Tycker att man ser ett tydlligt mönster i hur SD faktiskt fungerar som parti.
Berusningen över att få folkets förtroende har bytts ut mot en ångest över att man är ett parti som är odugliga på, och oförmögna att, bedriva politik på riksdagsnivå.
Ändock sitter det en hel drös folkvalda sverigedemokrater med en fet lön från statskassan. Skattepengar som dom mest verkar spendera på piller/alkohol och interna konfliker.
Bylund följer mönstret. Efter att varit high on life och dragit "house of cards"-rollspelet men kollegan lite för långt så vaknar även han i slutändan upp som en oduglig riksdagsman. Precis som HW.
Tar man sig vatten över huvudet tillräckligt länge ligger panikångesten runt hörnet...
https://www.youtube.com/watch?v=ITwwAYF41gA