2017-09-27, 17:11
  #3409
Medlem
Tycker att man ser ett tydlligt mönster i hur SD faktiskt fungerar som parti.

Berusningen över att få folkets förtroende har bytts ut mot en ångest över att man är ett parti som är odugliga på, och oförmögna att, bedriva politik på riksdagsnivå.

Ändock sitter det en hel drös folkvalda sverigedemokrater med en fet lön från statskassan. Skattepengar som dom mest verkar spendera på piller/alkohol och interna konfliker.

Bylund följer mönstret. Efter att varit high on life och dragit "house of cards"-rollspelet men kollegan lite för långt så vaknar även han i slutändan upp som en oduglig riksdagsman. Precis som HW.

Tar man sig vatten över huvudet tillräckligt länge ligger panikångesten runt hörnet...

https://www.youtube.com/watch?v=ITwwAYF41gA
Citera
2017-09-27, 17:17
  #3410
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Nix hon ljuger inte men det gör våldsmannen Linus Bylund. Vill ni att han skall dra ner SD ännu mera i skiten eller skall det bara drabba honom själv?

Jag är långt ifrån SD men personligen tycker jag att sådana här saker ska gå ut över partiet med, som exempel att personer som inte agerat på hennes berättelse också borde få foten. Det är rätt äckligt när folk håller varandra om ryggen på det sättet.
Citera
2017-09-27, 17:18
  #3411
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Linus Bylund
Malgomajvägen 4 lgh 1301
120 60 Årsta
19780102-XXXX
Telefonnummer:
072-307 43 21

Är det någon som också har sexbrottslingens sista 4 siffror?
Den icke dömde utan bara utpekade av en uppmärksamhetssökande sjuk person, vad ska du med en oskyldig persons sista fyra till?
Citera
2017-09-27, 17:18
  #3412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorgen
Vet inget i sakfrågan men tajmingen mycket lämplig. Kan ju vara en skandal som lockats fram för att smutskasta och skada SD, ungefär som Borg-affären.


Sjklart. Alla vet ju att en svensk man inte är kapabel till våldtäkt. Alla våldtäkter som begicks före 1960 stod tattare för, därefter tog blattarna över. Dessutom, ett finger uppkört i fittan = våldtäkt? Snälla. Hon har infiltrelrats av PK-maffian för att smutskasta SD och Jimmie personligen. Dessutom är det hur mycket skit om henne som finns att läsa i tråden från 2010 - hon var gift och har två barn med en utlänning. Vad kallar man såna? Nog vet ni.
Citera
2017-09-27, 17:18
  #3413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det är Hanna Wigh som skall anmälmom något hänt.. om hon anmäler ett blåmärke skall hon för sjutton anmäla en påstådd våldtäkt.. fattar tom min 10-årige son..

Two wrongs don't make a right vet du. Eller gjorde Vinge fel nu när han gjorde en polisanmälan?

Att som partisekreterare inte göra ett skit när en riksdagsledamot kommer och säger att hon blev våldtagen av en kollega finns det inga försvar för. För han kan väl knappast ha gjort någonting när ingen annan hade en aning om vad som hade hänt?
Citera
2017-09-27, 17:22
  #3414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Den icke dömde utan bara utpekade av en uppmärksamhetssökande sjuk person, vad ska du med en oskyldig persons sista fyra till?

Han är inte oskyldig. Han är redan dömd i svensk domstol för våldsdbrott.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linus_Bylund
Citera
2017-09-27, 17:24
  #3415
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Two wrongs don't make a right vet du. Eller gjorde Vinge fel nu när han gjorde en polisanmälan?

Att som partisekreterare inte göra ett skit när en riksdagsledamot kommer och säger att hon blev våldtagen av en kollega finns det inga försvar för. För han kan väl knappast ha gjort någonting när ingen annan hade en aning om vad som hade hänt?

Jomshof visste om att de hade en sexuell relation. Sedan visste Jomshof att man inte kunde lita på Hanna Wigh. Jomshof är ingen förmyndare åt Wigh utan kan bara rekommendera saker och ting. Ansvaret var hos Wigh. Jonshof vill inte dra igång någonting då han vet att Hannah troligtvis ljuger. Nu var Vinge tvungen att agera för att rentvå Bylund och partiet. SD har gjort allting rätt . Från början till slut. Du behöver inte oroa dig.. sanningen kommer att komma fram nu..
Citera
2017-09-27, 17:26
  #3416
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Han är inte oskyldig. Han är redan dömd i svensk domstol för våldsdbrott.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linus_Bylund

Det var väl denna händelse vi pratade om?? Varför gillar du att dra ner oskyldiga i skiten? Är du en sadist som gillar att skada andra människor?? Ta kontakt med Hannah Wigh då..
Citera
2017-09-27, 17:27
  #3417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Han är inte oskyldig. Han är redan dömd i svensk domstol för våldsdbrott.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linus_Bylund

Ja, utrensningen börjar likna den Stalin höll på med. Men då får man stå för det.

Han är säkert skyldig, men inte till våldtäkt eller liknande brott på Hanna Wigh.
Citera
2017-09-27, 17:27
  #3418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Jag är långt ifrån SD men personligen tycker jag att sådana här saker ska gå ut över partiet med, som exempel att personer som inte agerat på hennes berättelse också borde få foten. Det är rätt äckligt när folk håller varandra om ryggen på det sättet.

Vad grundar du dina påståenden om att HW:s version stämmer och att de utpekades
version är felaktig. Tittat i kristallkulan?
Citera
2017-09-27, 17:28
  #3419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Bara en anmäla om sexbrott/våldtäkt kan förstöra en mans liv, så det gäller att ha kött på benen den dagen en falskanmälan träffar en i ansiktet.

Som tur är så är vårt rättsväsende ganska lojalt mot oss män. Oftast gör polisen ingenting alls, de har viktigare saker att tänka på än alla tjejer som inte gillat sexet och bestämt sig för att anmäla. Bara 8% av anmälda våldtäkter går till domstol och bara en minoritet, låt oss säga 3%, fälls. Men det är ju 3% för många!
Citera
2017-09-27, 17:29
  #3420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det var väl denna händelse vi pratade om?? Varför gillar du att dra ner oskyldiga i skiten? Är du en sadist som gillar att skada andra människor?? Ta kontakt med Hannah Wigh då..

Han har dragit ner sig själv i skiten och han är inte oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in