Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Är du för eller emot att påvisa skuld innan man hänger MGM?
Mot.
Vet inte vad du försöker insinuera men gå genom alla mina poster i den här tråden eller på Flashback i allmänhet så ser du att jag inte pekat ut någon, inte heller har jag sagt huruvida MGM är skyldig eller inte.
Jag HAR påpekat att SD-sympatisörer här i tråden och annorstädes har världens sämsta kvinnosyn med delad guldmedalj från typ Saudiarabien. Det är inte ett inlägg i skuldfrågan. Du fattar skillnaden.