2017-09-27, 16:09
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Mången rödingar och kommunister inne i just denna tråd - undrar varför?

Arbetslöshet och känslan av få ge igen är stor hos AFAisterna - det märks väl, men vi Sverigevänner bidar vår tid - er tid är snart kommen, hehe!

Jag för min del avvaktar och ser vad polisen kommer fram till - tvivlar på att detta kommer stå mellan annat än ord mot ord. Inga bevis finns och detta skedde för flera år sedan - nu kommer detta upp när hon själv är åtalad för misshandel och är bevisat horlöske, samt redan oönskat utav partiet. Detta med tajming är inte att underskatta.
Citera
2017-09-27, 16:11
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
I de blindas rike är den enögde kung. Jimmy är kungen i SD-rike. Men vi som använder båda ögonen ser bara tragiska och ack så patetiska män. (män och män puh). Sorgligt och tragiskt.

Då har du säkert notera att Wigh inte ville anmäla hon är nu upprörd på SD som slutligen anmälde. Det kan inte ha gått förbi dig som använder båda ögonen.
Citera
2017-09-27, 16:13
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Framkommit vem som är MGM?

Enligt (bland annat?) Christoffer Dulny så är det Linus Bylund som är MGM:

https://twitter.com/chris_dulny/status/912989464066183168
Citera
2017-09-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
1. SD har i sin riksdag mer än dubbelt så många personer per capita som är dömda för brott än alla andra partier tillsammans.
2. SD har i sin riksdag, trots att invandrare har viss överrepresentation, mer dömda brottslingar än invandrare i allmänhet.

Vad tror du att det beror på att brottsbenägna är så villiga att peka på andra som begår brott och vill ha hårdare straff? Är de rädda för konkurrens i sin kriminella verksamhet kanske? Jag vet inte, jag är inte kriminell.

Vi börjar där?

nej ta reda på hur de fejkräknat din nöt, sd politiker granskades för brott de begått under hela sin livstid och invandrare under en 4 års (periodBRÅ:s statistik avser brott åren 1997–2001. för invandrare ), det blir lite skevt då.
Senast redigerad av a11byndy 2017-09-27 kl. 16:38.
Citera
2017-09-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Så du påstår att all Citodon som brukas är införskaffade genom att var och en gått till läkaren och fått dom utskrivet? .

Den absoluta majoriteten är det JA, resten kommer från folk som får det utsskrivet men ger/säljer det inom vänskapskretsen och så finns det läkare som mot en bestämd summa oftast 2500kr första gången därefter 1000kr per recept skriver ut, men eftersom citodon är värdelös som drog så ber folk om oxykontin etc som faktiskt går att flumma på.

Det smugglas inte nått jävla citodon in till sverige annat än i EXTREMT små mängder
Citera
2017-09-27, 16:18
Medlem
Hummm..s avatar
Nu är det offentligt; Linus Bylund

http://www.friatider.se/linus-bylund-sd-tar-timeout-efter-sexuppgifterna

Själv nekar Bylund, som har beskrivits som Jimmie Åkessons närmaste man, till anklagelserna. I en anonymiserad intervju med Aftonbladet uppgav han på tisdagen att han haft en sexuell relation med Wigh. Linus Bylund var tidigare mycket aktiv på sociala medier, framför allt på Twitter, men slutade plötsligt att skriva inlägg i början av september.
Senast redigerad av Hummm.. 2017-09-27 kl. 16:21.
Citera
2017-09-27, 16:19
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Jag har aldrig tyckt hon varit snygg. Däremot har andra tyckt det.. hon har tagit nytta av detta. Tror ni verkligen hon kommit in i partistyrelsen DIREKT när hon kommer till riksdagen 2014 om inte hon knullat med Bylund sedan 2012?😉Fattar tom den mest ointelligente.,

Sådana obehagliga personer som Hannah Wigh har inget i någon riksdag att göra.. Hon är typexemplet på att SD är ett ungt riksdagsparti och hungrar över kvinnliga riksdagsledamöter..

Hon kommer att anses vara ett skräckexempel på att man vara väldigt försiktig med vilka man släpper in i den innersta kretsen och att man inte skall ha några sexuella relationer med sina partikamrater..

