2014-01-25, 23:48
Medlem
Toppnamnet för SD till EU hahahhah vilket skämt blåst partikamrater på pengar och knullat runt
2014-01-25, 23:55
Medlem
OscarTheGrouchs avatar
Har säkert skrivits flera gånger i tråden men hon är riktigt snygg!
2014-07-13, 18:29
Medlem
WangHaos avatar
Det är väl bara fråga henne något om ni är intresserade http://ask.fm/HWigh
2014-09-29, 20:59
Medlem
En något gammal tråd men efter valet kanske det är intressant igen.
Tänkte bara komma in och bekräfta några grejer.
Jag var närvarande på det arrangerade bröllopet mellan Hannas vän och Hannas mans vän. Vigseln och middagen (tror det var någon form av buffé, och alkohol) var hemma hos Hanna och hennes man i ett hus på landet, en bit utanför Falköping. Det var en enkel och kort vigsel med en vigselförrättare. Det var inte så många gäster, mest brudens vänner, Hannas mamma och säkert några andra som jag varken känner till eller kommer ihåg. Det var oerhört spänd stämning och många dåliga lögner om hur väl man kände brudgummen och så vidare.
Bruden fick en viss summa men långt ifrån så mycket som var utlovat. De skiljde sig efter några år.
En kort tid efter vigsel blev jag själv tillfrågad om jag ville gifta mig med en av brudgummens vänner mot en mindre summa, jag tror det var runt 15000. Jag tackade nej.
Efternamnet som har nämnts stämmer. Tyvärr har min skiva med bilder från vigseln försvunnit under åren, men jag har en bild på Hanna då hon fixar håret på bruden några timmar innan vigseln.
Jag har hört att brudgummen är vitryss, men kan inte bekräfta något.
2014-09-29, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4RC4S
Jag var närvarande på det arrangerade bröllopet mellan Hannas vän och Hannas mans vän. Vigseln och middagen (tror det var någon form av buffé, och alkohol) var hemma hos Hanna och hennes man i ett hus på landet, en bit utanför Falköping. Det var en enkel och kort vigsel med en vigselförrättare. Det var inte så många gäster, mest brudens vänner, Hannas mamma och säkert några andra som jag varken känner till eller kommer ihåg. Det var oerhört spänd stämning och många dåliga lögner om hur väl man kände brudgummen och så vidare.
Bruden fick en viss summa men långt ifrån så mycket som var utlovat. De skiljde sig efter några år.
En kort tid efter vigsel blev jag själv tillfrågad om jag ville gifta mig med en av brudgummens vänner mot en mindre summa, jag tror det var runt 15000. Jag tackade nej.
Efternamnet som har nämnts stämmer. Tyvärr har min skiva med bilder från vigseln försvunnit under åren, men jag har en bild på Hanna då hon fixar håret på bruden några timmar innan vigseln.
Det är väll trevligt att få in skötsamma och arbetande människor i landet.
2014-09-29, 21:15
Medlem
Beemos avatar
Citat:

Du kan väl komma med lite bevis? Just nu så tar bara 14-åriga vänsterpartister dig på allvar.
Sms, e-mail, dokument. Att du har en bild på Hanna säger ju inte direkt så mycket om påståendet.
Spara sådant snack till twitter och facebook.

Edit: Ah så det var bara en som vill smutskasta. Såklart.
2014-09-29, 21:54
Medlem
Jag vet absolut ingenting om Hannas egna bröllop utan tänkte bara bekräfta det jag vet om det arrangerade bröllopet som hölls hemma hos Hanna och som jag förstod det, var uppstyrt av bland annat Hanna.
Jag påstår inget om Hanna och hennes man, varifrån han kommer vet jag inte och det spelar ingen större roll heller. Jag har ingen åsikt om hurvida hennes bröllop är arrangerat eller inte, jag säger bara att jag varit på ett arrangerat bröllop hemma hos henne.
Som jag sa så är jag inte säker på om han var vitryss eller något annat, jag säger bara att det var det jag hörde då.
Jag har tyvärr inga bevis utan kan bara berätta vad jag upplevde. Smset från 2005 eller 2006 eller när det nu var finns naturligtvis inte kvar eftersom jag inte har samma telefon som då. Fotot på Hanna skulle heller inte ge så mycket eftersom det kan vara taget när som helst och av någon annan, men det är det enda jag har från den dagen.
Av respekt för bruden, som inte själv valt att berätta om det hela, vill jag vara anonym för att inte peka ut henne.

