Citat:
Ursprungligen postat av
jagalskarkatter
Jag är själv kvinna men hennes beteende är inte normal.Minst sagt.Om jag fick det("ett finger i f..)skulle jag anmäla mannen på en gång.Eller ALDRIG.Hon verkar vara totalt efterbliven,och absolut inte trovärdig.Sådana kärringar ska absolut inte vara nån politiker alls.För alltid.De förstör även för andra "vanliga" kvinnor.
Det finns ett stort avstånd mellan vanliga kvinnor och offentliga personer som politiker.
Vanliga kvinnor är inte rädda för att få ett finger i fittan av en arbetskamrat eller på politiska sammankomster. Om det skulle ske brakar helvetet lös innan fingret kommer in.
Vanliga kvinnor är rädda för att gå ut på kvällspromenad med hunden, ge sig ut i skogen för att plocka bär eller svamp. För kvinnor finns det allvarliga risker med att gå hem från jobbet eller krogen när det är mörkt ute. Vanliga kvinnor oroar sig för sönerna som kan bli misshandlade och rånade när de är ute och rör på sig. Oron för alla våldtäkter är en realitet. Oron ökas på nu när folk blir attackerade i hemmen. Det är oro för terror, oro när anhöriga är ute och reser och flyger, det är oro hela tiden.
Du har rätt. Hon är en värdelös politiker, om man vill ha kvinnofrid, på riktigt. Sen så har hon dåligt omdöme om vad som är viktiga politiska frågor, då jag kan inte bry mig om hennes obehagliga upplevelse när det finns knivaraber och män från Mena som gruppvåldtar random kvinnor.