2017-09-26, 17:49
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Exakt. Kollar man på Wighs agerande genom åren och granskar hennes uttalanden, och lägger till bruk av narkotiska preparat, våldsbenägenhet, och så vidare, så framkommer en bild av en person med dålig karaktär, och/eller en störning i personligheten. Det är det väldigt tydligt att hon ljuger som en häst travar.

SD kommer att gå stärkt ur det här, precis som förut. De måste dock lära sig att sålla bättre bland sina representanter. I synnerhet de som släpps in i den inre kärnan.

De får sluta med inkvoteringar. Problemet med att inkvotera en kvinna som visar sig vara ostabil är att om de sparkar henne så kommer diagnos feminististerna och PK maffian att hänga de trots att det var berättigat. Förklarar varför de inte gett henne foten innan.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Att hon påstår att hon utsatts för ett övergrepp och ett brott. Det är definitivt förtal om det inte stämmer då hon imorse pekade ut mannen inför flera personer.

Den utpekade borde omgående anlita en advokat, och även inleda en både straffrättslig, och civilrättslig process mot Hanna Wigh om förtal. Det ska kosta ett saftigt skadestånd i slutändan, och dessutom, om det kan styrkas, åtal för falsk tillvitelse.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Så Hannas barns pappa är alltså det verkliga brottsoffret i denna historian enligt dig
Riksdagsmannen oskyldigt anklagad med rätt att knulla trots att han haft flera flickvänner, och Hanna en knarkande och horande lögnerska?

Jag har hört att LB varit mycket på Tinder så singel har han nog varit emellanåt.,
Citera
2017-09-26, 17:50
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna har knullat bredvid. Varit otrogen mot barnens pappa i fleraår..

knullat bredvid,,,,,, faan vilken relationsexpert du är då.... du har inte ngn aning vad du pratar om! Sex och (karaktärs-)mord - "sakliga"- argument??

Tror du har gigantiska problem med din kvinnosyn - verkar känna dig träffad - av att nedsättande omdömen om kvinnor just för att dom är kvinnor fungerar som försvar ur förövarens perspektiv ......
Citera
Medlem
alibjorns avatar
Är det klart att det Bylund?
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Expressen:

http://www.expressen.se/nyheter/akesson-om-wigh-fallet-helt-omojligt-att-varja-sig/

Först var det 2012, sedan 2015 och nu 2016.

Borderline.
Citera
2017-09-26, 17:51
Medlem
KeithRichardss avatar
Hon säger även att samma person antastat en annan flicka:
Citat:
...en flicka som blev inlurad på ett hotellrum och som blev väldigt grovt antastad och var övertygad om att hon vid det tillfället skulle vara tvungen att uppleva genomgå en fullbordad våldtäkt. Hon lyckades ta sig därifrån.

Det var min förövare.
Kanske dags att träda fram?
Senast redigerad av KeithRichards 2017-09-26 kl. 18:04.
Citera
2017-09-26, 17:51
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Hon sa det i TV4 i morse.

Här säger hon två år. Runt 11.00 in i videon.
https://www.youtube.com/watch?v=U6-fVKdhQBM
Citera
2017-09-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Som sagt, detta är garanterat partiets största kris hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Det var ord mot ord.

Jag hade inte trott på en person som HW. Hon verkar ha fler diagnoser än fingrar.

Och ändå fick hon ett extrafinger till i grenen...
Citera
2017-09-26, 17:53
Medlem
alibjorns avatar
"– Jag upplevde att jag förlorade synen, säger han"

Vilken dålig ursäkt av Bylund : )

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20336861.ab
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Noep dom har velat tysta ner det.

Uppenbarligen för en orsak.

HW är ett hysteriskt, knarkande luder med borderline som misshandlar partikamrater.

Den mossiga stenen på min baksida är mer trovärdig än HW.
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Först var det 2012, sedan 2015 och nu 2016.

Borderline.

Hon ser ju påverkad av benso på artikel bilden. Minst sagt skumma uttalanden av henne också och se och hör... inte vill hon anmäla...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in