2017-09-26, 04:13
Medlem
Har polis genomsökt öarna? Vet ej
Citera
2017-09-26, 04:18
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britania
Ingen aning,men dom är ju ett skämt till sk poliser så skulle inte tro det,jag skulle bli positivt överraskad om så skett.
Nåväl nu jobbet och återigen,det är H's föräldrar jag lider med,25 år......
Citera
2017-09-26, 04:22
Medlem
Citat:

Vad jag hör't är ju att polis P jenven är väldigt beslutsam o har han fått för sig något så går han på det även om bevis kommer fram om något annat...totalt tunnelseende altså! Hur är LJ åt samma drag som PJ? Har väldigt tydliga saker att jenv*n är åt det hållet i närstående utredningar...altså låser fast vid en sak...någon mer som kan styrka?
Citera
2017-09-26, 04:27
Medlem
Jag med Donnabella..oerhört tragiskt att föräldrar, syskon o släktingar fått lida i 25 år!! Tror ändå båt använts till att frakta HA....var det inte en lega som hundar anmärkte på ner mot vatten?
Citera
2017-09-26, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan

Du skriver att PR var hotfull mot en del användare. Har du själv sett dessa påstådda hot?

Jag har nog inte hunnit slänga dem som jag fick. Jag kan ju slänga upp dem i tråden för allmän beskådan vad nu det skulle tjäna till?
Citera
2017-09-26, 09:10
Medlem
Citat:
Nej, jag har inte skrotat mitt konto! Jag har valt att inte skriva här på ett tag p g a av lögner, falska anklagelser och rent skitsnack. Bristen på respekt och empati är obehagligt påtaglig i tråden, och det gör mig illamående att vissa påstår saker som en nu död man, som denne inte kan försvara sig mot. Så lågt!

Personen som uppgiften om att KB körde bilen kommer ifrån, var själv med. H*n berättade detta för källa B, som berättade det för mig. Hade jag varit med själv, så hade jag skrivit att KB körde. Nu var jag inte med och därför lade jag in en liten osäkerhetsmarkör. Jag litar på min källa, speciellt med tanke på vem källa A är.

Om jag under dessa år varit en "seriös användare" är upp till dig själv att avgöra. Jag har gjort mitt bästa här och delgivit de uppgifter jag fått in. Det som källor inte velat nämnas i tråden, det har jag utelämnat av respekt för deras önskemål.

Att jag skulle ha vetat inledningsvis vem PR var, det är ren bullsh*t! Ett av många falska påståenden. Då skulle jag väl inte ha behövt lägga ner så mycket tid för försöka få reda på det?

Välkommen! Lite nyansering på sin plats.
Citera
2017-09-26, 09:14
Medlem
Citat:
STOR insats av pilots anhöriga just nu.....så iögonkännande!
KM är antagligen pilot vid det här laget...frågan är om han var ensam eller fick följe....hemlig kärlek till HA kanske?? Full..kan inte kontrollera sig till slut...vart har ni varit innan? Har sossen UA sammankopplat er...sossetakter kväv folket så klarar vi oss...någon är rädd för jobbet😬

Kan vara huvudet på spiken😉
Citera
2017-09-26, 09:22
Medlem
Citat:
Nej, jag har inte skrotat mitt konto! Jag har valt att inte skriva här på ett tag p g a av lögner, falska anklagelser och rent skitsnack. Bristen på respekt och empati är obehagligt påtaglig i tråden, och det gör mig illamående att vissa påstår saker som en nu död man, som denne inte kan försvara sig mot. Så lågt!

Personen som uppgiften om att KB körde bilen kommer ifrån, var själv med. H*n berättade detta för källa B, som berättade det för mig. Hade jag varit med själv, så hade jag skrivit att KB körde. Nu var jag inte med och därför lade jag in en liten osäkerhetsmarkör. Jag litar på min källa, speciellt med tanke på vem källa A är.

Om jag under dessa år varit en "seriös användare" är upp till dig själv att avgöra. Jag har gjort mitt bästa här och delgivit de uppgifter jag fått in. Det som källor inte velat nämnas i tråden, det har jag utelämnat av respekt för deras önskemål.

Att jag skulle ha vetat inledningsvis vem PR var, det är ren bullsh*t! Ett av många falska påståenden. Då skulle jag väl inte ha behövt lägga ner så mycket tid för försöka få reda på det?

