Citat:
Ursprungligen postat av
salta_killen
Jag har nog inte hunnit slänga dem som jag fick. Jag kan ju slänga upp dem i tråden för allmän beskådan vad nu det skulle tjäna till?
Gör inte det! Det är möjligt att Prinzezzan själv fått ta emot PRs hot men dem lägger hon inte ut så du behöver inte bevisa mer än hon. Ord mot ord så det handlar om vem som är mest trovärdig. Prinzezzan lutar sig emot fler år i tråden, år då hon till och från ifrågasätts av många.
Du har inte varit aktiv lila länge eller blivit lika ifrågasatt.
Varför PR utan anledning skulle få hot i pm vs varför andra skulle få det av honom för att DE utsätter HONOM. Hoten sägs oftas handla om att han ber folk sluta skriva.... Det är en intressant tanke att gå vilse i.
Stå på dig!
PR är död. En naturlig död, skrev Prinzezzan, sedan var det hjärtat, andra spekulerar i diabetes.
Det enda som är av intresse för tråden är egentligen om han tog sitt liv. Det skulle vara högst misstänkt.
Många i tråden vill ej tro på slumpen i något annat avseende än timing av PRs bortgång.
Man kan spekulera i evighet!
Personligen tror jag att vi kan glömma klarhet i detta även om han tog sitt liv då ingen nära i detta läge skulle medge det, eller vad tror Prinzezzan om det?
Jag undrar om Prinzezzan har samma respekt för de levande? KM? PU? BW? MRö? TS? PK? RE? RT/A? HM/J? BB?PÅ?.... och deras nära och kära. Samtliga har angripits, mer eller mindre, utan att du , Prinzezzan, gått till attack som nu! Hur kommer det sig, alla kan väl inte vara skyldiga? Förtjänta av att bli omskrivna ELLER kontaktade IRL av någon helt utan befogenheter i fallet. Du har en övertro på dig och ditt!
Det spekuleras och resoneras i tråden, som sig bör. Du spekulerar inte, du VET och när du säger sitt då ska folk sitta annars blir du ett offer för påhopp.
Detta är och kommer förbli Prinzezzans tråd så länge hen får sin bekräftelse. Detta är en "diktatur".
Det finns så många duktiga i denna tråd! Problemet är att här ifrågasätter man inte misstänkta utan trådskribenterna, oavkortat. Det som ska fram når därför inte ut!
Jag fann intresse i Helenas tråd, inte Prinzezzans!
Under de år jag följt tråden så är det bara en sak som hindrat mig från att aktivt vilja deltaga i tråden. Det har varit just den som säger sig veta och ha intresse i allt utan att för den skull ens ha en relation till vår fina Helena Andersson. Det var för mig varningsflagg på det. När hon försvann, då bestämde jag mig för att säga hej till er och bli en fullvärdig medlem. Tanken slog mig inte att jag skulle betraktas som ny i tråden efter alla år som jag faktiskt funnits här, vilken miss av mig.
Det var inte så kul som jag trott!
Jag har läst tråden i många år med jämna mellanrum.
Jag tackar för mig och önskar er lycka till! Jag hoppas att någon rejäl flashmedlem tar tag i skiten som blivit här så att tråden inte dör ut!
Detta är en tråd till minne av Helena, inte till minne av Patri* Runeber* och hans Prinzez*a, med tanke på respekt för de döda!
R.I.P Helena