2017-09-27, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Har sett den och nej det säger hon inte. Läs min länk så framgår det att det är ren smutskastning.
Du är inte van i krimtrådarna förstår jag där misstänkta kör valser likt mytomaner? Skrattretande skulle jag vilja säga. Kanske är det något allvarligt fel på den misstänkte som inbillar sig att han haft ett förhållande. Men det han säger då han begår övergrepp tyder på att han vill ses utanför riksdagen och det betyder att han ljuger. Som domstolen brukar säga det lämnas helt därhän vilket betyder lögn.

Men snälla nån du är ju helt off!
I Aftonbladet dementerar hon INTE, hon säger bara att det är smutskastning, i TV4 intervjun som jag fortfarande tror du inte sett säger hon "om det nu är så så tycker jag inte det har betydelse", hur mycket mer tydligt kan det bli?
Med dina fullständigt galna tolkningar av vad som sägs är det inte konstigt att du inte klarar att hänga med, man kan nästan tro att du har en agenda.
Citera
2017-09-27, 15:40
Medlem
Då försvinner Bylund. Nåja inget ont som inte har något gott med sig. Varför man plockar in bimbos så som HW har ja aldrig förstått men det gör ju alla partier. Och det slutar alltid på samma sätt. Någon(Linus) kan inte hålla ormen i brallan och kärringen i fråga surar och hämnas.
Citera
2017-09-27, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Citodon är det svagaste smärtstillande medlet som går att få på recept, endast 30 mg kodein i varje tablett gör att man måste få sig en 5-10 st vid varje tillfälle får att få bra effekt, och den effekten är väldigt kortvarig ca 2-3 timmar MAX, det går heller inte att "fylla på".
problemet är att varje tablett innehåller 500mg paracetamol utöver kodeinet, så det som skadar dig är paracetamolet, du kommer paja levern på nolltid.

Tramadol är ger ett starkare rus, går att fylla på så folk kan gå runt bänga hela dagen, skadar inte din lever, etc så förstår inte ens varför du jämför dom?

Citodon av langare? hehe

Är du smärtläkare?
Läkarna vill inte/får inte skriva ut Citodon längre i samma utsträckning som förr.
X-et har legat inne på Smärtcentrum för att få denna dosering som de vill minska.
Min smärtläkare har en gedigen bakgrund av sin profession och detta har diskuterats i div.
konferenser och forum för läkarkåren.

Visst det finns andra läkemedel som är djupt beroendeframkallande, men nu handlade det just om
Citodon.
Citera
2017-09-27, 15:44
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
De personkryssen hade inte räckt någonstans utan hon kom in pga hennes höga placering på listan.

Det var ett svar på följande påstående från din partimedlem:

"Hon fick knappt några personkryss överhuvudtaget."

Jag påvisade att hon fler personkryss än de flesta i Sveriges riksdag och fler än de flesta SD:are i riksdagen. Dvs jag påvisade en lögn.

Att du är så trög påvisar bara din partitillhörighet ...
Citera
2017-09-27, 15:46
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jo, det gör henne till ett horluder, inget annat!

Mmmmmmm SD:ares kvinnosyn som de försöker projicera på invandrare. Vet du vad, det är du som är aset här.

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Återigen - källa på att SD har mer drägg bland sina politiker, tack!

Well de har mer kriminella än någon annan folkgrupp utanför fängelse: https://nyheter24.se/nyheter/politik/877582-sverigedemokraterna-kriminella-domda-brott

Sen kan vi väl lägga till att inget annat parti har någon form av absurd skandal varje dag i veckan, oftare ute i kommunerna såklart, men inte helt sällan i större sammanhang också. Är det inte småflickskissande kompisar man fortfarande är vän med, så är det misshandel, juderamsor, heilande, fast faktiskt oftast rena dumheter där "politiker" visar på att de inte förstått SO-ämnena i sjunde klass
Senast redigerad av UlphSvenson 2017-09-27 kl. 15:47. Anledning: stavning
Citera
2017-09-27, 15:46
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Du påstod att partiet inte har några bevis för sin sida utav storyn, hur vet du det?

Seriöst...

