan sorts målvakt så tror jag att det varit betydligt mer osäkert med nuvarande backlinjen.

Sen att Ederson ser ut som en gangster ifrån nån av Rio de Janeiros favelor det är ju en helt annan historia.....

Jo så är det allt! Haha han ser sjukt fuckt up ut dock, tonårs finnarna kvar, tandställning och en jävla massa tatueringar hehe.

Mendy, vilken stjärna. Här med ''Jese'' från stoke https://www.youtube.com/watch?v=cHdaNpNAy5I
Citera
2017-10-01, 18:43
Medlem
used66s avatar
Ederson är från ghettot! premier Leagues bästa målvakt tillsammans med de gea. sannolikt världens bästa redan om ett år.

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan

Citera
2017-10-01, 18:55
Medlem
used66s avatar
bara en tidsfråga innan Klopp sparkas! Newcastle gör snart 2-1. korpfotbolls-försvar av loserpool.
Citera
2017-10-01, 19:34
Medlem
Patrik2108s avatar
Var det Newcastle som gjorde det bra kanske men Liverpool kom inte till några bra lägen i dag. Börjar ineffektiviteten tära på självförtroendet så att även spelet blir sämre?
Citera
2017-10-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
Ederson är från ghettot! premier Leagues bästa målvakt tillsammans med de gea. sannolikt världens bästa redan om ett år.

Håll i hatten, världens bästa? Alldeles för oprövad och folk tycker Uniteds fans är snabba att säga hej angående Lukaku.

Om man tittar på hela PL's räddningsstatistik så ligger Ederson näst sist. Absolut bara släppt in två mål men bara behövt rädda elva skott. Det vill säga inte ens två räddningar per match.

Tycker du är alldeles för snabb med ekvationen Ge det några tabbar så kan vi prata om "världens bästa".
Senast redigerad av pogba 2017-10-01 kl. 20:37.
Citera
2017-10-01, 22:26
Medlem
used66s avatar
Ederson näst sist enligt räddningsstatistik? du förstår uppenbarligen inte fotboll. menar du att du inte ser "pure class" när du har det framför dina ögon. och, ja Ederson kommer att anses bästa målvakt inom 1 år. tabbarna kan du se dig långt efter.
altenativt så har jag jättefel, och Ederson är näst sämst i premier league.

Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Håll i hatten, världens bästa? Alldeles för oprövad och folk tycker Uniteds fans är snabba att säga hej angående Lukaku.

Om man tittar på hela PL's räddningsstatistik så ligger Ederson näst sist. Absolut bara släppt in två mål men bara behövt rädda elva skott. Det vill säga inte ens två räddningar per match.

Tycker du är alldeles för snabb med ekvationen Ge det några tabbar så kan vi prata om "världens bästa".
Citera
2017-10-01, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
Ederson näst sist enligt räddningsstatistik? du förstår uppenbarligen inte fotboll. menar du att du inte ser "pure class" när du har det framför dina ögon. och, ja Ederson kommer att anses bästa målvakt inom 1 år. tabbarna kan du se dig långt efter.
altenativt så har jag jättefel, och Ederson är näst sämst i premier league.

Nej, men om du läste mitt inlägg så skulle du även förstå statistiken. Den säger inte att han är näst sämst utan att han inte har blivit riktigt prövad än.

Men om du inte förstod så har han endast fått göra elva räddningar på sju matcher. Den enda som gjort mindre räddningar är Tom Heaton. Det säger mer om försvaret än om målvakten om du förstår mig.

Kommer väl ihåg hur Bravo hyllades som ligans bästa värvning och den tolfte spelaren.. (Av City-fansen) Funkade jättebra när han inte fick några skott på sig... Men sen så.
Senast redigerad av pogba 2017-10-01 kl. 23:40.
Citera
2017-10-02, 00:03
Medlem
used66s avatar
nej jag förstår dig inte alls. kan du inte se att Ederson är toppklass får jag beklaga att du inte gick till specsavers. du behöver inte dra in Bravo i diskussionen om Ederson. men om du nu nödvändigtvis vill veta så var jag aldrig lyrisk över värvningen av Bravo.

Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Nej, men om du läste mitt inlägg så skulle du även förstå statistiken. Den säger inte att han är näst sämst utan att han inte har blivit riktigt prövad än.

Men om du inte förstod så har han endast fått göra elva räddningar på sju matcher. Den enda som gjort mindre räddningar är Tom Heaton. Det säger mer om försvaret än om målvakten om du förstår mig.

Kommer väl ihåg hur Bravo hyllades som ligans bästa värvning och den tolfte spelaren.. (Av City-fansen) Funkade jättebra när han inte fick några skott på sig... Men sen så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in