Låter inte som en hederlig politiker. .... att låta kvinnor får ta plats i SD:s styrelse inte p g a kvalifikationer utan utifrån sexuella preferenser.

En kvinnosyn som stinker lång väg..... och ditt inlägg kan inte tolkas på annat sätt än att HW har fog för sin kritik.
Citera
2017-09-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Klassisk losermentalitet , typ "jag är småkriminell men det är OK för det är minsann alla andra också, de har bara inte åkt dit ännu"

Men visst, säg att vi köper det resonemanget, vilket då skulle innebära att SD´s riksdagsledamöter är sanslöst inkompetenta även i sin brottsliga gärning, givet att de faktiskt är extremt överrepresenterade i belastningsregistret sett till befolkningen i stort.

Knappast någon merit att skylta med, eller hur din jävla fjant?
Kan jag se en viss måtta av överdrift när du kommer med att SD:s riksdagsledamöter
skulle vara överrepresenterade i belastningsregistret gentemot övriga befolkningen?

Källa på den saken?
Citera
2017-09-27, 16:21
Medlem
Linus Bylund (SD) tar timeout efter sexuppgifterna
Det är SD-ledaren Jimmie Åkessons högra hand Linus Bylund som pekas ut för sexuella övergrepp mot partikollegan Hanna Wigh. Det uppger flera källor med insyn i partiet till Fria Tider.

Källa: http://www.friatider.se/linus-bylund-sd-tar-timeout-efter-sexuppgifterna

Någon som kan dementera detta?
Citera
2017-09-27, 16:26
Medlem
Här kommer rapport från voteringen som ägde rum för ca 20 minuter sedan. 6 sverigedemokrater var frånvarande:

- Bylund, Linus
- Ekeroth, Kent (* Har timeout sedan tidigare).
- Gamov, Pavel (* Sjukskriven sedan ca en vecka tillbaka).
- Jansson, Mikael
- Kain, Nina (* Kvinna.)
- Åkesson, Jimmie (* Partiledare)

Vi kan med andra ord nu konstatera att det antingen är L*nus B*lund eller M*kael J*nsson som är den utpekade "SD-mannen".

Källa: https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/arende/betankande/utvecklingen-inom-den-kommunala-sektorn_H501FiU8
Citera
2017-09-27, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Den absoluta majoriteten är det JA, resten kommer från folk som får det utsskrivet men ger/säljer det inom vänskapskretsen och så finns det läkare som mot en bestämd summa oftast 2500kr första gången därefter 1000kr per recept skriver ut, men eftersom citodon är värdelös som drog så ber folk om oxykontin etc som faktiskt går att flumma på.

Det smugglas inte nått jävla citodon in till sverige annat än i EXTREMT små mängder
Har jag påstått något sådant då din djävla pajas? Nej det har jag inte. Jag har endast påvisat din idioti på ett flertal sätt. Om och om igen. Lägg ner nu.

Det går alldeles utmärkt att få tag på Citodon utan att behöva gå till en läkare.

Det finns mängder med folk som gillar att knapra Citodon. Det betyder inte att det är den starkaste opioiden på marknaden. Förstår du inte skillnaden?

Snälla försök i alla fall, det börjar bli pinsamt.
Citera
2017-09-27, 16:29
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Såå... Jimmie Åkesson fick reda på anklagelserna om en våldtäkt under Sommarfestivalen i slutet av Augusti.
Dagar efter slutar Linus Bylund att Twittra.

Det kan inte vara så att han faktiskt visste om det redan då, berättade för Linus att lugna sig på sociala medier då snart kommer avslöjandet fram. Sedan efter det har han bara ljugit sig fram att han inte visste något. Ironiskt nog precis det som han anklagar Stefan Löfven för att göra.

Bara en teori som jag tänkte på. Men det passar sig ju ganska bra, med tanke på att Jimmie var den ända förutom säkerhetsvakter som var på plats under intervjun med TV4 i Sölvesborg efter sommartalet. Han kan ju också berättat vad reportern sagt till någon annan och att det gått den vägen och sedan nått Linus Bylund som då valde själv att sluta Twittra då han visste att det var han utan att avslöja det för de andra i SD-toppen. Studio SD som han har tillsammans med Paula Bieler har ju inte heller släppt något avsnitt sedan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in