2017-09-26, 17:42
Medlem
Övergreppet ska ha ägt rum i mars 2016. Flera verkar tro något annat.
Citera
2017-09-26, 17:43
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Klart en förundersökning startas om ett anmärkningsvärt påstått brott begås, det är självklart och visar ingenting.

Sverigedemokraterna och Henrik Vinge fick veta det här igår och anmälde det direkt. Hanna Wigh och TV4 har hållit på det i flera månader för att göra sitt sensationsprogram, vem är ansvarsfull och vilka är det inte här egentligen???

Nej, det framgår att det här har varit känt under mycket lång tid. Så den gubben går inte hem.
Visste det i går? Noep ! Vem fan är Vinge? SD är ett parti med nötter som inte såg till att fota ut fanskapet då det blev känt. Avskum.

Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Övergreppet ska ha ägt rum i mars 2016. Flera verkar tro något annat.
Det säger hon inte i intervjun utan 2015. Men var fick du din uppgift ifrån?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
I ett inslag påstod H.W att MGM sade något i stil med:

- Vi borde träffas utanför.

Det tyder inte precis på att de har haft en tidigare relation.

Hanna har knullat bredvid. Varit otrogen mot barnens pappa i fleraår..
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alala
Det står överst i videoklippet, ca 2 min och 50 sekunder in. Precis vid slutet.

NEJ det gör det inte.
Citera
2017-09-26, 17:44
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Jag var först tror jag:

så sant, missade det - fast fortfarande finns där inlägg där det ifrågasätts

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Finns inget som säger att det är en skådis som medverkar i intervjun med aftonbladet!
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ahhh, ja därför anmäler dom sig själva då. Okej, du är verkligen intelligent. Hahah..hahah
Så dom andra ljuger väl också då kan jag tänka mig att du vill påstå. Och media har agenda och åklagaren också. Ja, inget förvånar då det handlar om SD fotsoldater och det är skrämmande. Man funderar på det här med omyndigförklaring hos en viss del av befolkningen.

Har personerna som hon berättade det för flera år sedan anmält partiet?

Du kanske ska tänka 10 steg av 10 innan du skriver om någon annans intelligens?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Ja kodein (Cytadon) har ju en hel del biverkningar speciellt med diverse stimulantia, överdosering och eller alkohol samt andra läkemedel. Mycket vanebildande drog.

Mycket vanebildande hahahaha.

Menar du att detta var vid just detta tillfälle och karln som hon hade sex med märkte inte ens att hon var påverkad av höga doser Citodon, alkohol och andra läkemedel?

Eller var hon i flera år påverkad dagligen av höga doser Citodon, alkohol och andra läkemedel och INGEN märkte något?

Det blir ju bara bättre och bättre det här?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Om ovanstående stämmer så sjunker hennes trovärdighet något enormt. Om hon under flera års tid haft en KK-relation med en man, sen efter flera år anmäler honom för en påstådd händelse som hände för flera år sedan som hon helt plötsligt är mycket upprörd över. Det är helt orimligt och man får direkt en känsla av att något här inte stämmer.

Hon kommer i konflikter, har en KK relation under en tid, hon blir singel och hennes KK vill inte ha henne på heltid.
Hon mår redan innan dess inte bra.
Nu ska det kokas kaniner.

Men det känns skönt at Nordkorea inte är lika farligt längre och att Trump inte gjort så många felaktiga uttalanden och att SD kommer högst på löpsedlarna. ironi.

Hur gör tidningarna om detta allt är sant som ovan? Ska dom då be SD mannen om ursäkt att dom gett HW så stort utrymme?
Nää, för det var ju baar en SDare.
Citera
2017-09-26, 17:45
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Han har ju själv gått ut och sagt att de haft en sexuell relation. Så vad är förtalet då? Att han haft sitt finger i hennes mus är väl något som kan ingå i en sexuell akt. Så vad är förtalet då? Att han haft ett finger i henne och hon säger att det var oönskat skulle det göra det förtal för ingen får säga att någon inte gillat av dylika handlingar?

Alla får bara säga att jag ville allt han gjorde med mig, annars är det förtal?

Folk i den här tråden kan ju inte vara myndiga. Så mycket idioti på en och samma gång.

Att hon påstår att hon utsatts för ett övergrepp och ett brott. Det är definitivt förtal om det inte stämmer då hon imorse pekade ut mannen inför flera personer.
Citera
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det säger hon inte i intervjun utan 2015. Men var fick du din uppgift ifrån?
Hon sa det i TV4 i morse.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Precis. Visar på mycket dålig behärskning då hon tidigare stridit mot just... anläggandet av koranskolor i Sverige. Go figure...

Exakt. Kollar man på Wighs agerande genom åren och granskar hennes uttalanden, och lägger till bruk av narkotiska preparat, våldsbenägenhet, och så vidare, så framkommer en bild av en person med dålig karaktär, och/eller en störning i personligheten. Det är det väldigt tydligt att hon ljuger som en häst travar.

SD kommer att gå stärkt ur det här, precis som förut. De måste dock lära sig att sålla bättre bland sina representanter. I synnerhet de som släpps in i den inre kärnan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna har knullat bredvid. Varit otrogen mot barnens pappa i fleraår..

Har Hannah knullat bredvid? Bredvid vadå?

Var hon påverkad då av Citodon och alkohol du som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in