Vet Prinzess att du hade en väldig split vision på olika mistänkt och drev på trådens överlevnad i början. Riktig bra jobbat. Inte riktigt fattat varför du hela tiden det sista bara inriktat dig på att i huvudsak försvara PR. Jag vet oxå att du inte "kände" honom inledningsvis Hade gärna sett dina handlingskraft att vända på fler stenar - de här svarta/vita scenarion som Ugglan hela tiden vill påvisa - finns ju inte - utan kommer bli många indicier som kommer leda fram till Mördaren. Jag tycker du ska fortsätta - du behöver inte ta ansvar för det alla andra påstår om PR.
Citera
2017-09-26, 10:06
Medlem
FedupFlorences avatar
Utredningen gör nu en sista ansats för att bygga ett åtal. Jag förmodar att en del av de som är hörda i utredningen har fått yppandeförbud och inte kan berätta om det som sades vid förhören. Några kan istället ha tagit sig hit för att genom sina teorier berätta vad de faktiskt själva sett eller hört.

Det finns och har funnits flera goda skribenter, tankar och resonemang här, där postare sannolikt kommit mycket nära sanningen.

På senare tid har det också tillkommit mycket mindre bra. När det kastas skit på högstadiesvenska tolkar jag det enbart som att det bränns.
Citera
2017-09-26, 10:41
Medlem
Citat:
Helt rätt Donnabella!
Min tes bygger på att KM, TS, MRÖ har koppling till ö utanför mariestad....PU kan varit med men vinit av mot land...ingen kropp har hittats runt mariestad...så naturligt är att dom flyttat HA metodiskt från kohagen ner mot Vänern o där lagt henne i en båt och ut till ö...för att skapa tid och det har dom fått...25år?
Jag har skapat mig en teori som jag mycket väl tror skulle kunna stämma. Vill veta vad ni tror om detta. Jag har tänkt på de 4 vittnesmål som uppgivit. HA lämnar statt vid stängning efter att ha ringt sin syster då tillsammans med den sk mannen med pilotglasögon. På torget träffar hon ett par personer hon känner bla BW. Hon söker eventuellt skjuts hem men hittar ingen chaufför som kan köra henne o ev mmpg. Hon börjar därför att gå hemåt och får då med sig mmpg. Vill också påpeka att mmpg kan ha pratat med någon på torget om detta. Nu kommer vi till marieholmsbron där vittne har sett HA med mmpg. Efter detta vittnesmål blir antingen HA upplockad av en bil med 2 personer i eller också blir båda upplockade av ensam chaufför som erbjuder skjuts hem. Bilen svänger sedan av ekuddenvägen för att ta cykelvägen in till lekplatsen. Killarna i bilen ser denna bil på cykelvägen. HA är levande när de öppnar bildörren på lekplatsen. De sliter av henne skor och slänger ur ringar som ligger i en väska o slänger ut dessa samt. När detta överfall inträffat hör tanten med hunden en kvinna skrika med förtvivlad röst så får ni inte göra och då tystat GM HA ja hon dör på platsen sedan stängs bildörren och bilen åker därifrån. Ev cigarettfimpar kom dit då gm är ute ur bilen för att slänga skor o ringar. På något sätt har kvinnan missat bilen. Nu sker dumpning av kroppen och det vittnesmål av man vid sjukhuset är vår baneman medans man två är avsläppt hemma. Vad tror ni om detta? Någon som har något att tillägga? Med detta så menar jag också att pilot vet vilka som har plockat upp HA han kan bekräfta vilka som funnits kring HA under den kryptiska tiden.
Citera
2017-09-26, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
..."Jag förmodar att en del av de som är hörda i utredningen har fått yppandeförbud...."

Kan verifiera att i varje fall hörda personer som var på Stadt, har uppmanats att vara "mullvad" av polisen.
Citera
2017-09-26, 10:55
Medlem
Citat:
Många användare har fått andra andvändare att tvivla o kvävas...tror mer på vad freija o lockerudar'n har att komma med.....BW har antagligen inget med det o göra likaså PR...två måltavlor som är lätt o skylla på...tror snarare PR såg UA som en syster, likaså tror jag BW såg UA som en syster....där av skammen av att bli anklagade.. ge er o skapa fokus framåt nu!!!

Instämmer. Vill också göra övriga uppmärksamma på att PW avfärdat Bj*rn med att polisen inte ser honom som intressant för utredningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in