Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian_
https://www.youtube.com/watch?v=RKNnllw3ls4 Immobile håller på att växa ut till en superstaaar. Ser ovanligt kvick ut, och avslutningarna är kliniska som vanligt.
Inte sett så mycket Serie A än, bortsett från sammanfattningar, men Immobile och Dybala öser verkligen in mål.
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Milik har skadat korsbandet i sitt andra knä. Det är väl nästan på pricken samma tidpunkt som när han skadade sig för ett år sedan. Otur. Man kommer väl tappa poäng på grund av bristande bredd i offensiva led nu bara för det.
Det kan bli svårt att ta nästa steg med den skadehistoriken. Tur för Napoli att Mertens är så löjligt framgångsrik framför mål, men minskad bredd kan nog visa sig på lång sikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fantantonio
Att Samp borta skulle bli tufft visste alla men att det skulle se såhär dåligt ut är oroväckande. Mina frågetecken kring Montella har knappats försvunnit utan min hopp om att han ska få lämna klubben är närmare ett förverkligande.
Milan var verkligen helt under isen i dag, och att byta in både Cutrone & Borini men inte André Silva när man jagar mål förstår jag mig inte på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fantantonio
Nu vann iofs Inter men där imponeras det inte heller. Satan vilken missräkning från Milano-klubbarna såhär tidigt in på, nog måste dem ha haft större förhoppningar och förväntningar.
Eh. Man vann ändå borta mot Roma och bara två insläppta hittills. Milan har det mycket värre - Inter vinner nog tämligen komfortabelt om tre veckor om inget drastiskt sker.