Jaså, vart gjorde jag det (min fetning?) Citera mig gärna dvs om du vet hur man gör.
Citera
2017-09-27, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Citodon är det svagaste smärtstillande medlet som går att få på recept, endast 30 mg kodein i varje tablett gör att man måste få sig en 5-10 st vid varje tillfälle får att få bra effekt, och den effekten är väldigt kortvarig ca 2-3 timmar MAX, det går heller inte att "fylla på".
problemet är att varje tablett innehåller 500mg paracetamol utöver kodeinet, så det som skadar dig är paracetamolet, du kommer paja levern på nolltid.

Tramadol är ger ett starkare rus, går att fylla på så folk kan gå runt bänga hela dagen, skadar inte din lever, etc så förstår inte ens varför du jämför dom?

Citodon av langare? hehe

Så du påstår att all Citodon som brukas är införskaffade genom att var och en gått till läkaren och fått dom utskrivet?

Tramadol ger inget stark rus. Inte starkare rus en Citodon heller. Båda ger ett knappt märkbart rus. Därför är dom jämförbara i det här avseendet. Båda är skit. Det hindrar dock inte snorungar ifrån att gilla det lilla tinglet i kistan dom ger.
Missbrukare är ju kända för att sätta sin leverhälsa främst
Smutsiga verktyg? Inga problem, mannen.
Paracetamol? Aldrig i livet. Det kan skada min lever. STFU

Du kan sluddra hur mycket ovidkommande strunt du vill, det kommer fortfarande aldrig att ändra på det faktum att Citodon ger ett märkbart rus och en skön känsla i kroppen. Det finns liksom en hel del människor förutom Hanna Wigh som missbrukar det.
Det kvittar om ruset varar i 5min eller 1 dygn, det kommer alltid att finnas folk som är förtjusta i just det ruset dom har till hands.
Citera
2017-09-27, 15:49
Medlem
VWazzs avatar
Hade heller aldrig vågat säga vem det var som trakasserat mig om folk bryter sig in i mitt hem och terroriserar min dotter. Man hör ju i kalla fakta hur livrädd hennes dotter är då folk brytit sig in hos familjen och detta för att hon anmält förskingring. Vad fan hade då sexualförbrytarpartiet gjort om hon anmält ett grovt sexuellt övergrepp (om inte våldtäkt)? Tycker hennes agerande och beslut att inte anmäla är fullkomligt logiska och rationella.
Citera
2017-09-27, 15:50
Medlem
MittensKims avatar
Klassisk flashback-retorik i denna tråd. En kvinna blir halvt våldtagen och en majoritetet av packet i tråden "tycker att hon förtjänar det". Med risk att låta som en gammal gubbe; Men har ni ingen skam i kroppen?
Citera
2017-09-27, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Tror inte ett nättroll ska tala om min personlighet utan om mina åsikter så du kan tas för seriös i en diskussion som handlar om sexuella övergrepp. Påstådda förhållande från misstänkt gärningsperson är riktigt roligt. Det tricket går inte vem som helst på.

Slå upp rättshaverist också så du vet innebörden.

ingen här vet om den påstådda våldtäkten hänt eller inte, vad vi däremot VET är att hanna wigh uppvisat mycket stört beteende återkommande
Citera
2017-09-27, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Det är rimligt att anta att det Wigh påstår är åtminstone delvis sant, eftersom många sverigedemokratiska riksdagsledamöter har begått brott tidigare i sitt liv. SD är ett ruttet parti, det förstår alla som inte är politiskt förälskade i svensk nationalism.

De flesta politiker har begått brott och samma gäller människor. Skillnaden är mellan de som blev tagna och de som fortfarande inte blivit tagna eller kommit undan. Så det resonemanget är vekt minst sagt svenne.
Citera
2017-09-27, 15:58
Medlem
UlphSvensons avatar
[quote=AutDisceAutDiscede|61902910]
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson

Okey, white knight - vad skulle du kalla henne? Sexsvulten? Du kanske även är för bigami och månggifte?

Hehe, jag skulle också kunna slänga upp "undersökningar" som visar att andra partier är värre än SD - tänker dock inte göra detta då det enkom blir löjeväckande då källorna inte är av bästa märke, precis som din.

Ja, och skandalerna kommer inte utav MSM obstinata och etisk/moraliskt tveksamma bevakning utav SD? De verkar mest vara ute efter att få SD att sjunka i opinionen istället för att påvisa deras politik. Tänk om MSM granskade alla lika mycket - då djävlars skulle vi få mycket skit i media...

https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Försök igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in