Citat:
Ursprungligen postat av
Tradern69
Det här kommer inte skada SD ett skit. Du har suttit hör och fabulerat nu i ett dygn med samma agenda.
Ha ha jo det är lite märkligt hur många som är tvärsäkra i skuldfrågan. Har läst en del i tråden nu och det är uppenbart att den är full av en massa människor som säkert tror sig veta exakt vad som har hänt. Full insyn verkar det som.
Att det sedan endast är deras eget gråtrunkande över vad dom hoppas har hänt för att dom hatar
SD är en helt annan sak.
Som i allt övrigt får man väl låta polisutredningen ha sin gång. När det gäller HW och några andra,
(sparkade) kvinnor i SD, så litar jag inte en sekund på dom. Det kan mycket väl vara så att HW
blivit utsatt på detta osmakliga sätt, men det kan likaväl vara en hämnd för att hon inte fått som
hon ville. DET har tidigare hänt inom SD.
Men det är väldigt underhållande med alla dessa tomtar som sitter på "sanningen"
Och nej, jag röstade inte på SD och kommer inte att göra det 2018 heller. Det är väl bäst
att man skriver det på en gång innan vänster- och antirasisttrollen löper amok över mitt
inlägg