Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
I så fall är är min bedömning att det är fullt rimligt att LB gjort precis det HW säger att han har gjort. HWs förklaringar varför hon inte polisanmälde LB är också rimliga. Att SD nu polisanmält är däremot inte rimligt med tanke på RJ i våras ansåg att det var HWs sak att polisanmäla.
Att göra en 180 grader motsatt tolkning är betydligt mer rimligt. Som någon påpekade tidigare så kan ingen av oss veta vad som hände mellan HW och LB bakom stängda dörrar. Däremot vet vi vilka "sociala situationer" som HW varit inblandad i tidigare. Vi vet att de haft en långvarig sexuell relation.
Vi kan också avfärda hennes historia på samma sätt som förhörsledaren inom polisen kommer att göra. Berättelsen innehåller så många hål och motsägelser att den saknar bäring. Utsagorna är orimliga.
Du uppfattar detta som rimligt bara för att den tolkningen passar din ideologiska agenda. Du har inte ett dyft på fötterna i form av fakta. Faktum är att verkligheten och fakta visar på motsatsen. Jag kan tillägga att jag visserligen röstar SD, men jag ser det inte som det ideala partiet, bara det minst dåliga valet.
HW har grävt en grop åt sig själv.