Citat:
Ursprungligen postat av
gonesexuallywrong
Villkorlig dom för sisådär 15år sen när han var 24år. Det är roligt att den autonoma vänstern hackar upp sig på en incident för 15år sen där Bylund klämmer en polishen på tummen och fick villkorligt.
Typ.
Kanske har de inte riktigt tagit till sig "allas lika värde".
När våldsamma kriminella vänstertyper växer upp så bjuds in till morronsofforna och hyllas för att de har "hittat ut". De blir till ett föredöme för andra kriminella.
Och de blir högt uppsatta befattningshavare i MSMs expertgrupper som tex Expo.