Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Se det så här: elva månader till valet. MSM:s drev mot SD har börjat. Wigh är givetvis medveten om att valet närmar sig och vill försöka tillfoga SD skada. Vem har något att vinna? Wigh.
Skönt att partiet blir av med femtekolonnare som henne.
Ständigt denna Wigh. Från dag ett i partiet har hon bråkat, obstruerat och sprungit som en skållad råtta till media.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab
Oftast med lite allmänt skvaller som hon inte vill ut med vad det gäller konkret.
Nu har startskottet för valkampanjen 2018 börjat och då är hon där. Det var precis samma visa förra gången, då 2013:
(FB) SD-topp anmäld för våldtäkt på kollega under Almedalsveckan:
Citat:
Jag har läst Aftonbladets och Expressens artiklar, vilka är lite medvetet luddiga. Man får t.ex. uppfattningen att det verkar finnas två gärningsmän när man läser deras artiklar. En som har sextrakasserat Hanna Wigh m.fl och en som har våldtagit en annan kvinna under Almedagsveckan. Aftonbladet och Expressen vill gärna få det till att det finns många av den här sortens män i SD
Och:
Citat:
Fast för över ett år sen så skrevs det här på FB att denna V*ltersson stoppat in handen under kjolen på Hanna Wigh.
Alltid är Hanna Wigh med på ett hörn, och alltid med självberöm och halvkvävda visor. Jag vet inte om det finns en del oönskat beteende inom SD, det finns det säkert som överallt annars, men om Wigh brydde sig om det och inte först och främst sin riksdagsplats hade hon agerat mer resolut. Här blir intrycket för mig tyvärr en hälsning till partiet från henne som ungefär lyder: där fick ni, vågar ni ta bort mig från riksdagslistan nu va?
Vilket jag tror att de skulle vilja. Ryktet säger att hennes sjukskrivningar och ständiga frånvaro har samma orsaker som Margareta Larssons. Psykiska problem och pillertrillande. Sant eller inte är jag dödstrött på att se hennes nuna överallt i bladen.