Jag förstår om ingen tar detta på allvar, eller om någon bryr sig. Eftersom jag inte kan bevisa något är det helt rimligt. Men eftersom SD fick så mycket som de fick i valet, speciellt här i Falköping, och för att många debatter handlar om invandring, ville jag bara säga att detta stämmer. Sedan kan ju folk ändra sig på tio år och Hanna kanske inte står för det idag, men det har hur som helst skett.
2014-09-29, 22:08
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
J
Jag förstår om ingen tar detta på allvar, eller om någon bryr sig. Eftersom jag inte kan bevisa något är det helt rimligt. Men eftersom SD fick så mycket som de fick i valet, speciellt här i Falköping, och för att många debatter handlar om invandring, ville jag bara säga att detta stämmer. Sedan kan ju folk ändra sig på tio år och Hanna kanske inte står för det idag, men det har hur som helst skett.
Din pajas. Istället för att svara på kritiska frågor här i tråden så väljer du att bara mala på. Antar att det är bekvämare, gick ju inte så bra sist när du kom med dina påhitt.

Det riktigt roliga är att din senaste version av påhitt handlar ungefär om att Hanna ska ha bevistat ett bröllop och att det bröllopet ska ha varit arrangerat. Du kan inte styrka ett skit men även om så var fallet, jaha och? Det finns inget som skulle ha tytt på att Hanna skulle vetat vad som var i görningen.

Och vad är det för motsägelsefullt med att en litauer eller vitryss (eller vilken europeisk nationalitet du hittar på nästa gång) gifter sig med en svensk? Menar du att SD eller Hanna har eller har haft emot några sådana äktenskap.

Din tragiska djävla pajas!
Senast redigerad av WaltherVonKnopf 2014-09-29 kl. 22:11.
2014-09-29, 22:24
Medlem
Det här är mitt första konto på Flashback och jag har inte kommit med några tidigare "påhitt" men det kan jag ju inte styrka så det är väl inte trovärdigt det heller.

Det jag tycker är intressant i invandrarpolitiksammanhanget är väl just att en framstående SD-politiker har varit med och styrt upp ett arrangerat bröllop hemma hos henne där hennes mans utländska man betalade en summa till hennes svenska vän för att hon skulle gifta sig med honom för att han skulle få stanna i Sverige. Vart han kommer ifrån vet jag som sagt inte, men om han skulle kunna stanna i Sverige utan att gifta sig med en svenska verkar det riktigt idiotiskt att lura i någon att de ska få betalt när ingen tjänar på det. Men det råder ingen som helst tvekan om att Hanna var medveten om att det hela var arrangerat.

Som sagt, jag har inga bevis så jag kanske ska ge upp det här redan nu. Tänkte bara bekräfta det andra sagt tidigare då jag vet att det stämmer.
2014-09-30, 10:51
Medlem
Hanna Wigh är som sagt snygg och det är väl bara att gratulera dem som fått sätta på henne
2014-09-30, 11:12
Medlem
asså fräsch e hon ju inte om man jämför med andra politiker såsom annie lööf och ebba busch!
2014-09-30, 13:02
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personkemi2.0
asså fräsch e hon ju inte om man jämför med andra politiker såsom annie lööf och ebba busch!
Om man är synskadad kanske man tycker som du.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in