Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Jag tror inte man ska lägga någon större värdering i att pappan kallas "Hitler"..
Jag har för mig att det var ett smeknamn som han fick utav sina ungdomar som han var idrottsledare till ,eftersom han drillade dem att prestera mycket .Men i så fall kan vi ju kalla alla idrottsledare för Hitler nr : 1 ,Hitler nr : 2 osv. Hamr*n i fotbollslandslaget kanske kallas Hitler nr :15....? Vad vet man ...hmm..
Så där har ni anledningen till det lite otrevliga smeknamnet .Det klart att när man tränar och en ledare säger : 10 armhävningar till innan duschen ,då är det lätt hänt att en eller annan ungdom vräker ur sig något sådant : -För tusan ,han är som Hitler !
Så något i den stilen var det , inget att lägga större vikt vid ,tror till och med Patrik själv skulle bli ledsen om han läste att vi anser hans pappa vara som H*tl*r .
Jag håller med Millior ,i det i det Millior skrev .Jag tror faktiskt inget illa om hans föräldrar på något sätt ,för om det vore så ,skulle det här gå till världshistorien som ett mycket speciellt fall .
Man får inte misstänka personer på detta sätt ,för det går över allt förnuft . Vi måste se till en "enklare" mera normal förklaring på försvinnandet .
Typ att han var så ledsen så att han fortsatte framåt och kanske gick iväg så illa , att han snubblade någonstans ,något åt det hållet .
Jag tycker de borde ha satt in hundar tidigt så att de kunde ha nosat sig fram till en kanske skadad P. som möjligen brytit sin fot eller något .Det är en mer "normal" händelse i den här hela historien ...
Vi får hoppas att någon liten stugsittare /gumma har plåstrat om honom och inte vet hur en mobiltelefon fungerar ,och som har så ont i fötterna så den inte heller med hjälp utav sin rullator , kan ta sig ända till en Siba-affär för att laga P.s mobil. Så där sitter de i stugvärmen och undrar båda två över hur de skall kunna meddela sig till omvärlden omkring det hela .Säkert har hon både höns som värper ägg och kan baka bröd så de har nog rätt så bra ändå . När P.s fot ,eller vad det nu är som han brytit ,är läkt , så kan de höra av sig igen .
Detta är den spekulation jag önskar vore sann, på den här händelsen .Tack <3