Citat:
Ursprungligen postat av
becknaren99
Är inte vänsterdrägg utan länge varit anhängare av SD. När de skyddar våldtäktsmän vill jag för partiets bästa utesluta dem. Vill inte du det?
Jovisst - men skall vi inte först utesluta att HW inte ljuger? Eller, vill du så gärna sätta åt LB så att du är villig att förstöra hans liv INNAN en ev rättegång eller i alla fall; förundersökning?
Du har redan valt sida, utan skuggan av bevisning. Jag har därför lite valt sida, då jag först vill se hållbara bevis innan jag dömer honom. Det är så man gör i en demokrati och rättsstat som Sverige är (nåja).