Citat:
Ursprungligen postat av
Roxyn
Jag har slutat tro på SD öht efter denna skandal, och vet fler kvinnor som gjort detsamma. Om Hanna Wighs historia är sann eller inte spelar ingen roll längre då kvinnosynen och hur man hanterar frågor som denna kommit fram väldigt tydligt oavsett. SDare fattar inte att de gräver sin egen grav när de attackerar och svartmålar Wigh utan närmare eftertanke. Media jublar över reaktionerna. Wigh framstår som mer förtroendeingivande än Bylund som är dömd för våldsbrott. Att locka velande potentiella väljare efter detta kommer bli ännu svårare. Kvar blir de redan övertygade.
Intressant, hur ser du på kvinnosynen hos de åklagare / domare som gång på gång släpper ut män av okänt ursprung som gruppvåldtagit småtöser i Sverige. Vet också att den socialdemokratiska polischefen predikar under gråt att tänka på dessa gärningsmäns svåra situation.
Då jag inte sett ditt nick i de trådarna för att klaga på mäns kvinnosyn gör att man förstår att hur kvinnorna och töserna mår spelar roll för dig utan ditt hat mot SD är det mest drivande från dig, så man har ju inte mycket över för dina åsikter...
Jag tror att han var lite ensam, hen såg då chansen att låta han få pilla på hens råtta, för då kunde hen få ett snabbspår till mer makt. Tiden rann på och till slut insåg hen att det bara blev krafsande utan vare sig fina uppdrag eller löneförhöjning. Då kom hens aggressiva temperament fram igen och med hat i blicken styrde hen mot TV4 för att få dem att utföra vedergällningen...
SD väljare förstår detta och kommer som vanligt att rösta på det enda partiet i riksdagen som vill svenskarna väl och som vill skicka hem våldsmännen som terroriserar våra småtöser gamla och sjuka.