Mången rödingar och kommunister inne i just denna tråd - undrar varför?
Arbetslöshet och känslan av få ge igen är stor hos AFAisterna - det märks väl, men vi Sverigevänner bidar vår tid - er tid är snart kommen, hehe!
Jag för min del avvaktar och ser vad polisen kommer fram till - tvivlar på att detta kommer stå mellan annat än ord mot ord. Inga bevis finns och detta skedde för flera år sedan - nu kommer detta upp när hon själv är åtalad för misshandel och är bevisat horlöske, samt redan oönskat utav partiet. Detta med tajming är inte att underskatta.