Vilken PAJAS smail är. Leker deluxe. Ska inte outa för mycket men ni får se i avsnittet senare. Stör mig så otroligt på hans beteende och leker som han styr o ställer över alla.
Mer maktorienterad kille utan verklighetsförankring får man leta efter. Lever i sin bubbla där han tror han är något för 12-17 åringar boostar hans ego.
Du bor hemma hos mamma o pappa kom ner på jorden!
så jävla tråkig parcermoni. Varför ska dem hålla på och göra massa "plot twist" heöa tiden ? kunde inte smail eller haidar åkt ut som det var tänkt nu i början. Och nu är alla skit rädda för smail. Oh smail låter som han ska slå ner alla där inne nu.
PH blir fan bara sämre och sämre. Man kan nu bli utskickad två gånger av två olika tjejer i en parceremoni och ändå få stanna kvar Detta blev sista avsnittet för min del.
Dags för jeppe att göra entré. Sen får man inte glömma att Erik säkert kan komma in igen. Sjukt spännande säsong tycker jag. Smail borde spela med jeppe mot alla andra.
Okej. Då åkte den jag gillade mest ut pga sjukaste twisten.
Otroligt modigt men samtidigt korkat av Mos att inte ställa sig vid Anna.
Han borde tänkt steget längre (på det vita brevet de hade valt tidigare...)
Iofs hade väl han rykt hur som helst ifall den som åkte ut fick skicka ut valfri.
(Hade ju blivit Haidar och han och Smail hade ju pratat ihop sig om att skicka Mos)
TRÅKIGT!
Tror dock inte Eric kommer tillbaka som någon skrev. Han var ju deprimerad då det spelades in och verkade lite lättad när han åkte ut. Sa saker som att han var mognare än alla andra barnrumpor osv.
Okej. Då åkte den jag gillade mest ut pga sjukaste twisten.
Otroligt modigt men samtidigt korkat av Mos att inte ställa sig vid Anna.
Han borde tänkt steget längre (på det vita brevet de hade valt tidigare...)
Iofs hade väl han rykt hur som helst ifall den som åkte ut fick skicka ut valfri.
(Hade ju blivit Haidar och han och Smail hade ju pratat ihop sig om att skicka Mos)
TRÅKIGT!
Tror dock inte Eric kommer tillbaka som någon skrev. Han var ju deprimerad då det spelades in och verkade lite lättad när han åkte ut. Sa saker som att han var mognare än alla andra barnrumpor osv.
mos spelade ju helt rätt fick smail o se ut som en sopa är ju produktionen som räddade kvar smail
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!