2017-09-27, 18:17
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Media och vänstervridna politiker/tyckare har redan med glädje dömt honom.
Det här är så intressant! Vanlig media har fortfarande inte ens gått ut med namn, än mindre sagt annat än att det finns en anklagelse.

Intressant just för att så här måste det vara det paranoida SD-hjärnan funkar. Man har inte ens surfat på "media" eller kollat "tyckare" men man bara VET att det är så.

Så jävla fascinerande.
Citera
2017-09-27, 18:18
Medlem
NygammalValss avatar
Tragikomiskt att det var Bylund det hela handlade om. Jag har alltid uppfattat honom som en totalt korkad och obildad wannabe. Glömmer aldrig när han för ett par år sedan var med i direktsänding kl 21 på SVT:s Aktuellt. Han kunde knappt uttrycka sig som en normal vuxen människa. Bylund gjorde ett oerhört amatörmässigt intryck.

Och hans devis på Twitter: "God ton eller block" framstår ju nu enbart som genant. Hoppas det går åt helvete för honom.
Citera
Medlem
Ifall Jomshof visste att Linus och Hanna hade en KK relation, samtidigt som Linus var ihop med K Bruce, så är hans agerande fullt rimligt, det var svårt att ta saken på fullt allvar med tanke på att det låg ett sunkigt triangeldrama i botten.
Citera
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Villkorlig dom för sisådär 15år sen när han var 24år. Det är roligt att den autonoma vänstern hackar upp sig på en incident för 15år sen där Bylund klämmer en polishen på tummen och fick villkorligt.

Citat:
Ursprungligen postat av wikipedia
Sommaren 2002 dömdes Bylund till villkorlig dom för våld mot tjänsteman efter att han förgripit sig med våld mot två polismän i Stockholm genom att fatta ett smärtsamt grepp om den ena polismannens tumme
Citera
2017-09-27, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Fantastiskt hur alla anhängare nu väljer att förolämpa och misskreditera HW. Ränderna går aldrig ur en Zebra. Kvinnohat går i arv.

Begåvningsreserven bär vänsterns signum, jo för att man kritiserar en tvivelaktig kvinna så är det per automatik hat mot hela kvinnosläktet. Hur lyckas ni få IQ-fiskmås i alla undersökningar, ni är så korkade att ni inte lyckas skaffa ordentliga jobb och sedan gnäller ni på er smartare granne för att han är rikare. "Alla ska vara lika värdelös som mig, annars är det sexism eller patriarkala rasistiska strukturer".

Frågan är när skall lampan tändas
Citera
2017-09-27, 18:21
Medlem
LB kommer att gå samma väg som Kent Ekeroth. Nån ropar våldtäktsman i krogkön sen är det färdigt.
Citera
2017-09-27, 18:21
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Villkorlig dom för sisådär 15år sen när han var 24år. Det är roligt att den autonoma vänstern hackar upp sig på en incident för 15år sen där Bylund klämmer en polishen på tummen och fick villkorligt.

Fast det är ju inte det brottet vi pratar om, utan det vi påpekar är att han är dömd för våldsgärningar tidigare så man ska inte avfärda det som trams. Det brukar fungera så i alla andra krimtrådar på Flashback, så varför är det så grinigt nu?
Citera
2017-09-27, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Ifall Jomshof visste att Linus och Hanna hade en KK relation, samtidigt som Linus var ihop med K Bruce, så är hans agerande fullt rimligt, det var svårt att ta saken på fullt allvar med tanke på att det låg ett sunkigt triangeldrama i botten.

Vad säger detta om TV4 journalistik? Ett triangeldrama blir ett program i ett seriöst samhällsprogram som Kalla Fakta..
Citera
2017-09-27, 18:22
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Är inte vänsterdrägg utan länge varit anhängare av SD. När de skyddar våldtäktsmän vill jag för partiets bästa utesluta dem. Vill inte du det?

Jovisst - men skall vi inte först utesluta att HW inte ljuger? Eller, vill du så gärna sätta åt LB så att du är villig att förstöra hans liv INNAN en ev rättegång eller i alla fall; förundersökning?

Du har redan valt sida, utan skuggan av bevisning. Jag har därför lite valt sida, då jag först vill se hållbara bevis innan jag dömer honom. Det är så man gör i en demokrati och rättsstat som Sverige är (nåja).
Citera
2017-09-27, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Fast det är ju inte det brottet vi pratar om, utan det vi påpekar är att han är dömd för våldsgärningar tidigare så man ska inte avfärda det som trams. Det brukar fungera så i alla andra krimtrådar på Flashback, så varför är det så grinigt nu?

Vilken typ av polis anmäler att han fick lite ont i tummen vid ett ingripande? Finns han kvar i poliskåren fortfarande? Någon måste säga till honom att han valt fel yrke.,
Citera
2017-09-27, 18:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Tragikomiskt att det var Bylund det hela handlade om. Jag har alltid uppfattat honom som en totalt korkad och obildad wannabe. Glömmer aldrig när han för ett par år sedan var med i direktsänding kl 21 på SVT:s Aktuellt. Han kunde knappt uttrycka sig som en normal vuxen människa. Bylund gjorde ett oerhört amatörmässigt intryck.

Och hans devis på Twitter: "God ton eller block" framstår ju nu enbart som genant. Hoppas det går åt helvete för honom.

Du hoppas det går åt helvete för en person pga. utav ovanstående? Behöver du inte mer så skulle inte jag då vilja vara din fiende som du känner...
Citera
2017-09-27, 18:26
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Vilken typ av polis anmäler att han fick lite ont i tummen vid ett ingripande? Finns han kvar i poliskåren fortfarande? Någon måste säga till honom att han valt fel yrke.,

Ja, det kan tyckas töntigt, dock vill jag påminna om att folk hängs ut som satan i andra trådar med brottsregister från Lexbase och hemadress och skit. Då ska det grävas, men när det gäller LB så är det att "haka upp sig på saker".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in