Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Här på Flashback brukar man aldrig tro att en svensk kvinna oavsett ålder som påstår sig blivit våldtagen av en grupp mörkhyade män, exempelvis i svampskogen skulle ljuga. Trots bristen på bevis. Hanna Wigh har tidigare hyllats av samma användare som nu dömer ut henne som ett våldsamt psykfall.
Det handlar om trovärdighet. En kvinna som blivit sönderslagen är trovärdig när hon vittnar om våldtäkt. En kvinna som har blivit överfallen utomhus av en okänd är trovärdig. En kvinna som blivit drogad, nersupen eller hotad är trovärdig. En kvinna som blivit överfallen av flera negrer eller blattar i grupp är trovärdig. Etc. Men detta vet du ju egentligen om, du låtsas bara vara oförstående.
Det är ett väldigt fult knep du tar till. Dels försöker du utmåla SD som kriminella hycklare, men framförallt så försöker du förringa de våldtäkter som mörkermännen, framförallt negrer och blattar, utsätter svenska kvinnor för. De ljuger säkert, problemet är överdrivet. Det är helt lugnt att massimportera våldtäktsmän, och den som kritiserar är suspekt. Säkert hycklande våldtäktsman själv.
Du är ett vedervärdigt kryp.
Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Exempelvis tyckte de flesta här att det var underbart när hon nöp en sossekvinna. Flesta SDare som skriver här är förvirrade personer, ständigt med en finger i luften för att försöka ķolla vartåt vinden blåser. Om den store ledaren eller hans talesperson skulle säga att han tror att HW talat sanning och att LB utesluts så skulle drevet mot LB starta även här.
Jo, apropå förvirrad så kan jag lova dig att ingen på flashback har hyllat Hanna Wigh för att hon skulle ha nypt en S-politiker. Det har nämligen inte skett. Däremot har Hanna Wigh anklagat en sossekvinna för att ha nypt henne.
Och om du inte har koll på något sådant grundläggande när det nu har återaktualiserats så kan man ju verkligen ifrågasätta din inblick i SD och Hanna Wighs förehavanden.
Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
I så fall är är min bedömning att det är fullt rimligt att LB gjort precis det HW säger att han har gjort. HWs förklaringar varför hon inte polisanmälde LB är också rimliga. Att SD nu polisanmält är däremot inte rimligt med tanke på RJ i våras ansåg att det var HWs sak att polisanmäla.
Jaha. Min bedömning är att det är fullt rimligt att du är en bajsätande pedofil våldtäktsman. Jag har lika mycket som talar för den tesen som du har för din.