Citat:
Ursprungligen postat av
C4RC4S
J
Jag förstår om ingen tar detta på allvar, eller om någon bryr sig. Eftersom jag inte kan bevisa något är det helt rimligt. Men eftersom SD fick så mycket som de fick i valet, speciellt här i Falköping, och för att många debatter handlar om invandring, ville jag bara säga att detta stämmer. Sedan kan ju folk ändra sig på tio år och Hanna kanske inte står för det idag, men det har hur som helst skett.
Din pajas. Istället för att svara på kritiska frågor här i tråden så väljer du att bara mala på. Antar att det är bekvämare, gick ju inte så bra sist när du kom med dina påhitt.
Det riktigt roliga är att din senaste version av påhitt handlar ungefär om att Hanna ska ha bevistat ett bröllop och att det bröllopet ska ha varit arrangerat. Du kan inte styrka ett skit men även om så var fallet, jaha och? Det finns inget som skulle ha tytt på att Hanna skulle vetat vad som var i görningen.
Och vad är det för motsägelsefullt med att en litauer eller vitryss (eller vilken europeisk nationalitet du hittar på nästa gång) gifter sig med en svensk? Menar du att SD eller Hanna har eller har haft emot några sådana äktenskap.
Din tragiska djävla pajas!